Peri'den...
Savaşla birlikte emniyetin kapısında Serdarı bekliyorduk. İçim içimi yiyordu. Ya Rojhanı öldürdüğüm ortaya çıkarsa şimdi? Sıkıntıyla offladım.
"Savaş bi içeri girip baksak mı?"
"Bilmiyorum Peri Hanım. Gelmeyin diye özellikle söyledi. Kızmasın"
"Sena bu emniyette mi görevli?"
"Bi bilgim yok efendim" dediğinde yine offladım. Telefona uzanıp Sena'yı aradım. Abisinin kaybında birinci şüpheli olarak görülen Serdar'a yardım edecek miydi ki? Bilmiyordum.
"Efendim Peri" dedi yorgun bi sesle
"Sena.. Serdarı sorguya aldılar"
"A aa ne alaka ki? Ne gerekçeyle?"
"Rojhan Sarıhan dosyasıyla ilgili dediler. Emniyetteyiz"
"Hangi emniyet?"
"Sarıyerde, sahil kısmında"
"Tamam geliyorum ben" diyip kapattı telefonu. Yarım saat geçmeden arabanın camı tıklandı.
"Sena?"
"Konuştum arkadaşlarla. Abimin Serdarı vurduğu kayıtlara ulaşmışlar. Abim de ortalıkta olmadığı için Serdarı sorguya almışlar. Endişe edecek bi durum yok"
"Bu dosyayla sen ilgilenmiyor musun?"
"Hayır, abim olduğu için dosyadaki bana verilmedi"
"Anladım, gidebilir miyiz artık? Bitti mi işi?"
"Evet evet. Ama arada çağırabilirler yine" dediğinde kafa salladım. Serdarı emniyetin kapısında gördüğüme koşarak gidip sarıldım.
"Dur Perim, bi şey yok. İfademi aldılar sadece"
"Olsun korktum ben"
"Korkma. Hadi evimize gidelim"
"Gidelim Serdom.." dediğimde gülümsedi. Arabaya binmeden Senayla bir şeyler konuşup oradan ayrıldık.
"Senden mi şüphe ediyorlar?" diye sordum
"Ben komada olduğum için Rojhan kaybolduğunda, benden şüphe etmiyorlar"
"Eee?"
"Dedim ya sadece ifadeye çağırmışlar"
"Benimle ilgili bi bulguya ulaşılır mı acaba Serdar?"
"Yok yok, rahat ol"
.
.
.
Eve geldiğimizde ikimiz de çok yorgunduk. Hemen üstümüzü değişip uyuduk. Yarın boşanma davası vardı. Gökhanın bugünkü yaptıklarından sonra, tek celsede biteceğini düşünüyordum.
.
.
"Davalı Gökhan Saraylı, Davacı Peri Saraylı" diye bağırdı mübaşir. Ayaklandığımızda Serdar elimi tuttu. Babamla annem de benimle gelmişti. Gökhanın yanında ise sadece avukatları vardı. Benim bu şekilde kalabalık, onun ise bir başına olmasına üzülmüştüm içten içe. Keşke birbirimizi bu kadar mahvetmeseydik, keşke hayatıma hiç girmeseydi.
.
.
"Kızım senin eklemek istediğin bi şey var mı? Kararın net mi? Boşanmak istiyor musun bu adamdan? Taleplerin neler?" diye sordu hakim"Kararım değişmedi hakim bey. Herhangi bir tazminat/nafaka talebim yok. Sadece evliliğin bitmesi temennim"
"Ben bu evlilikte mağdur ve aldatılan tarafım! Eşim, beni kardeşim gibi gördüğüm Serdar adlı kişiyle aldattı. Manevi olarak çok yıprandığım bir ilişki oldu benim açımdan. Ben tazminat istiyorum" diye ayaklandı Gökhan. İddiaları kabul etmedim. Serdar, mahkeme salonunun sandalyelerinden bi hışımla kalkıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ
Teen Fictionİçinde kavganın, sevginin, aşkın, tutkunun, hırsın da yer alacağı kitabıma hoşgeldiniz. Hikayenin sonunun nasıl olacağını bilmemek beni yazarken hep heyecanlandırır. Beraber görelim. Peri, sizlere emanet. Ona iyi bakın💝 +18