Bölüm 115 Karışık Durum

1.7K 181 4
                                    

Raiden kızıl taş üzerine kara gül resmi olan yüzüğü kapıya dokundurduktan sonra kapı açılmış ve içeride eğlence kahkahaları, kılıç sesleri geliyordu. Kapı açıldıktan sonra hepsi birden durmuş açılan kapıya bakıyorlardı.

Siyah giyinmiş, kızıl saçlı bir erkek kapıya doğru ilerlemeye başlamış
"Merhaba sen yeni geldin sanırım, buradaki herkesi adım gibi tanırım ben Lucas. Burası 100 kişilik bir lonca olsa da üyeler, yardımcı seçme hakkı vardır. Söyle bakalım seni hangi üye seçti."

Raiden sessiz kaldı, sonuçta bir elçi gönderilmişti ve loncaya davet etmişti.
"Beni kimse yardımcı olarak seçmedi."

Lucas
"Dediğim gibi burası 100 kişilik bir lonca, içimizden biri ölmediği sürece yeni üye alınmaz ve üye alımından da ben sorumluyum. Seni kim yardımcı olarak seçti."

Raiden düşünse de gerçekten de yardımcı olarak seçilmemişti açıkça davet edilmişti.
"Dediğim gibi yardımcı olarak seçilmedim. Evime bir elçi gönderildi ve Kara Gül loncasına davet edildim."

Lucas ve oradaki bütün herkes şoktaydı. Lucas
"Davet edildim derken? Sana söylediğim gibi üye alımlarından ben sorumluyum ve 100 kişiden biri ölmediği sürece ben kimseyi davet etmem. Söyle bana seni davet eden kim, söyle ki benim görevimi elimden alan kişiyi öldüreyim."

***

Erkek sesi
"Raiden loncama hoş geldin ben Eric. Görmüş olduğun Kara Gül loncasının gerçek lideri ve sana elçi gönderip buraya çağıran kişiyim. Evren alemine yeni geçtiğim için gücümü tam olarak kontrol edemiyorum. Bu yüzden sana baskı hissettirdiysem üzgünüm, 1 haftaya bu duruma alışırım. Alemler yükseldikçe alışması da zor oluyor. Sana ilk görevini veriyorum buraya 100 kişinin alınması doğru ama üye davetini sadece Lucas yapmıyor, Ben de yapıyorum ve o bunu unutmuş ve kendisini bu loncanın lideri gibi görmeye başlamış. Onu öldür ve Loncamın bir üyesi ol."

Raiden biraz şaşırmıştı bir üyeyi öldürmesi isteniyordu.
"Efendi Eric, bildiğim üzere bir başka üyeyi öldürmek yasak."

Eric
"Doğru ben yasakladım, ama bana ihanet eden bir üyenin ihanet ettiği kesin kanıtlarla ispat edilmişse ve ben de bunu onaylamışsam onu öldürmek serbest oluyor. Ama her ne kadar ihanet etse de ben onaylamamışsam ve bir üye öldürmeye teşebbüs etse bile benim tarafımdan cezalandırılır. Aynı şekilde emrimi yerine getirmeyen de cezalandırılır."

***

Raiden biraz düşünmüştü çünkü yerine oturmayan şeyler vardı içinden
"Bu Lucas denilen kişi, üyeler hakkında konuşuyor, eğer öyleyse ondan başkası birine davet gönderemez, onu öldürürüm dese de arkasında bir duygu yoktu, yani gerçekten öldürüp, öldürmeyeceği belli değildi. Eric de Lucasın kendisi hakkında konuştuğunu düşünüyor ve onu öldürürüm dediği için ihanet ettiğini düşünüyor, aslında Lucas lidere ihanet etmedi ama liderin emrine karşı çıkan da cezalandırılıyor, peki benimle konuşan gerçekten lider miydi? Onun adını kullanan başka biri olma ihtimali de var. Eğer öyle ise liderin ağzından konuşarak asıl ihanet eden kişi o oluyor. Çünkü yeni üyeleri yanlış yönlendirmiş oluyor. Ama lider de beni bu binada bekliyor. O zaman şöyle bir şey yaparsam, lider gerçek yada değil anlamış olurum."

Raiden düşünme kısmından kurtulmuş

Lucas
"Hey yeterince düşünmedin mi? Hemen söyle bana seni kim davet e..." derken Raiden depolama yüzüğünden sol eline bıçak almış ve Lucasın tam ağzından geçirip dilini kesmişti aynı yılan dili gibi görülüyordu. Raiden sağ eliyle burnunu kaşırken ağzını kapatıyordu, Diğer yandan da Lucasın sol kulağına

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin