Bölüm 30 Yatsıya kadar yanan mum

3.2K 281 5
                                    

Akihiko Raiden'e taşı verdikten sonra bütün herkesi şoka sokacak bir toblo havaya yansımıştı.

"Adı: Raiden Gin
Alem Seviyesi: Acemi 1
Alem ve Bedensel Güç/Savunma: 2ton
Element: yıldırım
Element seviyesi: 4
Element Güç/Savunma: 100kg
Bedensel gelişim seviye: 1
Element Yatkınlığı: seviye 30 (Kırmızı)
Öğrenebileceği Element: Ses
Yetenek: Hız, Yıkım
Öğrenebileceği Yetenek: Ruh çağıran, ruh savaşçısı, Ölü çağıran, ölü yiyen, Ruh çağıran savaşçı, Ölü Çağıran Yokedici."

Hana ve Akihiko son gördükleri tablodan bile daha da farklı bir tabloyla karşılaşmışlardı ve yeni 2 yetenek şu anda karşısındaydı ve hiçbir şekilde açıklanamaz bir durumdu. Hepsinin ağzı 1 karış açıktı. Ne yapacaklarını nasıl düşüneceklerini ve ona nasıl bir eğitim vereceklerini bilmiyorlardı?

Hepsi Yapay Zekaya Ruh Çağıran Savaşçıyı ve Ölü çağıran yokediciyi sorgulamak istemiş ama hepsine verilen cevap aynı olmuştu
Yapay zeka
"Gizli bilgiye erişiminiz veya yetkiniz yoktur, bilgiye erişmek için yapay zekayı yüksektebilirsiniz. Gerekli ücret 100.000 Siyah Altındır ve yapay zeka sisteminin son seviyesidir." Bunu duyan öğretmenler şok üstüne bir şok daha yaşamıştı yeni yetenekti ama bu bilgi ve altının fiyatı akıllara zarardı.

Raiden de sorgulamıştı ve konuşmaya başladı
"Eğitmenlerim sizde 9 gümüş var mı? bir şeyi merak ettim ve 9 gümüş ücret istedi ama bende o kadar yok." dedi.

Hana konuşmaya başladı
"Neyi merak ettin Raiden?"

Raiden
"9 gümüşe Ruh çağıran savaşçının kitabını aldım ama ölü çağıran yokedicinin kitabı için param kalmadı. İkisine de bakmak istiyordum."

Hana ve diğer herkes aynı anda

"9 GÜMÜŞ MÜ?" Hepsi hemen ardından yapay zekasına seslenip Raiden'e 9 gümüş gönderdiler toplam olarak orada 10 öğretmen vardı ve 10 öğretmende her element için eğitim veriyordu, tabi ki aydınlık element yoktu normalde 9 olması gerekiyordu ama Akihikonun bir elementi yoktu ve alan ustası olarak eğtim veriyordu ve tüm elementleri kapsıyordu aslında 1 den fazla element kullanıyor demek de yanlış olmazdı. 10 öğretmen de Raiden'e 9 gümüş gönderince 90 gümüş yapmıştı ve herkes para gönderirken birbirinden habersizdi.

Raiden Ölü çağıran yokedici kitabını da almıştı 9 gümüşe ve toplam 81 gümüş 9980 bakırı vardı. Raiden ilk önce Ruh çağıran savaşçı kitabını sesli olarak okumaya başladı

"Ruh çağıran savaşçı. Normalde ruh çağıranlar 1000 ruh çağırma kapasitesine sahipler istedikleri her uzaklığa gönderebilirler ve ruhlara istediklerini yaptırabilirler ama vücutlarına sadece 1 ruh alabilir ve bütün özelliklerini kullanabilir ama ruhlar sahibinin elementini kullanamazlar.

Ruh Savaşçıları da maksimum 17 ruh çağırabilir (2 eldiven, 1 kolye, 2 kolluk, 2 omuzluk, 2 dizlik, 2 ayakkabı, 1 zırh pantolon, 1 göğüslük, 1 pelerin, 1 miğfer, 1 silah/yay, 1 kalkan/ok) ve vücutlarında 17 ruhun bütün özelliklerini aynı anda kullanabilirler ve ruhu elementle destekleyebilirler ama kendisinden 10 metreden uzağa gönderemezler ve 17 ruhtan daha fazla toplayamaz ve çağıramaz. İki yeteneğin de artıları ve negatifleri var.

Ruh çağıran savaşçı da 500 ruh çağırma kapasitesi vücuda 17 ruhun bütün özelliklerini aynı anda kullanabilme ve kalan 483 ruhu her yere gönderme ve istediğini yaptırabilme. İsteğe bağlı elementi ruhlarla paylaşma. Negatif yanları bilinmiyor."

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin