Bölüm 6 Kara Orman

4.4K 383 23
                                    

Den gözlerini açınca yanından geçenlerin yarasa olduğunu anladı.

Den
"Lanet olsun tüm gücümü birkaç yarasa için mi harcadım."  ve çok geçmeden bayıldı.

Den'in fark etmediği şeyse çaylak alemine çıktığı ve Deniyah'ın iyileşmiş olduğuydu.

Mağaranın en dip kısmında mağaranın girişine bakan bir varlık, sesinden kadın olduğu anlaşılıyordu.

"Bir vuruşta ölecek bir canlı için büyük bir tepki verdi, korumak istediğiyse bir kadın ve bir bebek! ama bir davetsiz misafirimiz daha yaklaşıyor, bakalım nasıl bir tepki verecekler. Uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim"

Bu sefer Den ve Raiden'i koruma görevi Deniyah'a geçmişti ve yüzü gülüyordu çaylak alemine geçen kocası ve ki merkezi olmasa bile yaşayan bir evladı vardı o yaşasın biz onu koruruz diyordu ama bebek sanki her şeyi görmüş gibi hiç ağlamamıştı gözlerinde öyle bir derinlik vardı ki beni bu dünyada kimse yıkamaz diyordu adeta. Deniyah hem kocasının hemde bebeği Raiden'in başını okşarken, dışarıdan bir ses.

"HEY O MAĞARADA OLDUĞUNUZU BİLİYORUM ÇIKIN VE ÖLÜN" demişti.

Juan aslında tam olarak onların mağarada olduğunu bilmiyor, gelebileceği son nokta o olduğu için bir tahmin yürütmüştü şu anda Den ve Deniyah ağaçların arasından çıksa yüzü mosmor olurdu. Çünkü gücü 30 metrelik alanı hissetmesine yetiyordu

Bebek Raiden'inse yüzü gülüyordu eğleniyormuş gibi bir hali vardı. Deniyah fazla üstelemedi sonuçta bebekti hiçbir şeyden anlamaması normaldi, bebeği kenara koydu saldırıya ve saldırmaya hazır hale geldi elinde su topu oluşturdu ve onu buzlaştırıp kalkan haline getirdi diğer eliyle de buzdan bir kılıç yaptı ve beklemeye başladı.

Mağaranın derinliklerindeki kadın varlık
"Güçsüz insanların savaşı, kadın element olarak biraz daha avantajlı en azından buz erirse su ateşi söndürür tabi adamın ateşi, buzu eritip suyu da buharlaştırmazsa"

Bizim Raiden'se mağaranın derinliklerine bakış atarken gülümseye dursun, Deniyah'sa dışarıdan her an gelebilecek bir saldırı bekliyordu.

Tabi ki bu durum mağaranın derinliklerindeki varlıktan kaçmamıştı

"Bana mı bakıyor o? Hayır imkansız. Beni görüyor mu? Hayır bu daha da imkansız."

Başını sağa yatırdı Raiden oraya baktı sola yatırdı Raiden gene oraya bakıyordu gözleri resmen kilitlenmişti.

"Garip çok garip" dedi ve elini mağaranın girişine doğru götürüp Raiden'i yanına aldı ve incelemeye başladı ama tuhaf olansa bebek ağlamak yerine gülüyordu.

"Hey sen insanın evladı neden gülüyorsun? Ah benimki de soru insan yavruları konuşamıyordu. Sen beni görüyorsun" dedi Raiden'in karşılığıysa gene gülmek oldu.

"Sen insan yavrusu benim gibi yüce bir varlığı görüyorsun üstelik vücudunda hiç güç kırıntısı bile yok, garip çok garip ama heyecanlanmadım değil, beni görebilen tek kişi sen oldun imkansız dediğim şeyi gerçekleştirdin seni hemen burada öldürebilirim ama merakım ağır basıyor." dedikten sonra Raiden yine gülerek karşılık verdi.

**************

Aynı anda mağaranın girişinde

"Çıkın artık dışarıya ölüm vaktiniz geldi siz çıkmıyorsanız ben geliyorum" dedi Juan.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin