[Chapter 50]

1.1K 97 12
                                    


Já, Scott, Malia, Kira, Liam a Hayden jdeme podle plánu ke klubu. Přesně jak jsme předpokládali je tu spousta lidí přes které se můžeme dostat dovnitř. Je to naše jediná vstupenka a šance. Allison se svojí částí plánu a s ostatními už by měli být během pár minut vevnitř. Jediné štěstí, že tahle budova má více vchodů. ,,Jsme na místě." ozve se ve sluchátku Allisonin hlas.

,,Každou chvíli se začne otvírat. Vážně je to lákadlo pro nadpřirozené. Je jich tu spousta." odpoví Scott, který je dál ode mě, abychom nebyli tolik nápadní. ,,Calaverových jedinečná šance jak po tom "zázračným" jedu mohou uvěznit co nejvíce vlkodlaků a odstartovat svůj stupidní plán." vyplivne hořce ta slova Derek. Tak jemu dali sluchátko taky...kdyby se mi cokoliv stalo nepotřebuju aby to přímo slyšel, ale je mi jasné, že musel Derek Dannyho donutit. 

Obrátím oči v sloup

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Obrátím oči v sloup. ,,Stilesi neobracej oči v sloup." zavrčí a já se zarazím. ,,Věř mi znám tě moc dobře. Poznám co děláš." prohlásí jako by nic. ,,Já zase vím, že si se teď ušklíbl." namítnu. Zasměje se. Pořád i přes to se dokáže zasmát. Z posledních sil co mu zbývají. Je silný a je můj. Rty se mi sami zvlní do přirozeného úsměvu. 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Dobře je čas." zavelí Scott a postupně se všichni suneme ke vstupu. Snažím se co nejvíc zapadnout a schovat mezi ostatní. Někteří na mě zírají, ale já se radši dívám jinam. Jsem skoro těsně před vstupem, když se málem prozradím. ,,Stát." slyším jednoho z hlídačů. Skoro jsem vystrčil hlavu ven abych zjistil koho z nás chytili. Liama. ,,Liame to je dobrý, věděli jsme že se to nepodaří všem. Jdi za ostatními a dostaň se stejným vchodem jako oni." zašeptá Scott do sluchátka. ,,Budete nás muset víc krýt, dole nás bud málo." řekne Malia. ,,Snažte se zapadnou jako normální teenageři. A hlavně nenápadně." připomene Danny. ,,To je nám jasný." namítnu netrpělivě. Vevnitř se naplno rozezní hudba až mi to trhá uši. ...,,Wow. Tohle je...boží." slyším sám sebe říkat. Ostatní se zasmějí. ,,Hádám, že něco takového si nezažil." řekne Scott.

[With you...] *STEREK*Kde žijí příběhy. Začni objevovat