Bölüm 140 Evlendiler

3.5K 222 64
                                    

1/1/2 herşeyin altüst olduğu günden 1 yıl sonrası Raiden ve Laila sürekli el ele tutuşuyordu, ayrıldıklarında ikisi de ağlıyordu, ıngaa ıngaa diye, bir tek banyoya beraber gidemiyorlardı onda da, ya Laila'yı bağlıyorlardı, ya da Raideni.

///****///
Raiden ve Laila: Yuh devenin nalı.
Raiden: Ya tamam el ele tutuşuyoruz, ama bu kadar da değil ya. Fantastik bir kitap yazıyorsun anladık, abartı şeyler olur anlarım, ula el ele tutuşmayı niye bu kadar abartıyorsun.
Laila: Ya tamam bir keresinde birkaç gün ondan hiç ayrılmamış, elini tutmuş olabilirim, Canım o sırada uykudaydı hatırlamıyor olabilir. Çünkü canavar kesmeye gitmişti ve göğsünde kocaman bir yarayla eve gelmişti saniyede 1 litre kan akıyordu. Sonra bayıldı ve yatağına taşıdım, güzelce yarasını temizledim, sonra iyileştirme hapı yapıp ona içirdim ve günlerce yanında olup elini tutarak uyanmasını bekledim.

Raiden: Şu anda gerçekten şaşkınım o günü hatırlıyorum, canavar avlamaya gitmiştim, üstüm başım kan içinde olduğu doğru ama hepsi canavara aitti, bende sadece ufak bir sıyrık vardı ve dediğin gibi 1 litre aksaydı şu anda burda olmazdım sadece damla damla akıyordu kan, tamam pansumanı yaptın, ölüyü diriltecek hap içirdin bana, hemde parmak boyutunda küçücük bir yara için, tamam onu da anladım, 2 gün yataktan kalkmama bile izin vermedin, sen yaralısın dinlenmen lazım dedin, yara zaten hapı daha içmeden kapanmıştı hap o kadar güçlüydü. Yetmedi yataktan kalkmamam için beni yatağa bağladın, uyumak dışında başka ne yapabilirdim ki? Ama elimi tutup 2 gün boyunca yanımdan ayrılmadın sen şuna sürekli senin yanında olmak istiyorum deseydin ya, bu kadar yakışıklıyım işte kendisini benden alamıyor.

Laila :Sen de bu yarayı hep küçümsüyorsun bir parmak boyutundaymış 2 metre yara vardı.

Raiden: Benim boyum 1.60 2 metre yaraya nasıl sahip olabilirim.

Laila: O zaman yara 1 metreydi yanlış görmüşüm.
Raiden: Bak hala büyük görüyor ne yaptı bu canavar beni ortadan ikiye mi böldü?
Laila: Eveeet. Ama sen de ipleri kopartıp gidebilecekken yapmadın ve senin elini tutmama izin verdin, ee böyle güzel bir hanım efendi senin elini tutuyor. Sen de benim sürekli yanında olmamı istediğini niye söylemiyorsun?
Raiden: Neyse, biz gidelim de yazar işini yapsın, zaten sessizce bizi dinliyor.
Laila: Bak konuyu değiştiriyorsun ama neyse biz gidelim nasıl olsa öğreniriz.
///***///
Sonunda sustular. 3 imparator da bu 1 yıl içerisinde güçlerini seviye 10 yapmışlardı ve bariyeri kırmanın yollarını arıyorlardı ama hiçbir yol yoktu ikinci bir element öğrenmeye itiyordu sürekli.

Rika ve Ricardo kan elementine ağırlık vermişler ve seviye 10 yapmışlardı ama diğer elementleri bu süre içinde kaybolmuştu. Zaman, hüküm, boşluk hepsi gitmişti.

Raiden ve Laila da kan elementine ağırlık vermişler ve diğer elementleri kaybolmuştu. Normalde eşitlik parasının durdurması gerekiyordu ama durdurmamış olmalı ki kaybolmuştu. Tabi ki de yıldırım elementli bir canavar öldürmüştü ama sarı yıldırım kullanan bir canavardı. Raiden ve Laila kan 10 ve sarı yıldırım 2ydi. Tabi bu da değil Rika ve Ricardo'nun gözetimi altında alem seviyelerinde inanılmaz derecede bir artış meydana gelmişti ve 1 yıl içinde 100 seviye olmuşlardı. Yani acemi boyutundaki günler son bulmuştu. Tabi son bir sınav vardı. Ölümsüz olmak yada bir sonraki boyuta geçmek. Önce düğün vardı tabi Raiden Junketsu ve Laila Moreno'nun düğünü.

