Ayakta duran 10 okul da ona şaşkınlık, inançsızlık ve imkansızlıkla bakıyordu bunun sebebiyse gördükleri tabloydu bu tablo, şu ana kadar gelenlerin tamamını geride bırakan bir tabloydu. 10 okulun içinden yeşil cübbe giyinen yeşim kertenkele okulundan olan yetkili kalan 9 okula da hava yoluyla mesaj yolladı bunun için teknikler mevcuttu yani hava elementi zorunlu değildi
"O. Onun burada ne işi var? Burada olması tam anlamıyla aptallık. Bana kalırsa hemen ...."
Kara Aslan okulundan olan yetkili söze girdi ve oldukça tehditkardı. Pürüzsüz cildi ve güzel bir kadın olmasına rağmen bakışları -50 derecelik soğuklukla nerdeyse eşdeğerdi
"Sözlerine dikkat edersen sevinirim. Yoksa bir okulun olmayacak ayrıca dikkatli bakarsanız öğrenebileceği yazıyor."Bu soğukluğun altında 8 okulda hareketsiz kalmıştı, bir okul hariç. O okul da Kızıl Anka okulunun yetkilisiydi ve element olarak kırmızı yıldırıma ulaşmak için binlerce belki de milyonlarca enerji canavarı öldürdüğü için öldürme arzularına alışıktı ama buna rağmen öldürme arzusuna az da olsa kapılmış ve içindeki ses dikkatli olması gerektiğini söylüyordu bu da demektir ki Kara Aslan okulunun gerçekten kendisine ve Kızıl Anka öğrencilerine ihtiyacı yoktu.
Neyseki bu öldürme arzusu Raiden'e ulaşmamıştı. Raiden'e sadece tek bir okul el kaldırdı Kara Aslan Okulu tabloya baktıkça inançsızlık giderek artıyordu çünkü tablo da olmaması gereken özellik vardı bu özellik ilk olarak 900 yıl önce görülmüş ve bu duruma Evren Felaketinin Başlangıcı denilmişti ve 20bin gezegenden 15bin gezegendeki yaşam sonlanmıştı, sonraki 600 yıl önce 7bin gezegendeki yaşamın sonlandırılmasıyla durdurulmuştu ve en son da 300 yıl önce görülmüştü ve neyseki sadece 20.000 gezegenden 1.000 gezegendeki yaşam sonlandığında onu öldürebilmişlerdi 300 yıl önceki bu felaket diğerlerine kıyasla en düşük kayıptı. Ayrıca gezegenlerdeki insan nüfusunu tekrar oluşturmak için her gezegenden 1milyar farklı kişi alınmış ve insan yaşamı sonlanan her bir gezegen için 500K erkek ve 500K kadın olmak üzere 1 milyon kişi yerleştirilmişti ve savaşmaları yasaklanmıştı ayrıca enerji canavarlarıyla aralarına duvar örülmüş iki tarafta birbirine saldıramıyordu. Ama gelişen kişiler enerji canavarlarının olduğu yerlere gidebiliyordu.
Şu anda 1.000 gezegenin nüfusu normale dönüyordu ama tam karşılarında belki de bir gezegen katleden duruyordu yada durmuyordu. Çünkü Raiden'in tablosunda diğer 3 felaket getirenden de farklı birşey vardı o da yeteneğin yanında 'öğrenebileceği' yazan kısımdı çünkü tabloda
"Alem: Acemi 1
Element Seviyesi : 3. Seviye 2. Aşama
Element: Yıldırım
Yetenek: Yıkım, Hız
Öğrenebileceği Element: Ses
Öğrenebileceği Yetenek : Ruh çağıran, Ruh savaşçısı, Ölü çağıran, Ölü yiyen."Bu durum diğer 3 felaket getirende de yoktu direk yetenek yazıyordu ve diğer 3 gezegen katledende ölü yiyen veya ruh çağıran vardı ikiside güçlenebilmek için öldürmek zorundalardı ve ölü yiyenler öldürdükçe öldürdüğü kişinin temel özelliklerini alıyordu mesela bir çita öldürürse hızını, bir yılan öldürürse zehrini, bir bukalemun öldürürse gizlenebilme özelliğini ve bir ejderha öldürürse bilgeliğini alıyordu ve bu öldürdükçe artan bir durumdu, Ruh çağıranlarda da çağırdığı ruhu bedenine alıp ruhun özelliklerini kullanabiliyordu ve ruh çağıranın isteği dahilinde düşman kişi ruhlara vuramıyorken, ruhlar vurabiliyorlardı.
Neyse Raiden'e el kaldıran okul sadece Kara Aslan okuluydu ve Raiden'e bakarak söze girdi güzel kadın.
"Demek benim okulumdasın bu çok iyi çünkü tablona baktığımda yatkınlığın 3. Seviyeye, 7 yaşında ulaşmış durumda ve bu durum yıldırım elementinde çok ama çok zordur hatta dahiler arasında bile nadirdir ve diğer 9 okulun bunu fark etmediğini varsayıyorum yoksa hepsi el kaldırırdı. Ama kaldırmadılar ve bu onların kayıpları, birşey daha eklemek istiyorum öğrenebileceğin yetenek konusuna gelirsek, sadece 1 tane yetenek seçebileceksin bu karanlık ölümsüzünün getirmiş olduğu bir kural ve sana tavsiyem hangisi sana uygunsa onu seçmen ve hangisini seçersen seç karanlık tarikatın koruması altında olduğunu bil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...