🌸

10 1 0
                                    

Periyle barışmamızın üzerinden iki gün geçmişti. Serdar, Periden aldığı izinle Yaren'i ufak bi baskınla evinden aldırmış, boşanma davasını açmış, emniyetle beraber korumaya aldırmıştı. Bu sürede Sena'nın da yardımı çok olmuştu. Bu akşam Sena,Peri, Lara, Mine ve Eylem dışarı eğlenmeye çıkacaktı. Biz de evde Turgay, Güney, Serdar ve ben Burak'a bakacaktık. Ben daha önce Burak'a tek başıma bakmıştım. Şimdi üç kişiye daha bakacaktım extra!

Öğlen Periyle yemek yedikten sonra onu hazırlanması için Senaya bıraktım. Ben de kanala geçtiğimde Fikri odamda beni bekliyordu Serdarla birlikte.

"Oo hoşgeldin Gökhan Saraylı. Biz de yaverinle senden bahsediyorduk."

"Niye geldin Fikri?"

"Serdar çağırdı" dediğinde Serdara baktım.

"Abi, şu Engin olayı için yardım isteyelim dedik ya seninle birlikte"

Evet düşündük, başka şansımız da yoktu da Serdar ne zaman yardım istemişti, haberim yoktu. Tek kaşım yukarı kalktığında gidip Serdarın yanına oturduk.

"Evet gençler şimdi size ne lazım, olay nedir?"

Fikri, biraz pislik bir adamdı. Çıkarı nerdeyse ordaydı. Ama bize hep yardımı dokundu. Arkamızı korudu kolladı, tabii biz de onun işini gördüğümüz sürece yaptı bunu...

"Fikri, bize Engin Kazanır lazım. Herif adını değiştirmiş olabilir. Yıllardır yurt dışındaymış. Burdaki kayıtlarda ölü görünüyor. Hapishaneden kaçmış ama dava zaman aşımına uğramış zaten, içeri tıktıramayız. Gerekirse dirisini korkutup yollayacağız, gerekirse ölüsünü yıkayıp gömeceğiz. Yardımın lazım" dedi Serdar ben hiçbir şey diyemeden. Dersine baya iyi çalışmıştı. Hep böyle disiplinliydi. Yüzümü Serdardan Fikri'ye çevirdim. Düşünceli görünüyordu.

"Anladım. Size yardım edeceğim ama siz bana bir iyilik yaptınız, ben de size bir iyilik yapabilirim. Yani ya surlar ya Engin" dedi... Fikri buydu işte. Bi kahpelik yapardı. Biz Lütfi'yi onun işlerine engel olmasın diye öldürmüştük, onun da surları istemesi falan hikayeydi, biliyorduk.. şimdi buna karşılık tek bir iyilik yapacaktı bize.

"Surlar için söz verdin. Ne zamandır oranın peşindeyiz Fikri. Bizi böyle bir ikilemde bırakmazsın. Ne olur bi kere karşılıksız iyilik yapsan amınakoyim ya" diye çıkıştım. Serdar eliyle alnını ovuyordu.

"Engin. Engin'i seçiyoruz" dedi Serdar.
Serdara döndüm. Hiçbir şey demedim

"Pekala gençler. Engin'i size bulacağım. İş beni aşarsa Abi'den yardım isteriz. Haydi görüşürüz" diyip kalktı. Birkaç adımda odayı terk etti. Serdarın yanına oturdum.

"Oğlum niye direkt kabul ediyorsun lan? Surları verecek o bize. Orası senin kaç yıllık hayalin. Nasıl vazgeçersin?"

"Abi şu Engin'in kime ne yapacağı belli değil. Şu heriften kurtulmamız lazım. Bakma Peri takmıyor gibi görünüyor ama çok tedirgin. Geçen gece bende kaldığında uykusunda bırak beni, çek elini, sesini yükseltme diye söylendi uykusunda. Kız korkuyor, sizi de tedirgin etmemek için demiyor"

"Olur mu canım, Peri korksa bana söyler." Dedim omuz silkerek

"Abi demiyor işte da. Neyse surları alamasak da olur. Proje için başka mekan bakarız. Şu Engin belası çözülsün" dediğinde kolumun altına aldım kafasını. Kafasını ısırdığımda
"Ya abii!" dedi yapmacık bi sinirle.

"Hadi len abiymiş. Boyumu geçtin boyumu. Asıl sana abi!" dedim kafasını serbest bırakırken. Güldük. Elimi omzuna koyup

"Teşekkür ederim kardeşim. Benim için hayallerini değiştirdin lan. Söz veriyorum sana oradan daha güzel bi mekan bulucam projen için"

PERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin