Bölüm 23 Kara Aslan Okuluyla Tanışma

3.6K 291 4
                                    

Raiden ve Kara Aslan Okulunun kurucusu Hana dışarı çıktıklarından bu yana 5 dakika geçmiş ve Hana sabahtan bu yana ilk kez gün yüzü görmüştü güneş batmak üzereydi ve o kasvetli alandan olabildiğince hızlı uzaklaşmak istiyordu tabi yanındaki çocuğu tam olarak tanımıyordu sadece adını ve soy adını biliyordu. Salonda Raiden elini taşa koyduktan birkaç saniye sonra kulağına bir erkek tarafından uyarı gelmişti

"O çocuğu okuluna al ve onunla birlikte bu salondan ayrıl" demişti sesi tanımıyordu kimdi bilmiyordu ama içinde hiçbir öfke barındırmayan bu kelimeler bile içinin ürpermesine sebep olmuştu yani onun güçlü olduğu ortadaydı ve kızdırmak istememişti daha sonra Raiden'in tablosu karşısına gelince o çocuk resmen karanlık tarikat için yaratılmıştı 4 karanlık yetenekten birini seçme hakkı verilmişti aynı mermer gibi yanlış damara vurursan parçalanabilir bu yüzden mermere doğru şekilde şekil vermek gerekiyor.

Hana diğer 9 okulun yüz ifadelerini gördüğünde Raiden'e öfke ve öldürme tutkusuyla bakıyorlardı. El kaldırıp okuluna aldı ama tek bir sorun vardı, onunla berber gitmek için bir bahane bulmalıydı, sonuçta kimse tanımadığı biriyle dışarı çıkmak istemezdi ne kadar kendi okuluna almış olsa bile. Belki sıcak yaklaşırsa sevebilirdi kendisini ve bunun için uzak değil yakın mesafede olmak gerekiyordu, sonuçta uzaktan duygularını nasıl hissettirebilirdi ki. Bir abla gibi yaklaşmalıydı ona, ancak bu şekilde kabul ederdi dışarı birlikte çıkmayı.

Şu anda Raiden Hana ile birlikte ailesine doğru ilerliyorlardı ve Raiden onları net görebileceği noktaya kadar geldikten sonra koşmaya başladı

"Anneee, dedeeee okula girdiiim" diye bağırdı ve heyecanı aynı zamanda mutluluğu yüzünden okunuyordu küçük çocuğun.

Raiden'in sesini duyan Atsushi ve Chou da Raiden'e doğru ilerlemeye başlamışlardı ikisi de küçük çocuğun okula girmesinden dolayı çok mutlulardı. Raiden'in hemen arkasından siyah kıyafet içerisinde siyah saçlı, mavi gözlü bir kadın takip ediyordu ve sol göğsündeki yuvarlak arma dikkatini çekti Atsushi'nin, armada altın içinde duran siyah aslanın baş kısmı vardı armanın üst kısmında sadece O.K yazıyordu alt kısımda da 7.1 yazıyordu. Atsushi bunun anlamlarını çok iyi biliyordu karşısındaki Okulun kurucusuydu (O.K) ama okulu bilmiyordu. Armanın alt kısmındaki 7.1 de elemente yatkınlığının 7. Seviye 1. Aşamada olduğunu gösteriyordu karşısındaki kişi tam bir canavardı ve saygılı olmalıydı en azından onun hangi okula ait olduğunu öğrenene kadar çünkü Raiden düşman bir Klanın topraklarında eğitim görmemeliydi. Çünkü ona gece gündüz rahat nefes aldırmazlardı.

Hana da biraz daha yaklaşıp Raiden'i görünce oraya doğru ilerlemeye başladı ve kaşılarında sarı saçlı, mavi gözlü 25-30 yaşlarda bir kadın ve birde beyaz saçlı ve sakallı 50'li yaşlarda bir adam vardı. Raiden'in bağırmasından yola çıkarak annesini ve dedesini öğrenmiş oldu. Sarı saçlı kadında arma yoktu ve beyaz saçlı adam da dizlerine kadar inen pelerinle arması varsa da şu anda görünmüyordu. Biraz daha yaklaşınca

"Merhaba küçük öğrencimin ailesi öncelikle ben Hana Raion ve Kara Aslan Okulunun kurucusuyum aynı zamanda okulumuz Karanlık Tarikata bağlı"

Atsushi ve Chou okulun karanlık tarikata bağlı olmasını garip bulmuşlardı çünkü karanlık tarikat gizlilik yapısı vardı ve ortaya çıkmazdı ama buna rağmen kendi okulları var ve ben buradayım diye bağırıyordu.

Ayrıca karanlık tarikata diğer tüm krallıklar düşmanca davranıyordu buna rağmen gizlenmeyi tercih etmemişler bu da onların gözle görülür bir şekilde güçlü olduklarını gösteriyordu. Çünkü karanlık tarikat saklanıp, gizlenmeyi tercih etseydi onların zayıf olduklarını düşündürecek ve karanlık tarikatın üstüne daha çok gidilecekti. Chou ve Atsushi'nin şaşırdığı bir başka konu da Raiden aydınlık veya karanlık kullanıcı değildi ve sıradan element kullanıcısıydı. Chou söze girdi

"Ben Chou Gin ve buda oğlum Raiden, yanımdaki de babam Atsushi. Ayrıca sizde biliyorsunuz Raiden karanlık element kullanıcısı değil, nasıl sizin okulunuza girdi?" dedi gerçekten merak ediyordu ve şaşkındı böylesine iki büyük tarikattan birinin koruması altında olmak.