****
2/1/2
Ertesi günü Raiden damatlığını giyinmiş, Laila da gelinliğini giyinmişti.

Bu düğünü Ejder gezegeninde duymayan kalmamıştı, sonuçta Gin Krallığının Prensi evleniyordu, diğer tarafta da Moreno Ailesinin sonraki Lider adayı evleniyordu, üstelik bilmedikleri bir aileyle. Yani düğün alanında boş yer kalmamıştı iyi ki kırsal düğün yapıyorlardı. Yoksa kimse sığmayacaktı alana, gerçi buna rağmen kimse sığmamıştı.

Rika ve Ricardo yürüyerek kürsüye çıkmışlardı, Ricardo
"Hepiniz hoş geldiniz, benim oğlumun ve sevdiği kızın bu mutlu günlerinde yalnız bırakmadığınız için hepinize teşekkürlerimizi sunuyoruz. Gelin ve Damadı kürsüye alalım lütfen. Rahip nerede, Rahip, hah buradaymış." demiş.

Rahip
"Bu ikilinin evlenmesine itiraz eden var mı? Eğer itiraz eden varsa şimdi konuşsun yada sonsuza dek sussun."

Bütün Moreno ailesi elini kaldırmış İtiraz ediyorum diye bağırmıştı.

Rika
"Teşekkürler Moreno ailesi sizi aramak zorunda kalmadık şimdi diz çökün." dediği anda kan elementini kullanarak bütün Moreno ailesine diz çöktürmüştü ve oradaki bu olayı gören herkes şok içindeydi ama asıl şok, Gelin ve Damadı getiren kişilerdi Raiden'in yanında Karanlık İmparator, Laila'nın yanında Aydınlık İmparator, arkada bu ikilinin üstüne çiçek atan da Zaman İmparatoruydu.

Rahip bile dehşete kapılmıştı, boyun eğdiği aydınlık İmparator, düşman gördüğü karanlık imparator yan yanaydı ve kavga etmiyorlardı.

Asıl şok Raiden ve Laila kürsüye ulaştıktan sonra olmuştu. 3 imparator da Junketsu ailesinin karşısında diz çökmüş
"Emrettiğiniz üzere oğlunuz ve gelin kızınız, kürsüye ulaştılar, eğer isterseniz ikilinin şahitliğini de yapmak isteriz." dedikleri anda Moreno ailesinin suratları mosmor olmuştu, artık bu evliliğe hiç kimse karşı çıkamazdı.

Rahip devam etmiş korkusunu bir şekilde yenmişti
"O zaman Raiden Junketsu, Laila Moreno'yu hiçbir kısıtlama olmadan kendi özgür iradenle eşin olmasını kabul ediyor musun?"

Raiden
"Evet" demişti.

Rahip
"Laila Moreno, Raiden Junketsu'yu hiçbir kısıtlama olmadan kendi özgür iradenle eşin olmasını kabul ediyor musun?"
***
Laila düşüncelere dalmış aklından geçen
"Hayır, özgür irademle kabul etmiyorum, herşeyimle kabul ediyorum." dedikten sonra Raiden'in kucağına atlayıp
"Götür beni Rai." demişti neyse ki hayaldi.
***
Rahip
"Kabul ediyor musun?"

Laila bu soruyla düşüncelerden kurtulmuş
"Evet." demişti.

Rahip
"O zaman aydınlık imparatorun bana verdiği yetkiye dayanarak Raiden Junketsu'yu ve Laila Moreno'yu karı koca ilan ediyorum." dedikten sonra Laila'nın soy adı Junketsu olarak değişmişti.

Bu gün danslar, şakalar, gülüşmeler, şaşkınlıklar ve Moreno ailesinin katliyle son bulmuştu.

Junketsu ailesi çırak boyutunun testine girip geçmişler ve bütün her şeyi geride bırakarak kapıdan geçmişlerdi.

İLK KİTABIN SONU
RAİDEN 2  KİTABI
SİZ OKURLARIMIZA
"2 YILIN ARDINDAN :("
SUNULMUŞTUR.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin