Sarı saçlı kız 200 bin enerji taşını depolama yüzüğüne almıştı. Arkasını dönmüş ilerleken bir ses duydu
"YOK ET" diyen bir sesti, zaten toplam 200bin taşı bedel ödemeden kim verirdi ki arkasındaki parlama ona doğru geliyordu. Sonrasıysa çınlama ve gözlerinin kapanışı olmuştu.
***
1inci Erkek sesi
"Yok etmeye kararlı mısın?"2inci Erkek sesi
"Evet"1inci Erkek sesi
"Yok etmek yerine satabiliriz. Çok para kazanırdık."Gözlerini açmaya çalışıyordu yani yaşıyordu. Ama bulanıktı her yer üstelik konuşan kişiler kendisini satmak istiyordu ama diğeri öldürmek istiyordu.
2inci Erkek sesi
"Yok et" dedi ve bir parlama yükseldi.Işık kendisine doğru geliyordu ama birden birşey ona gölge yapmaya başladı. Gözlerini tekrar açtığında net bir şekilde görüyordu etrafını. Karşısındaki kişiyi daha önce hiç görmemişti.
Kız sesi
"Efendim biraz daha dikkatli olun"Efendim mi? doğru ya en son kendisine saldırmışlardı ama demekki öldürmemişlerdi ama öldürmek istiyorlardı ama biri durdurmuştu.
Karşısındaki kız arkasını dönmüş kendisine bakıyordu.
"Efendim misafiriniz uyandı."2inci Erkek sesi konuşurken bir yandan da yaklaşıyordu
"Hah uyandı demek öldü diye çok korktum. Şu yok etme işine daha sonra devam edicem siz canavar avlamaya devam edin"Kişi yaklaştıkça daha önce gödürdüğü siyah saçlı genç olduğunu gördü.
Raiden yaklaşıp sarı saçlı kıza bakarak
"Üzgünüm gücümü tam olarak kontrol edemiyorum yok etme işinde yeniyim de. Sadece küçük bir kırıntı sana çarptı ve dünden beri baygınsın."Sarı saçlı kız bacakları ve elleriyle kızsal kısımlarını kapatarak
"Dünden beri baygın mıyım? Bana birşey yaptınız mı?"Touya
"Sana şu ana kadar 1 erkek bile dokunmadı senin için dişi ruh geliştirdik ve şu anda yanında olan kişi sana dünden beri bakıyor."Sarı saçlı kız şaşkındı ruh mu? ruh derken neyden bahsediyordu Touya.
Touya
"Efendim şu ana kadar 15 tam bilinçli ruhumuz oldu. Misafiriniz uyandığına göre onu da canavar kesmeye çağırabiliriz."Raiden
"Tamam Touya ama ben zaten 11 bilinçli ruh çağırarak sınırımdayım diğer 4 tanesi yüzükte."Sarı saçlı kız
"Siz canlı değil misiniz? Nasıl yüzüğe giriyorsunuz?"Touya
"Bizim sadece görünüşümüz bu, siz insanlar gibi tam olarak canlı değiliz?"Sarı saçlı kız Touya'ya daha dikkatli bakınca onun belden aşağısı giderek saydamlaşıyordu. Ruhlar bunlardı yani, daha önce hiç ruh görmemişti ama biliyordu ruhları.
Sarı saçlı kız
"Anladım benim gitmem gerek 2 gün sonra okulda olmamı istediler."Touya
"Hangi dünyadan geliyorsun? Biz Ejder Dünyasından geliyoruz."Sarı saçlı kız
"Hadi ya bende oradan geliyorum."Touya
"2 gün sonra biz de oraya gideceğiz. O zamana kadar kendini geliştir. Burada güvendesin. Bak efendimize uykuya dalmış. Bu arada şu dünden beri biriken 100bin acemi 5 enerji taşını da al. Bunları vermemi efendim istedi, seni yanlışlıkla da olsa bayılttığı içinmiş."Sarı saçlı kız daha ne kadar şaşırabilirdi ki. Sadece yanlışlıkla bayılttığı için 100bin çekirdek daha verilirmiydi? Toplamda 300bin olmuştu. Kim di bu karşısındaki siyah saçlı kişi. Merak ediyordu ama Touya baskılıyordu bakışlarıyla. Onu soylu aileler arasında da hiç görmemişti sonuçta hafızası hiçbir şeyi unutmayacak derecedeydi.