Hana Chou'ya baktı onların rahatsız olmuş ifadeleri yoktu ama bir sebepten çekingen oldukları belliydi neden çekindiklerini merak etmişti ve Raiden'in mutlu olmasının aksine o ikilinin pek mutlu oldukları da söylenemezdi çocuk hakkında birşey sakladıkları belliydi ama o zaman da kürede görünürdü sadece elemente olan kavrayışı görülmüyordu sadece elementi hangi seviyede kullanabildiği görülüyordu. Hana konuşmaya başladı.

"Raiden gerçekten dahi denecek bir çocuk şimdiden kullandığı element seviyesi 3. Seviye 1. Aşamada yani hala sarı renkli yıldırım kullanabiliyor olması lazım üstelik 7 yaşında. Normalde 3. Seviyeye 14 yaşının üstünde ulaşması gerekiyordu. Böyle giderse 3. Bir kırmızı yıldırım kullanıcısı çıkabilir. Ama ben onu bu yüzden seçmedim." Dedi

Atsushi ve Chou şaşırmıştı 7 yaşında 3. Seviye olduğu için seçilmediyse neden seçilmişti ki. Hana birkaç nefeslik aradan sonra tekrar konuştu.

"Onu seçtim çünkü şu ana kadar görülmemiş bir yeteneği var daha doğrusu öğreneceği yeteneği var"

Atsushi birden söze girdi bayağı şaşkındı

"Öncelikle üzgünüm belki ekleyeceğiniz birşey daha vardı sözünüzü kestim ama öğrenebileceği yetenek derken hangi yetenekten bahsediyorsunuz çünkü bildiğiniz gibi 4 yetenek var ve hangi yeteneği öğrenebilir? Tekrar üzgünüm belki de şu anda sizde bu yeteneği söylemek üzereydiniz"

Hana gerçekten de söylemek üzereydi ama karşısındaki en azından kendi hatasını bilen biriydi ve bu hatanın sebebi şaşkınlık olduğu bariz belliydi ve özür de dilemişti

"Öncelikle üzgün olmanıza gerek yok, benimde yetenekten nasıl bahsedebileceğimi düşünme fırsatı verdiğiniz için teşekkürler. Şimdi konuya gireyim gerçek şu ki öğrenebileği yetenek olarak 4 tane var ama yalnız 1 tanesini öğrenebilir Karanlık ölümsüzünün koyduğu kural bu, normalde doğuştan 1 tane olması gerekiyordu ama ona seçme hakkı verilmiş ve bu seçme hakkına şu ana kadar 2 kişi sahip olabildi bir diğeri ise insan değildi bir ejderhaydı ve o ejderhalar arasında bile asil soydan gelen biriydi. Ne yazık ki o öldükten sonra eski heybetlerini kaybettiler hızlı bir düşüş yaşadılar ve gizlendiler. Diğer kişi de şu anda yanımızda duruyor. Yani kısaca nadirliği anlayabiliyorsunuz değil mi?"

Atsushi ve Chou bu sefer gerçekten şaşırmıştı insanlar arasında bir ilkti ve karanlık tarikata büyük fayda sağlayacaktı çünkü karanlık tarikat hangi yeteneğe ihtiyacı varsa Raiden onu seçebilirdi.

Ama tam o anda bir rüzgar esti ve Atsushi'in dize kadar inen pelerini biraz dalgalandı ve gizlediği arması ortaya çıktı ve bu durumu Hana kaçıramazdı gördüğü kadarıyla arması olduğuna göre bir yere bağlıydı biraz daha dikkatli bakınca kızıl bir taç takan mavi bir anka vardı. Bu da demektir ki karşısındaki kişi Mavi Anka Klanındandı ve az önceki seçmelerde Kızıl Anka okulu bu çocuğu öldürmek istemişti eğer zarar vermiş olsaydı okul başına yıkılır ve tüm sülalesi gözleri önünde can verebilir yada Raiden'e kölesi olarak verilebilirdi. Ama Hana'nın takıldığı bir nokta vardı gördüğü kadarıyla bu durumdan Chou ve Raiden'in haberi yoktu eğer olsaydı Raiden ve Chou da da benzer armalardan olurdu. Sonuçta Chou liderin kızı, Raiden ise torunu oluyordu. Hana Atsushi'ye bakarak başıyla selamladı ve ardından

"Raiden'i okulumuza götürmem gerekiyor ne yazık ki vedalaşmanız gerekiyor. Ayrıca şu broşları da alın, bu broşları yanınızdan ayırmayın günlük 10 darbe boyunca sizi koruma altında tutacaklardır, olur da suikastçi gönderirlerse ilk saldırıları başarısız olacak ve bir suikastçi de ilk saldırıda öldürmeyi amaçlar." dedi ve broşları uzattı.

"Yolculuğumuz yarın gün doğumunda diğer öğrencilerle beraber çıkacağız." dedikten sonra Atsushi'yi küçük bir baş oynatmasıyla selamlayıp ayrıldı.

Raiden ve Chou için zor günlerin başlamasına saatler kalmıştı. Atsushi, Chou ve Raiden kaldıkları hana doğru ilerlemeye başladılar.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin