Sedím venku a v ruce žmoulám trsy trávy. Hledím na ten zatracený barák v kterém jsem zažil tolik bolesti i štěstí a lásky. K čertu s tím vším. Láska je pro slabochy. Bolest pro chudáky. Vybrat si? To nejde!
Všechno ve mně vře a krev se mi vaří na plné obrátky. Stiles uvnitř mě se chce dostat ven. Ten zlý Stiles. Zatínám zuby, ale skrz ně stejně dostanu slabé zavrčení. Když přijde vztek je to pro mě nejtěžší zkouška. Nemá mě co držet při zemi. Nemám se čeho chytnou. Vzduch je nehmatatelný a občas ani nadechnutí nepomůže. ,,Stilesi. Musíš v životě dělat těžká rozhodnutí, ale když bude nejhůř. Musíš si najít nějakou kotvu." Můj táta věřil v nemožné, jenže nejsem jako on. Nejsem tak skvělý člověk. A navíc jsem já ten živý a on ten mrtvý.
Ta skutečnost napadá moji mysl. Živý. Mrtvý. Živý.
Je to jako jed! Jako kyselina, která vás zžírá uvnitř a chce se dostat na povrch! Chce vás zničit! Moji démoni se dostávají ven.
Stisknu pevně víčka a začnu se třást. Ale netřesu se jenom já. Třese se celá zem.
Z mého hrdla se ozve řev. Nedokážu to kontrolovat, ztrácím svou mysl.
A pak bez jediného mrknutí oka upadám na zem a celý svět zahalí ještě větší temnota než v Beacon Hills je. Člověk si najednou na pokraji zhroucení uvědomí víc než by dokázal sám sobě přiznat.
...
Otevírám oči. Dotknu se hlavy a syknu. Ta bolest je nepředstavitelná. Hlava se mi točí a s ní i to okolo. Mé uši zaznamenávají stálý nepříjemný a nekonečný ton, který drásá mé nervy. Prudce se posadím a mě ovane silný žár.
,,Ne." řeknu nejprve slabým hlasem.
,,Ne!" zopakuji a to už křičím.
Celý dům je v plamenech a sním vše co jsem měl. Pro někoho hloupé cetky, pro mě to co mi zůstalo. Po mém líci stékají slzy.
Kdo to mohl udělat?
A mně z nějakého důvodu napadne jen jediný člověk, který v tomhle všem teď hraje roli. Derek Hale.
4 kapitola/část :3 Názory? :)
VOTE&COMMENT. Díky :)xxx.DomSprayberryMlov
ČTEŠ
[With you...] *STEREK*
FanfictionPříběh o Dereku Haleovi a chlapci, který nikdy nepoznal lásku ani jiný pocit kromě strachu, utrpení, beznaděje a vzteku. Stiles je kluk, který prožívá své dětství v děcáku...a pak ho pustí a on znovu zavítá do domu kde se stala před lety jeho rod...