Acemi 1-10 Canavar Gezegenindeki 2 kişinin söylediği son söz
"Beni dünyama ışınla" olmuştu. Ama sesli olarak değildi. Sonuçta yapay zeka sistemi zihinlerindeydi. Yapay Zeka yüzüğü takılı olduğu sürece.Dünya üzerinde birden ortaya çıkmışlardı. İkisi de kendi evlerinde ortaya çıkmıştı. Raiden Kara Aslan Okulunun AO3 kısmında önceki eviyle aynı şekilde bir ev vermişti. Artık Ana okula 3 kilometre uzaktaydı. Hana'nın yanına gitmesi 20inci Seviye Yıldırım hızını aktifleştirip ardından da bedensel x2 hızını aktifleştirdi iki hız tekniği aktifleştirmiş ve 200km/sn hızla doğal olarak anında 3 kilometrelik yolu gitmişti. Raiden'in hızına bakılırsa herhangi birinin yerini değiştirse bile o kişi bunun farkına bile varamazdı.
Hana okul işleriyle uğraşıyorken yarın okulun taşınması hakkında düşünüyordu ama aniden kapısı çalmıştı. Hana 'gel' dedikten sonra bir ruh gönderip kapıyı açmasını istemişti. Ruh kapıyı açınca Raiden'i gördü ve kenera çekildi içeri geçme işareti yaptı.
Raiden de buraya ilk kez geliyordu 1 saniyeden daha kısa sürede tüm okulu dolaşmış ve Hana'nın çalışma odasında olduğunu düşünmüştü. Öyle de olmuştu da Hana Raiden'i görünce masasından kalkıp dizlerinin üzerine çöktü
"Gin Prensine saygılar olsun" dedi ve Raiden'den işaret beklemeye başladı ama Raiden den o beklenen işaret hiç gelmeyebilirdi de sonuçta bir prensin nasıl davranması gerektiğini bilmiyordu ama öyle olmamıştı.Raiden
"Kalkabilirsin eğitmen Hana. Sizin benim önümde değil, benim sizin önünüzde eğilmem gerek sonuçta beni okula almak isteyen tek kişi sizdiniz. Burada da sizin yol göstermeniz sayesinde buralara kadar gelebildim." dedi ve diz çöktü birkaç saniye sonra geri kalktı. Tabi bu düşünceleri ve aklı veren doğal olarak Touya'ydı sonuçta ruhlar diyarında Kral olarak görülüyordu ve kendisi de o şekilde davranıyordu çünkü iki kişi de ruh anlaşması yaptıklarında birbirlerinin geçmişlerini görmüşlerdi tabi ki sınırlıydı.Touya, Raiden'in konuşmaya başladığı andan şu andaki haline kadar herşeyi biliyordu Raiden'in mor yıldırımla tanışması, 3 ruhun Raiden için kendisini feda etmesi. Aynı şekilde Raiden de Touya hakkında birçok şeyi biliyordu mesela onun Kral olarak görülmesinin nedeni Ruhlar diyarına giden ilk insan yani İmparatordan başka ilk bilinçli ruh olmasıymış.
Hana gerçekten şaşırmıştı bir prens gibi davranmıştı
"Yoksa canavar gezegenine gideceğini söyleyip 1 hafta boyunca bu dersleri mi aldı?." Dedi yalan da sayılmazdı tabi 1 hafta boyunca uzanmasında ki sebep de buydu zaten Touya ona bir kralın nasıl davranması gerektiği dersini vermişti sonuçta bir ruhtu kim bilir kaç yıldır belki de kaç binlerce yıldır oradaydı. Bu dersi vermesi ne kadar kısa olabilirdi ki.Tabi ki meditasyon da yıldırımını kullanarak oradaki zaman kavramını değiştirdiği için 1 dakika 1 saate eşitti yani gerçek dünyadaki 7 gün meditasyon da 1yıl 1ay 25 gün sürmüştü ve tüm bu süre meditasyondan uyandığı birkaç dakika hariç her gün bir kral nasıl olmalı dersini almıştı.
Hana masasını Raiden'e vermiş kendisi de misafir koltuklarına oturmuştu.
"Ne için gelmiştiniz Prens Raiden"Raiden ellerini çenesinin altında birleştirerek
"Geldiğimi haber vermek istedim, Ayrıca Gin Krallığına 1 büyük okul inşa ettiklerini söylemişlerdi orayı mümkünse bu okulun almasını istiyorum. Başka bir okulun bana yakın olması pek hoşuma gideceğini sanmıyorum. Kraliyet okuluna gitmeyi düşünmüyorum. Pek bana göre bir yer değil."Hana şaşırmıştı ama içi rahat değildi
"Siz nasıl uygun görürseniz, prensim. Yalnız İmparatorun bundan haberi olmalı belki o yer için başka planları vardır."Hana bir esinti hissetti ve Raiden'e doğru bakınca dizlerinin üzerine çökmüş bir ruh gördü Hana'ya göre bir ruh sadece efendisini seçeceği zaman dizlerinin üzerine çökerdi ama bu ruh diz çökmüş sonra kalkmıştı ve Raiden'in baş işareti yaptığını görmüştü hemen ardındansa başka bir ruh gelip aynı şeyi yapmıştı ve 2 ruh çıkarmış olmasına rağmen Raiden'in enerjisinde dalgalanma dahi göremiyordu. İlk gelen ruh bir kağıt uzatmıştı Raiden'e
Raiden
"Bak eğitmen Hana. İmparatorun izni olan kağıt artık o okul olacak yer senin. Diğer gönderdiğim ruh da okulun yapıldığı yere gönderdim ve okulu kontrol etmesini istedim okul bitmiş ve 20 kilometrelik bir alana sahipmiş."Hana oldukça şaşkındı buradan imparatorluğun merkezi 15bin kilometreydi buradan günler sürerdi at arabalarıyla. Diğer ruhu da aynı şekilde en az yada en fazla 15 bin kilometre o da hemen hemen aynı yolu gitmişti. Acaba Raiden bu planı kaç gündür yapmıştı.
"Prensim bağışlayın ama ruhlarınızı kaç gündür yollarda tutuyorsunuz. Canavar gezegeninden yeni geldiğinizi söylemiştiniz."
Raiden hafif bir şekilde gülümseyince. Hana kendisini garip hissetmişti onu 1 hafta önceki haliyle kıyaslıyordu sadece 1 haftada bir insan nasıl bu kadar hızlı değişebilirdi 1 hafta önce imparatora amca diyen sanki karşısındaki kişi değil de bir kralla konuşuyormuş havası vardı ortamda.
"Eğitmen Hana buraya bu gün geldiğim doğru. Buraya geldiğimden beridir yarım saat geçtiğinin farkındasınızdır."Hana farkındaydım derse prensin ne zaman gideceğini düşünüyormuş gibi olacaktı. O yüzden
"Hayır efendim farkında değildim zaman ne kadar hızlı geçmiş"Raiden
"Güzel çevirdin eğitmen Hana ama benim bahsettiğim konu bu değildi. Ruhlarım 15bin kilometreyi gidiş dönüş toplam 4 dakikada o yolları gittiler kalan 26 dakikada da biri bu elimdeki kağıt için zaman harcadı diğeri de bölge araştırması için zaman harcadı."Hana şok içerisindeydi 15bin kilometreyi kat etmeleri 2 dakika mı sürmüştü buna rağmen Raidenin dakikada 40 enerji harcaması gerekiyordu ama hiç bu enerji çekiliyormuş gibi değildi. Hiç eksilmiyormuş gibiydi.
Raiden ve Hana konuşuyorken tam o anda kapı çaldı. Hana Raiden'e baktı ve girmesi için onay verince Hana Ruhlarından birini kapıyı açması için gönderdi. Şu anda bu oda Raiden'e aitti ama Hana da kimseyi beklemiyor gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...