Bölüm 12 Evlatlık

3.8K 334 3
                                    

***1 yıl sonra***

Artık Raiden 1 yaşına basmıştı ve neredeyse tüm dişlerini çıkarmıştı ama hala konuşmuyor abuk subuk birşeyler mırıldanıp bazen gülüp bazen ağlıyordu, ayağa kalkıp desteksiz yürümeye çalışıyordu. Chou artık daha da profesyonelleşmiş artık tam konsantre olmadan Raiden'e süt içirebiliyordu bazı yemekleri püre haline getirip Raiden'e kaşıkla yedirmeye bile başlamıştı Raiden'in se yaptığı tek şey yutmaktı. Raiden'nin ilk kelimesini ne zaman söyleyeceğine kalmıştı sıra, bu yüzden hiç yalnız bırakmıyor can kulağıyla ha söyledi ha söyleyecek diyerek, ilk kelimesini duymak istiyordu, artık onun annesi gibi hissettiği için anne dedirtmeye çalışıyordu ama ne zaman Chou, Raiden'e anne dedirtmeye çalışsa, sanki yüreği burkuluyormuş gibi oluyordu Raiden'i zorla annesinden alıyormuş gibi hissediyordu ama sonra annesinin öldüğü aklına gelince Raiden için hem üzülüyor hem de kendini rahatlatıyordu ve annesi de burada olmasa bile diğer diyarda duyup mutlu olur deyip Raiden'e anne dedirtme çalışmalarına devam ediyordu. Ne yazık ki şimdiye kadar hiç ilerleme katedememişlerdi.

İlk başlarda Raiden'i nereden çıktı bu çocuk demesinler diye herkesten gizlemeye çalışmıştı, ama bir gece duvarlara ses yalıtımı yapmayı unutunca Raiden de her zaman ki gibi ağlayınca tüm ses gecenin bir yarısı yankılandı, oraya yakın handa çalışan garson kadında o sütleri neden aldığını anlamıştı. Garson kadın başlarda Chou ya öfkeliydi, handa karışıklık çıkarmış süt alması için sürekli kendisi gitmiş ama bu kadar sütle ne yaptığını anlamamıştı, süt banyosu filan yapıyor diye düşünüp daha da öfkelenmişti ama  o günden sonra yani Raiden'in gecenin bir yarısında ağlamasıyla herkes sesin geldiği yöne bakmıştı ve garson kadın o günden sonra yumuşamıştı, çünkü karşısındaki acemi bir anneydi onun halini anlamış olacak ki o günden sonra  1 gümüşün para üstünü Chou ya geri vermek için teklifte bulunmuş ama Chou kabul etmemişti bunun üzerine bazen yardıma gelebileceğini bile söylemişti. Ama asıl merak konusu babası neredeydi ve kimdi?, eve kimse girip çıkmıyordu ve o ailede baba kız kaldıklarını herkes biliyordu ama o bebek sesi her şeyi değiştirmişti ve o bebeğin evlatlık olabileceği konusunda tüm herkes anlaşmıştı. Chou Raiden’in burnunun altındaki hapa baktı hala %50 enerjisi duruyordu, belki de işe yaramayacaktı, ki merkezi olmadan bir hayat ta yaşayabilirdi. Ne yazık ki o şekilde ölümü kesin bir hal alırdı sırf bu yüzden Chou onu oğlu gibi görmüş Raiden'in ki merkezi olmasa bile onu koruyabilirdi  ama elbet bir şekilde onun yalnız kalacağını biliyordu. Onun ki merkezinin olup olmadığını anlamanın yolu 1 yıl daha beklemek gibi duruyor acaba ne kadar erken bitecek 1 gün 1 ay belki de birkaç haftada bitecek.

Zaman ilerledi geceler gündüze, gündüzler gecelerle yer değiştirirken.

***6 ay sonra***

Chou ise hala anne dedirtmek için peşinde koşuyor ve aralarındaki bağ gittikçe artıyordu neredeyse tam anne oğul ilişkisi vardı sadece soy isimleri farklıydı onun içinde 2 yaşına basmasını bekliyordu o zaman tam olarak anne, oğul olabilirlerdi. Atsushi’nin Raiden nin burnunun altına hapı koymasından bu yana 18 ay geçmiş geriye 6 ayı kalmıştı ve  hap hala enerjisini koruyordu o konuda hiç ilerlememişti ve Raiden'in ki merkezi hala görülmüyordu haptaki enerji de gittikçe azalıyordu ama ki merkezinin çekip çekmediğini ancak hap ömrünü erken bitip bitmemesiyle anlayabilirdi. Chou da haptaki enerjinin daha erken bitmesi için dua ediyordu çünkü beklemekten başka yapabileceği bir şeyi yoktu. Tam o anda Raiden

“An...ne” dedi

Chou mutluluktan havalara uçmak üzereydi sanki dünyalar onunmuş gibi mutluydu Raiden’i kucakladı ve kendi etrafında dönmeye başladı.

***6 ay sonra***

Hapın enerjisi hala duruyordu 730 gün geçmiş olmasına rağmen daha saat olarak dolmamıştı Chou endişesi 2 katına çıktı enerji hapının enerjisini ki merkezi çekmiyordu bu çok garipti onun için şimdiye kadar enerjiyi çekmesi ve ki merkezinin oluşması gerekiyordu ama fark etmiyordu Chou için, artık Raiden 2 yaşına girdiği için Raiden'i evlatlık almak için gerekli sözleri ve neler gerektiğine bakıyordu.

Birkaç dakika sonra

Chou artık evlatlık almak için gerekli olan malzemeyi  ve sözleri öğrenmişti, bunun için mutfağa gitti bir bıçak aldı, daha sonra Raiden’in yanına geri gelip hem kendi hem de Raidenin işaret parmağının ucuna küçük bir kesik attı iki kesik denk gelecek şekilde birleştirdi.

Chou

“Raiden Daiki’ yi 2 yıldır evladım gibi büyüttüm ve ailesi olmayan Raidenin ailesi olacak olan Gin kanından verip ailesi olmayı ve Raiden’in annesi olmayı kabul ediyorum” demiş ve Chou dan bir damla kan Raiden’in parmağından vücuduna giren Gin kanı yavaşça yayılacaktı Daiki kanını Gin kanına dönüştürecekti ve bu 1 hafta kadar sürüyordu bu değişim 1 haftanın sonunda da hem kanı hem de soy adı değişiyordu.

Evlatlık alma büyüsü de sadece 2 yaşına girdiği ilk gün yapılabilirdi yani doğum gününden bir önceki gün yapılırsa bebek hastalanıyor ve kan çıkartılmazsa ölüyor yada bir sonraki gün yapılırsa da sadece parmağın ucuna kesik atmış oluyorsun o yüzden soylu aileler yada diğer aileler bebekleri evlatlık alırken 2 yaşına girdiği gün evlatlık alıyorlardı eğer öz çocuğuysa doğduktan 1-2 hafta sonra evlatlık koruma büyüsü yapılıyordu “sen (bebeğin adı), benim (büyüyü yapan kişinin adı) öz çocuğumsun ve kanın hiçbir şekilde değiştirilemez” deniyor yani daha açık olursak bu koruma büyüsü söylendiğinde bebek ömür boyu evlatlık alınma büyüsünden korunmuş oluyordu.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin