Bölüm 34 Yakın Silahlar

2.9K 243 5
                                    

Raiden ve Akihiko hala aynı geniş alandaydılar ve Raiden kılıç seçtiği için ilk önce nasıl tutması gerektiğini göstermişti Akihiko, hemen ardından da

"Kılıcı rahat kullanmak istiyorsan bedeninin bir parcası gibi düşünmelisin elin gibi onsuz birşey tutamayacakmışsın gibi yada kalbin gibi düşünüp onsuz yaşamayacakmışsın gibi düşün işte o zaman kılıcı ne kadar rahat kavradığını farkedeceksin. Seç bakalım kılıç türünü."

Raiden kılıçlara baktı ağır kılıç, kısa kılıç, uzun kılıç ve normal boylardaki kılıç vardı.

Raiden Akihiko'ya düşünceli ifadelerle baktı kılıçları seviyordu 4 yaşındayken de tahtadan bir kılıcı vardı.

Akihiko, Raiden'in ne düşündüğünü anlamış ve hemen söze girmişti
"Ağır kılıçlar gücünü keskinliğinden değil ağırlığından alır ve en düşük ağırlığı 2000 kilodan başlar yani şu anki gücünle kaldırabileceğini sanmıyorum 1000 kg kaldırabiliyor olman gerekir. Yani ağır kılıçlar kesmez ama ezerler ama zayıf yönü ağırlığından dolayı yavaş olmasıdır. Kısa kılıç da hançer gibidir ama hançerden daha keskin ve sağlamdır rahat hareket edersin rahat savurursun negatif yanı ise mesafesi kısadır ve savunma yapması zordur. Uzun kılıçlarda mesafe uzun hızlıdır rahat hareket edebilirsin ama savunmada zayıf kalma ihtimali var aynı mızrak gibi yanına yaklaştırmamaya çalışman gerek. Son kılıç da ortalama kılıç sınıfındadır keskindir sağlamdır hem savunma hemde saldırıda avantajın var. İleride kendine özel kılıçlar yapabilir yada yaptırabilirsin bunların ikisi de olmazsa ileride mağaralarda, labirentlerde ya da sandıklarda değerli hazineler bulabilirsin aralarında %50 ihtimal silahlar da bulunur. Kılıç ok atmaya benzemez çünkü oka enerjini aktarıp düz gitmesini ve hız kaybetmemesini sağladın ama kılıçta bunu yapamazsın çünkü her an savunma yada saldırı yapabilmelisin. Şimdi senin için hazırladığım şu bitkilere saldır bakalım" dedi ve yerden 20 tane bitki yukarıya doğru düz bir şekilde çıkmıştı.

Raiden kılıcı elinde aldı seviye 6 enerjisinden ve beninin x2 hızını kullanıp. 2-3 saniye sonra Akihikonun karşısında tekrar belirdi. Akihiko bitkilere baktı her biri çok farklı kesilmişti daha doğrusu kesilme değil doğranmıştı her birinde en az 5 kesik vardı ve hem dikey ham de yatay şekilde. Yani bu bitkiler Raiden için oyuncaktan farksızdı üstelik kılıca enerjisini aktarmamıştı hemen ardından bir ağaç adam çıkardı ve Raiden'e bakarak

"Bu ağaç adamı yen özellikleri acemi 1 seviye enerji canavara eşit." dedi.

Raiden heyecanlanmıştı 4 yaşından 7 yaşına kadar dedesi ona kılıç dersleri veriyordu. Yani kılıç kullanmayı az, çok biliyordu ama karşısındaki ağaç adam canlı gibiydi işi ciddiye almalıydı ve 20 enerji daha harcadı. Birden kayboldu ve ağaç adamın etrafında dönmeye başladı. Canavarlar hakkında bilgi veren eğitmeninin dediğini aklına getirdi saldırmadan önce düşmanının sınırlarını öğren ancak o zaman onu kolay alt edebilirsin demişti.

Ağaç adam gerçekten çok yavaş hareket ediyordu öyle ki ağaç adam bir noktaya vurana kadar Raiden en az eğlencesine 10 kere kaçmıştı. Raiden ağaç adamın ayaklarının hiç kıpırdamadığını gördü acaba ayaklarından mı destek alıyordu düşüncesindeydi.

Birden ileriye doğru atılıp sağ ayağını kesti, canavarın yumruğu da o yönde ilerlediği için dengesi ciddi anlamda bozulacaktı ağaç adamın. Hemen ardından sol ayağını da kesti kendisine göre zaman gerçekten yavaş görülüyordu sonuçta ağaç adamın ağır çekim düşünü izliyordu ama bu gerçekten komikti ağaç adam yere biraz daha yaklaşınca ağaç adamın kafasını da kesmişti. Sonra Akihiko'nun yanına geri döndü.

Akihiko şok olmuş bir vaziyette bu durumu izliyordu Raiden resmen canavarla oynamıştı ve birkaç saniye sürmüştü yenmesi kılıcı yıldırımla kapladığı için kılıcı savurduğunda görünmüyordu bile. İçinden
"Acemi 1 canavara eşitti, ve saniyeler içerisinde 1 tanesini yendi. Acaba gerçek bir canavara aynı şekilde davranabilir mi? Hızlı bir canavar seçelim Yıldırım elementi kullanan acemi 1 ağaç adam göndereyim bir de, bakalım onu yenebilecek mi?" dedi ve ağaç adamı oluşturdu ve Raiden tekrar canavarın karşısına geçti. Raiden tekrar canavarın etrafında dönmeye başladı. Koşarken canavarı süzüyordu hemen ardından canavarda yıldırım elementini kullanarak koşmaya başladı ama canavar hala Raiden'in hızına yetişebilmiş değildi. Raiden seviye 6 enerjisini kullanmıştı. Canavar onun yarı hızındaydı ve kendisi üzerinden düşünerek canavarın zayıflığının bacakları olduğunu anladı. Canavara doğru atılıp iki ayağını da kesti canavar ileri doğru uçarken, Raiden canavarın sırtına zıplayıp kılıcını kafasına sapladıktan sonra yere atladı ve Akihiko'nun yanına geri geldi.

Akihiko şaşkınlığını üzerinden atamamıştı. Normalde eşit bir karşılaşma olması gerekiyordu en zor kapışma yıldırım elementi kullanan bir canavardı ama onu bile saniyeler içerisinde yenmişti üstelik tek taraflı olmuştu. Akihiko bunu düşünürken aklına Bedensel Gelişim kitabı geldi yapay zekasında araştırma yaptı ve pasif yetenek x2 iyileşme ve +1000 kg güç, aktif yetenek x2 hız, 100m içerisinde herşeyi duyma, görme, koklama ve bu da yetmezmiş gibi ki merkezi olmayan birine ki merkezi oluşturuyordu ve her biri 1 enerji harcıyordu.

Ayrıca yan etkileri yoktu ve bununla birlikte fiyatı ise 10 bin siyah altındı. Bu fiyatla gezegeni satın alırdın kimsede o kadar para yoktu ki. Seviyesi ve aşaması hakkında bilgide yoktu o bilgiler için kitabı satın almak gerkiyormuş. Akihiko'nun aklındakiler bunlar değildi. Aklındaki şey Raiden'in bu tekniği nasıl aldığıydı bu kadar parayı nasıl elde etmişti ki, bu yetenekler gerçekten değerliydi eğer ki kişi geliştikçe bedensel gelişim de gelişiyorsa hiçbir elemente gerek kalmadan tek başına bile bu teknik korkutucuydu.

Raiden'e nasıl aldığını sormayacaktı belli ki arkasındaki kişi için 10 bin siyah altın bile değersizdi bir çocuğa bu kadar para verebildiğine göre. Ama Akihiko'nun bilmediği şeyse Raiden bu teknik için 10 bakır gibi bir para vermiş olmasıydı. Tabi kimse bu tekniği görmediği için yapay zeka tarafından tekniğe fiyat biçilmişti tabi ki de bu yapay zekanın tekniği araştırmasından dolayı başlarda düşükken 1 dakika sonunda 10 bin siyah altın olmuştu ve teknik hakkında bilgi edinebilmek için Raiden'i kullanmıştı. Akihiko Raiden'in parayı nasıl bulduğunu değil tekniğin aşamalarının olup olmadığını merak ediyordu. Raiden'e bakıp

"Raiden bedensel gelişim tekniğine çalıştığını düşünüyorum acaba tekniğin aşamaları var mı?"

Raiden zaten saklamaya çalışmıyordu. Sonuçta yapay zeka marketinde satıştaydı herkes satın alabilirdi. Sonuçta son baktığında 10 bakırdı. Kitabı zaten satın aldığı için de fiyatı görünmüyordu.

Raiden Akihiko'ya bakıp
"Aşamaları pek olduğu söylenemez sadece 100 metrelik kısıtlama her alem seviyesinde +100 metre artıyor. O kadar."

Akihiko'nun asıl korktuğu başına gelmişti o zaman teknik Acemi 10 seviyesinde 1.000 metrede o kişiden hiçbir şey saklayamazdın ve usta alemine geldiğinde 3000 metre içerisinde oldukça güçlü olacaktı. Ama Akihiko tahminlerinde yanılıyordu kişi alem atladıkça aurasıyla hissettiği alan 3000 metreyi geride bırakıyordu ve 6000 metredeki herşeyi aura dalgalarıyla hissediyorlardı ama bunun için aurasını etrafa yayması gerekiyordu ve enerji harcamıyordu. Bedensel gelişim ise 1 enerji harcıyordu ve alan kısıtlaması fazlaydı.

Akihiko Raiden'in sınırlarının tahmininden daha fazla olduğunu düşünüyordu. Çünkü acemi 1 seviyesindeyken acemi 2 canavarla eşit şartlarda savaşabilirdi bu yüzden sıradaki canavar acemi 2 olacaktı onu da yenerse acemi 2 yıldırım canavarı oluşturacaktı. Ne kadar güç olarak acemi 2 enerji canavarlarına denk olsalarda görünüş olarak daynıklılık hatta boy olarak bile farklılıkları vardı.

Akihiko
"Sıradaki canavar acemi 2 seviyesinde olacak. Bu canavar 1. Seviyedeki gibi zayıf olduğunu düşünme." dedi Raideni de uyarmıştı.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin