Bölüm 33 Ok Atmak

3.2K 245 13
                                    

Raiden dün ders aldığından beridir meditasyon yapıyordu dün 40 enerji harcamıştı hemde sadece koşuyla şimdi enerjisini 100 de 100 yapabilmek için uğraşıyordu. Raiden'in aklına acaba elementin seviyelerini değiştirebiliyor muyduk? diye bir düşünce gelmişti. Bunu da test etmişti ve 1. Seviyeyi düşünerek uygulamayı denedi ve gerçekten de 16 enerji harcamıştı normalde seviye 1, 20 enerji harcıyordu ama bu gün sabah 6 da kalkmıştı ve 8 saate bir 7 saat daha eklenmiş oldu.

Tekrar meditasyona oturdu ve 15 saat sonra gözlerini açtığında akşam saat 9 olmuştu. Acaba ne zaman, sürede düşüş yaşayacaktı enerjisi tam dolunca da kendiliğinden uyanıyormuydu acaba.

Raiden bunu da denemişti ve saat 9:01 de birden uyandı daha 1 dakika geçmişti yani kendiliğinden uyanıyordun. Artık emin olmuştu. Şu anda enerjisi 100/100 dü. Diğer sınıf arkadaşı hiçbir derse girmiyordu ve tecrübe edinmek için canavar gezegenine gittiğini öğrenmişti ve birkaç yıl dönmeyecekmiş. Öğretmeni ise meditasyon süresini kısaltması gerektiğini söylemiş bunun içinde enerji harcayıp tekrar doldurmak gerekiyormuş. O yüzden seviye 1 elementini kullanıp 14 enerji harcıyordu ve takrar doldurmak için meditasyona geçiyordu.

Haftalar haftaları aylar ayları kovalarken Raiden artık sadece meditasyonda ilerlemek için uğraşıyordu ve 2 yıl geçmiş 9 yaşına gelmişti. Okula da uğramamış enerji harcamak için elementini kullanmak yerine yatkınlığını geliştirmekle uğraşmıştı. Ama hala Ruh Çağıran Savaşçı olarak 1. Seviyeydi. Onu da yükseltmeliydi ama o da enerji harcadığı için meditasyona daha çok ağırlık vermişti uygulamalı eğitime ağırlık verebilmesi için enerjisini hızlı yenilemesi gerekiyordu.

Artık 1 dakikada 2 enerji yenileyebiliyordu. Biraz daha uğraşırsa saniyelere düşeceğini düşünüyordu. 2 yıldır kendisine hiç bakmamıştı. Sürekli bodrum katta çalıyordu elbise dolabı ve yatağını da buraya taşımıştı. 50 kiloluk birşey olduğu için 2 ton rahat kaldıran birine göre hiçbir şeydi 50 kilo. Bedensel Gelişim vücuduna da uyum sağlamıştı ve bedeninde de farklılıkları hissediyordu. Şimdi meditasyona oturmadan enerji yenilemeye çalışıyordu ama saatte 2 artıyordu. Onun için de alıştırmalar yapmalıydı.

İlk önce uzun zamandır konuşmadığı yapay zekası Rin'e element seviyesinin durumunu sormuştu. Yani 2 yıldır element seviyesini arttırmaya çalışıyordu. Tabi elementte ruh enerjisi tüketmediği için gelişmek de zordu Sonuçta Ruh enerjisi normal enerjiden 2 kat daha fazla güç taşıyordu ama ölüm riski vardı. Raiden bilmese de önceki kurtuluşu ruhların sayesinde olmuştu.

Rin
"Günaydın efendim 2 yıldır meditasyondasınız. Sürekli enerji yenileyerek ve harcayarak geçti sizin için, yatağı indirmiş olmanıza rağmen hiç kullanmadınız.

Yıldırım Seviyesi:6(Sarı)
Yatkınlık:Mor
Yetenek:Hız, Yıkım
Hız: saniyede 200 metre
Ruh Çağıran Savaşçı:1
Çağırılabilir Ruh:4
Alem:Acemi 1
Güç:2 ton 150kg
Mevcut Kullanılabilir enerji:100/100
Seviye Atlamak için var olan enerji:100/25000" yapay zekalar kişi hakkında tüm bilgilere sahip olurken ve kişinin iyiğilini bile düşünebiliyorken çevredekiler hakkında sadece harita görevi görüyordu. Ayrıca kişinin bilgilerini depolamıyor sadece güncel bilgilerini söylüyordu. Depolamadığı için de kimse tarafından ulaşılamıyordu.

Raiden artık kendisi de seviye 6 olduğu için Ana Okula 4 kilometre uzaktaydı ve armasında da AO4 yazıyordu alt kısımda da 6 yazıyordu. Artık dışarı çıkma vakti gelmişti sonuçta hızını test etmeliydi. Fiziksel hızı koşarak saniyede 10 metreydi, yıldırımla birlikte bu saniyede 200 metreydi. Bedensel gelişimde iyileşme pasif yetenekti ama görme, koklama, duyma, güç, hız aktif yetenekti şimdilik 20 metrelik alanda işe yarıyordu ve sineğin kanat çırpışını bile duyuyordun o yüzden aktif yetenekti yoksa gece nasıl uyuyabilirdin ki.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin