Bölüm 110 Şov

1.9K 193 15
                                    

Kuro Köyünde

Raiden malikanesinde, elementini daha iyi yerlere getirmek için meditasyon yapıyordu. Kapısı çalınca derin meditasyonundan uyandı. Aşağı kata inip kapıyı açtı.
"Alvin ve Jay hoş geldiniz. Satış nasıl gitti."

Jay şaşkın bir şekilde Raiden'e baktı
"Efendim buyrun kutunuz, satış başarıyla gerçekleşti."

Raiden kutuyu alıp açtığında içinde bir kart gördü.
"Jay bu kart nedir?"

Jay şaşkın bir şekilde bakıyordu.
"Efendim gerçekten bilmiyor musunuz? Bu kartlar, depolama eşyasıdır. Diğer depolama eşyalarından farklı olarak sadece paraları depolar."

Raiden anladım der gibi başını oynatmış ve kartı eline alıp enerjisini göndermişti.
"Demek içinde 2bin beyaz altın var. Gönderdiğim 1 hap bu fiyata satıldı. Güzel, güzel." demiş ve karttan bin beyaz altını almıştı.

"Jay bu kartı geri alabilirsin ona ihtiyacım kalmadı. İçinde Bin beyaz altın var. Köy için gereken harcamalarda kullan gerisini de nasıl kullanmak istersen öyle kullan."

Jay şaşırdıkça şaşıtıyordu.
"Teşekkürler efendim. Bu arada açık arttırma yöneticisi Han ve Hani kardeşler, size saygılarını ilettiler ve kapılarının size her daim açık olduğunu söylediler."

Raiden elini çenesine götürmüş
"Hmm demek beni davet ediyorlar. Gidip bir görüşeyim, belki bana yarayacak bir şeyler söylerler. Alvin benimle gel. Jay sen de köyün ihtiyaçlarıyla ilgilen."

Alvin
"Raiden bu da istek mi? Zaten seninle geleceğim bunu istemene bile gerek yok." demiş yılan şekline girip Raiden'in bileğine dolanmıştı.

Jay yine şaşırmıştı, Alvin bir mantikordu ama kaplana, yılana, yarasaya, akrebe dönüştüğünü duysa da bunu canlı gözlerle görmek bambaşka bir durumdu.

Raiden
"Hazırsak yola koyulma vakti geldi." diyip malikaneden çıkmışlar ve Jay malzemeleri almaya, Raiden de önce yıldırımını kullanıp bedenini hızlandırmış, bedensel görüşü aktifleştirip 2birkaç kez portal açmış ve açık arttırma alanına 1 saniyeden daha kısa bir sürede gelmişti.

Yılan şekline girmiş olan Alvin
"Raiden içeride çok güçlü bir kısıtlayıcı var. Ben bile orjinal formuma girmeye zorlayacak kadar güçlü."

Raiden
"Bunu söylemen iyi oldu Alvin, eğer bu şekilde girseydik o zaman sen yılan şeklinden mantikor şekline zorla girecektin. Bir araştıma yapalım bakalım. Bu tür büyük yerlerde genellikle birden fazla kısıtlayıcı olur ve 1 tane de merkez olur, kısıtlayıcıyı açıp kapattığın yer orasıdır. Bu merkez her yerde olabilir. Hadi gidip ilk kısıtlayıcıyı bulalım. Onu bulduktan sonra diğerleri çorap söküğü gibi gelecektir." demiş binanın etrafına bakınmaya başlamıştı.

Bütün bedensel özelliklerini aktifleştirdi. Şu anda her şeyi duyup görebiliyor olsa da, bu sadece etrafta birilerinin olup olmadığını öğrenmek içindi.

Raiden zihinsel bir şekilde Alvine
"Alvin izleniyormuşuz gibi geliyor. Kişi sayısı 100. Ama hiç biri kıpırdamıyor. Garip olan da bu, onları farketmemiş gibi davranalım. Çünkü gizlendiklerini sanıyorlar. Hahaha."

Raiden kısıtlayıcıları arıyordu ama bulamadı.
"Dışarıdan bulmak gerçekten çok zor. Genellikle toplayabilecekleri bir noktaya yerleştirilir. Ama nereden yerleştirildi, içeriden mi yoksa dışarıdan mı? Hiç bir şey göremiyorum gerçekten kusursuz yerleştirilmiş."

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin