Yeni bir gün doğmuş ve okula alımlar iki hafta önce başlamış bügün de devam ediyordu ve daha ilk testti ve sadece 45000 kişi girebilmişti. Tarihte ilk kez uzun sürüyordu bir test. Bu gün son 5 bin girecekti sınava ve doğal olarak Raiden de içlerindeydi. Kapıdan geçenler olmuştu elbet ama nasıl geçiyorlardı kapıdan onu ancak kişinin kendisi ve sınavı başlatan siyah saçlı genç adam biliyordu. Gene aynı geniş alanda toplandılar ve bu günkü testin başlamasını beklediler. Yine siyah saçlı genç adam göründü kapının yanında ve hala ismini hiç kimseye söylememişti.
Siyah saçlı adam
"En azından içinizde kapıdan geçebilenler vardı bakalım son 5 bin içerisinden çıkacak mı. Test başlasın. Sen geç bakalım kapıdan" dedi ve bu şekilde 4 bin 999 kişi sırayla kapıdan geçmeye çalıştı geçenler olduğu gibi bayılanlar, pes edenler de olmuştu.Siyah saçlı adam
"Bir tek sen kaldın, biraz çelimsiz görünüyorsun umarım geçersin kapıdan, pek geçeceğini düşünmüyorum ama" dedi şu ana kadar 49 bin 999 kişiyle de dalga geçmiş cesaretlerini yerlerde süründürmüş bazen sırf bu yüzden elemeler de hızlı olmuştu. Sınavı başlatan adamın da bu şekilde davramasına çocukların ailesinden kimse karışmamıştı çünkü hayat bir düşman gibi sana sürekli baskı uygular sana kalansa bunlara kolay bir şekilde boyun eğmemek.Raiden de diğer öğrenci adayları gibi taşa bastı 15 metrelik üst kısım bulutlarla kaplandı ve ilerlemeye başladı sarı yıldırım düşüyordu ilk 5 metre hiçbirşey hissetmedi, ikinci 5 metrede bulutlara bakıyor yıldırımların düşüp düşmediğini kontrol ediyordu ve Siyah saçlı adam gülümsüyordu. Raiden son 5 metreye girdi kapıdan geçmeye 1 santim kala vücudunun yıldırımlardan dolayı neredeyse görülmediği yerde yani yıldırım miktarının en yoğun olduğu alanda durdu.
Siyah saçlı adam alaycı ve küçükseyici ses tonuyla
"Neden durdun yıldırımlar fazla mı geldi? hareket edemiyor musun? Enerjin mi bitti?" dediRaiden'se adama baktı
"Hiç biri değil efendim, bu yıldırımlar çalışmıyor galiba, hala hiç bir şey hissetmiyorum" dedi ve bu durum siyah saçlı adama garip gelmişti ama kapıdan binlerce kişi geçtiği için üstelemedi aynı zamanda Raiden kapının diğer tarafına geçti. Arkasından da siyah saçlı adam ilerledi ve yüksek sesle konuşmaya başladı"Benim adım Akihiko ve testi geçebilen 20 bin kişiyi tebrik ediyorum ve az önceki testi element seviyesi 2. Seviye olanlar geçebildi ve şimdi ikinci sınavınız başlıyor." dedi ve herkes tek sınav olacağını düşünmüştü.
Akihiko biraz düşünceli bir şekilde eliyle önce kafasını kaşıyıp sonra çenesini tutup düşünmeye başladı
"Ama testi hatırlamam gerekiyor biraz bekleyebilir misiniz?" dedi ve düşünmesine kaldığı yerden devam etmeye başladı.Öğrenciler böyle genç bir adamın testi unutmuş olmasını epey garip buldular ve beklemeye başladılar ve tuhaftır ki daha 1 dakika geçmemişken ayaktayken uyumaya başlayıp düşenler oldu ve uyuyanların sayısı her geçen sürede artıyordu Birkaç dakika daha geçtiğinde 20 bin kişiden 1000 kişi ayaktaydı daha 5 dakika olmuştu diğer 19 bin kişi neden uykuya daldı ki o kadar mı sıkıldılar test her an başlayabilirdi.
Akihiko düşüncelerinden kurtulduğunda
"1000 kişi mi? Ben daha fazla olacağını düşünüyordum neyse daha 2. Sınavı yapmış olduk ve gerçekten de bu yılki öğrenci adayları geçen yıllardaki öğrenci adaylarına göre daha kötüler sadece 1000 kişi kalmışlar. Keşke gördüğüm bu manzara bir rüya olsaydı."Öğrenciler 2. Sınavı ne zaman olduklarını düşünüyorlardı.
Akihiko konuşmasına kaldığı yerden devam edip
"Şimdi olduğunuz test ise element seviyesi 2. Seviye 3. Aşama olanlar testi geçen kişiler. Ayrıca testi nasıl yaptığımı merak ediyorsunuzdur bulunduğunuz yere özel bir bölge oluşturduk ve yavaş yavaş size baskı uygulayacaktı ve siz farkında olmadan ayakta kalmak için acemi enerjinizi harcayacaktınız ve yatkınlığınız ne kadar fazlaysa harcanılan enerji de o kadar azalır ve anladığınız üzere uykuya dalanlar enerjisi bitenler ama şimdi size ilk ortak hayat dersi vereyim az enerji harcamanız doğru ama siz saldırı veya savunma yapınca az enerji harcama durumu ortadan kalkıyor yine de yatkınlık seviye bire kıyasla seviye dokuz olan birinin harcadığı enerji daha az. Neyse şimdiden 1000 kişi kaldınız ve 10 okul da içinizden öğrenci seçecek ve tek tek çağırılacaksınız son testiniz de o olacak ve nasıl bir testin uygulanacağına 10 okul karar verecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...