Raiden uyumasına rağmen 11 ruhu etraftaydı ve saniyede 88 enerji canavarı kestiği için birkaç saat arasında 1 milyon canavar kesiyorlardı. Ruhların hızını gören sarı saçlı kız da şok içerisindeydi karşısındaki kişi bir ruh çağırandı. Ona emindi yani karanlık tarikata ait birisi de olabilirdi karanlık tarikata ait bir okul bile olabilirdi.
Kendisi de karanlık elementi kullanıyordu ama hala ustalaştığı söylenemezdi. Kendisi de yıllardır buradaydı ama ancak acemi 3 olabilmişti günde en fazla 2 canavar kesebiliyordu yatkınlığını arttırabilseydi belki bu sayı da artabilirdi. Sarı saçlı kızın suratındaki şaşkınlık artık azalmaya ve alışmaya başlamıştı.
Touya
"Efendim arkanızı dönmenizi istiyor."Sarı saçlı kızın başka seçeneği yoktu ama neden arkasını dömesi gerkiyordu ki. Onu anlamamıştı.
Raiden kimsenin görmediğine emin olduktan sonra 100 bin acemi 1 canavar cesetlerine bakarak elini onlara uzattı
"Yok ol"
Sarı saçlı kız bu sesi duyduktan sonra göz ucuyla siyah saçlı çocuğa bakıyordu parmağıyla enerji canavarlarına dokunmuş 100binlik canavar dağı havaya karışmıştı. Sarı saçlı kız şaşkınlık içerisindeydi içinden
"O çocuk bu ruhlardan bile güçlü ama ne kadar güçlü bilmiyorum. Ruh hissimle onu ne zaman kontrol etmek istesem, Touya dediği ruh engel olup duruyor."Bütün canavarlar birkaç saate kadar kesilmişti ve bu canavar çekirdekleri işine yaramayacaktı ama ilerde ne olacağını kimse bilmezdi.
Sarı saçlı kız da Şu anda 300bin enerji çekirdeği vardı. Bunlardan 100 bin tane seviye 3,4 ve 5 vardı Şu anda acemi 3 tü o yüzden acemi 3 taştan başladı 45bin enerjiyi çektikten sonra acemi 4 oldu, 60bin seviye 4 enerji çektikten sonra acemi 5 oldu, 75bin seviye 5 enerji çektikten sonra Acemi 6 oldu. O siyah saçlı çocuğa çok şey borçluydu.Gözlerini açtığında 1 gün daha geçmişti yani yarın son günleriydi. Artık karşısındaki çocuktan enerji hissedebilirdi belki de, ama etrafına saçılan aura dalgalarını göremiyordu.
"Çocuk güçlüyse neden seviye 1-10 bölümünde canavar avlıyor o zaman benimle aynı olması lazım ama neden hala ondan enerji hissedemiyorum"Tam o anda Touya araya girdi ve işaret parmağını bir sağa bir sola sallıyordu.
"Tabi ya o engelliyordu. Nasıl unuttum ki."Tabi Raiden de çırak 1 seviye olmuştu ve 275bin enerji daha gerekiyordu. Ama seviye 6 ve altındaki canavarlar artık enerji vermiyordu. En düşük seviye 7 canavar gerekiyordu ama enerji için çırak seviyesinin daha iyi olacağını düşünüyordu. Ruh toplamak için aynı şekilde 1 gün daha geçmiş ve 1 milyon canavarda kesilmişti.
Sarı saçlı kız da 1 günde acemi 7 seviyesine ulaşmıştı. Ama artık geri dönme vakti gelmişti. Raiden ruhlarını topladı bu 7 gün içerisinde 22 bilinçli ruhu olmuştu kendi yüzüğündeki 3 ruh da eklenince 25 ruh olmuştu yani ruhlar artık 10 enerji tüketecekti. Touya da yüzüğe girmişti. Sarı saçlı kız da oldukça şaşırmıştı ilk kez bir ruh çağıran görüyordu. İkisi de yapay zekasına seslenip
"Beni dünyama ışınla" dediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantastikBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...