* 11 *
Zato taká Lea sa po náznakoch, keď sa chalan k ničomu nemá. Rovno spýta.
„Beky je fajn kamoška." Prerušil moje premýšľanie.
„Ale, ako to povedať, predstava, že sa s ňou bozkávam, ako by som to robil sestrou."
„Uhm. Predstavuješ si, že sa s dievčatami bozkávaš?" Bolo mi smiešno. Otočil sa ku mne a usmieval sa od ucha k uchu. Oo, začalo mi dochádzať, kde táto otázka môže viesť. Musela som to rýchlo zvrátiť.
„A aká bola predstava, bozkávania sa s Leou?" Uf stihla som to v poslednej chvíli, lebo sa začal príliš potmehúcky usmievať. Úsmev sa mu pomaly vytrácal. Začalo mi dochádzať.
„Alebo to bola realita?" Povzdychol si. Pozeral do diaľky. Tak som vyčkávala.
„No na výlete ma pobozkala." To ma zaujalo. Neviem ani prečo, ale chcela som vedieť viac. Taká zvedavosť je hrozná vec.
„A? To by nemalo byť akoby si bozkával sestru." Zvedavo si ma premeral, asi že čo ma to tak zaujíma a nakoniec pokračoval.
„No nebolo, ale vrhla sa na mňa tak trochu desivo. Nebol som na to pripravený."
„Ale veď to by malo chlapcov vzrušovať, keď sa taká sexica na nich vrhne." Asi som si z neho opäť uťahovala.
„No, vravela si že som playboy , takže by malo byť vzrušujúce, keď sa na teba vrhnem." Sladko sa usmieval a začal sa nebezpečne nakláňať.
„To nech ťa ani nenapadne!" Takmer som vykríkla. Začal sa smiať a zjavne sa na tom dobre bavil.
„Tak asi nie som playboy." Ďalej sa smial a zobral si tyčinky. Povedala som si, že si musím dávať väčší pozor na svoje poznámky, lebo reaguje fakt bleskovo. Zobrala som si radšej tiež tyčinky. Chrúmanie mi zvučalo v hlave. Ale aspoň som si od nervozity nerozškriabala palec.
„Ale naozaj, prečo si ju teda odmietol?" Úplne zvážnel, zdalo sa mi, že sa až zachmúril. Potom sa na mňa otočil a pozeral mi rovno do očí, až som mala pocit, že do nich úplne spadnem a povedal.
„Vtedy som s niekým chodil." Tak toto som nečakala. On s niekým chodil? Ale prečo ma to tak vlastne prekvapuje. Veď aj ja som už s Radom chodila. Ale aj tak je to prekvapujúce, playboy Dano s niekým chodil a bral to dokonca tak vážne, že odmietol aj Leu, ktorá sa na neho vrhla. Uvažovala som, videla som na FB fotku ako objímal jedno dievča, ale mohlo to byť aj priateľské objatie. No asi nebolo. Ona nebola z našej školy. Pravdupovediac som si pozrela aj jej profil. Och asi som ho fakt sledovala. Ale keď som sa nudila pozerala som si FB len tak, fotky priateľov a profily priateľov ich priateľov. Je neskutočné koľko sa toho človek dozvie.
„Prekvapená? Prečo sa usmievaš?" Ja sa usmievam? To som si ani neuvedomila.
„To prvé áno, prekvapená. To druhé, neviem." Až teraz sa usmial. No predpokladala som, že to asi nedopadlo, keď sa pri tom tak zachmúril. Ale na FB sa s tým nejako nechvastal. Pokiaľ to bola Táňa z tej fotky, tak jej povesť bola ...., no povedzme tiež ovenčená nejakým škandálom.
„Ako dlho to trvalo?" Zvedavosť mi nedala pokoj. Ta, čo už.
Dlho na mňa pozeral so stisnutými perami, akoby zvažoval, či mi má vôbec niečo povedať. Začala som si uvedomovať, že sa vlastne nepoznáme a ja by som nič zo svojho súkromia tiež nevyzradila, ani tomuto krásavcovi, ktorý vyhlásil, že so mnou chce chodiť. A za ďalšie, fakt som nechápala, prečo ma to vlastne zaujíma. Asi preto, že mi to na predstavu, ktorú som o ňom mala vôbec nesedelo. A trochu ma to štvalo, lebo by to znamenalo, že sa v ňom mýlim. A ja sa nerada mýlim. A to ma štvalo poriadne.
„Nechaj tak. Nemusíš odpovedať."
ESTÁS LEYENDO
P.S. Nechcem Ťa
Romance"Nika, si fakt dosť nebezpečná." Pozerala som naňho neisto a zahryzla si do pery. "A to je dobre, alebo zle?" Chrapľavo sa zasmial prešiel pohľadom každý detail mojej tváre, vzdychol si. "Nebezpečne vzrušujúca, mám pocit, že sa z teba zbláznim." ...