* 23 *
Ďalší deň mi už klesla teplota úplne, tak som bola schopná konečne popratať porozhadzované servítky, šálky a prezliecť periny. Sprcha, veľmi dlhá sprcha a voňavé prádlo, mi pomohlo urobiť zo seba človeka. Už sa mi nechcelo spať celý deň, tak som si zaliala čaj, ako inak harmačekový, a pustila svoje obľúbené pesničky. Ani sa mi nechcelo pomyslieť, čo všetko som v škole zameškala a koľko učenia ma čaká. Už bolo poobede, tak som napísala Jane či mi nepošle čo preberali a nesfotí poznámky. Kým nedostanem odpoveď, tak aj tak nemôžem nič robiť. Tak som si zapla počítač.
Na facebooku som prechádzala, čo kto popridával. Ja som nepridala nič už polroka. Ale poniektorí sa činili aj za mňa. Fotky zopár spolužiačok s našpúlenými perami, ma pobavili. Citáty o nešťastnej láske s fotkami párikov a krásnych žien, och sú pravdivé, ale aj tak si svoju bolesť musí pretrpieť každý sám. Aha Erika bola v Londýne a je ostrihaná, fakt dobre vyzerá. Zopár smiešnych videí, jedno tanečné video bolo naozaj super. Klikala som ďalej a aha čo som našla.
Divadelná skupina, niekto zriadil skupinu a popridával aj nejaké fotky. Matne som spomínala, že po rozdelení rolí sme sa fotili. A samozrejme prvá fotka Lea a spol. Nahodené pózy s krásnym úsmevom, hlava trochu na bok. No kto by sa nezamiloval. A na ďalšej Dano. Sedel na pódiu nohy sa mu voľne hompáľali, vedľa neho ešte nejaký chalan, čo gestikuloval rukami. Na pódiu stála Lea a rozprávala s učiteľkou. A pred pódiom aha Paťa a ja. Držíme v rukách scenáre a rozprávame sa. Objímala som ten scenár ako nejakú drahú vec, vlasy za uchom, no jasnačka ako inak. Usmievala som sa tam od ucha k uchu, už neviem nad čím. Vrátila som sa opäť k Danovi. Pozeral na nás, nie na toho chalana. Tak to som sa asi vtedy musela smiať nahlas, keď sa na nás pozeral. Ďalšie fotky boli iné hlúčiky ľudí. Posledné boli spoločné, celého divadelného spolku aj s učiteľkou priamo na pódiu. Učiteľka v strede, vedľa nej hneď Lea. My sme stáli úplne na boku. A kde je Dano? Pozerala som od stredu. Myslela som, že bude stáť niekde v strede. Tak toto ma naozaj prekvapilo. Dano stál rovno za mnou. Vôbec som si to nevšimla vtedy. Na poslednej sme boli všetci vyrehotaní, lebo sa ten kto fotil potkol a skoro spadol. Poniektorí si držali až brucho, čo sa tak smiali. Aj ja s Paťou sme vyzerali ako číňania, miesto očí iba čiarky. Dano stál nado mnou a pozeral na mňa. Ach jaj, toto nevyzeralo ako náhoda. Tak toto bol asi naozaj dôkaz toho, že si ma všímal. Do kelu! Vzdychla som si a radšej som išla na you tube. Našla som tam super videá ako si vyrobiť náramok zo stužiek a nádobky z plechoviek. Musím to niekedy vyskúšať. Začali sa mi samovoľne zatvárať oči. Tak som zatvorila notebook a zošuchla sa pod perinu. Voňavé periny mi zabezpečili sladké sny.
Keď som sa zobudila, bytom sa už niesla vôňa popraženého cesnaku a paradajkovej omáčky. To znamenalo, že mamka je už doma a varí moje obľúbené jedlo. Hneď som mala dobrú náladu. Vstala som a išla do kuchyne.
„Ahoj, pekne to tu vonia."
„Ahoj, ako sa dnes máš? Už vyzeráš lepšie." Usmiala sa a pobozkala ma na líce.
„Hej, osprchovala som sa a prezliekla som periny. A dnes je celkom pekný deň." Mamka sa usmiala.
„No , konečne neprší." Obe sme sa zasmiali.
„Ale už by si sa mala pozisťovať čo bolo v škole, lebo potom toho bude veľa."
„Hej, už som písala Jane, nech mi pošle." Medzitým už naložila špagety na tanier, zaliala omáčkou a posypala syrom. „Tak dobrú chuť."
„Dobrú aj tebe, konečne mám aj chuť do jedla. Mám pocit, že som nejedla týždeň." Pustili sme sa do jedenia. Prebrali sme pri tom nové návody a nápady, čo som našla na nete.
Jana stále neodpisovala, čo bolo úplne normálne u nej, tak som sa rozhodla zavolať. Dúfala som, že zdvihne, lebo ten mobil mala asi iba ako módny doplnok, dovolať sa jej bolo, ako vyhrať súťaž v behu. Zdvihla to.
YOU ARE READING
P.S. Nechcem Ťa
Romance"Nika, si fakt dosť nebezpečná." Pozerala som naňho neisto a zahryzla si do pery. "A to je dobre, alebo zle?" Chrapľavo sa zasmial prešiel pohľadom každý detail mojej tváre, vzdychol si. "Nebezpečne vzrušujúca, mám pocit, že sa z teba zbláznim." ...