Raiden ve Xiao arenada karşı karşıya gelmişlerdi ve bu iki büyük ustaların arasındaki ilk dövüş olacaktı. Kimse bilmese de usta Jigme ve siz okuyucular iki yıldırım element kullanıcsının karşı karşıya geldiğini biliyordu. Peki kim kazanacaktı işte bu en çok merak edilen bir konuydu sonuçta Raiden element seviyesinde ilerlemişti ama ancak 15 seviye yapabilmişti. Bu da alem gücüne ek 600 kilogram güç veriyordu.
Peki ya Xiao onun da gizemli olduğu yerler vardı çünkü hala silah kullanmamıştı kullandığı tek şey hız ve tek yumrukta yenilen rakipleriydi. Daha başka bir şey görülmemişti.
Şimdi bu ikili ve Raiden'in bana rakip olamaz dediği kişiyle karşı karşıya gelmişti.
İkisi de birbirlerine bakıyorlardı. Aniden Xiao Raiden'in arkasında belirmiş ve bir yumruk savurmuştu. Yumruk Raiden'e değdiği anda hızla uçuşa geçmişti. Yere düştüğünde gök yüzüne doğru bakıyordu ve yerden kalkmadan
"Hmm fena değil gibi eğer tüm gücün buysa pes etsen iyi edersin." Resmen Raiden rakibini küçümsüyordu. Bu nasıl bir kibirdi. Herkes bu şekilde düşünse de aslında bu dili silah olarak kullanmaktı. Çünkü Raiden'in o yumruktan sonra sanki yumruk hiç ona vurmamış gibi rahat olması rakibiyle kendisi arasında farkın var olduğuna inandırmaktı eğer Raiden başarılı olursa ve rakibini buna inandırırsa rakibinin gücü ne olursa olsun en az %50 düşecekti.Tabi Xiao buna inanmamıştı ve yerde hala yatıyor olan Raiden'e sağlamından bir tekme savurmuştu. Raiden tekrar uçuşa geçmiş ve yerde sürüklenmişti. Aniden Raiden'in sol tarafında belirip bir tekme daha savurmuştu. Havada uçuşa geçen Raiden'in, tekrar yanında beliren Xiao, aşağıdan yukarıya doğru bir tekme daha savurmuş ve tekme Raiden'in karnına isabet etmişti aynı şekilde hızla yukarıya doğru yükselmeye başlamıştı. Birden gök yüzünde beliren Xiao, Raiden'in gelmesini bekliyordu tam Raiden'in yükselmesi durduğu anda Xiao Raiden'in yüzünün tam ortasına bir yumruk indirmiş Raiden anında kaybolmuş aynı zamanda yerden yüksek bir ses duyulmuş ve yerde oluşan küçük kraterin göbeğinde Raiden vardı. Xiao birden kendini yere bırakmış yumruğunu hazırlamış ve yerde yatmakta olan Raiden'in karnına bir yumruk vurmuştu ve yerde oluşan küçük krater artık küçük değildi.
Raiden hala kıpırdamıyordu çoğu kişi dövüşün sonlandığını söyleyebilirdi. Çünkü Raiden'in sadece sözden ibaret olduğunu düşünüyorlardı. İşte tam o anda bir kahkaha sesi ortaya çıktı bu ses kraterin içinden geliyordu.
"Gerçekten etkilendim son darben beni gerçekten yaraladı. Yer çekimini kullanarak yumruk atmak geçekten harika." diğer yandan da ağzının kenarından akan kanı sildi. Hemen ardından devam ederek.
"Sana bir sır vereyim mi? Sen hala tam gücünü kullanmıyorsun. Söylesene ikinci elementin ses mi? Yoksa hava mı? Sonuçta yıldırımda benimle aynı seviyedesin 15 ve uçamıyor olman gerekir. Aynı şekilde element konusunda 15 olan birini usta Sehun kişisel öğrencisi yapmaz. Eğer bir seviye daha yukarıda olsaydın şüphelenmezdim."Raiden'in gücü korkunç olduğu kadar görüş, algılama ve dil konusunda da korkunçtu.
Artık Xiao girdiği kısa şoktan çıkmış
"Ben Xiao gerçekten de tek element kullanıcısı değilim, benim diğer elementim ses ve aynı şekilde ben yakın dövüşte değil bir büyücü olarak eğitildim."Bütün arena şok içerisindeydi bu kız nasıl bir şeydi böyle büyücünün zayıflığı hızdır peki ya 2 hız elementi de 1 kişide olursa 1 saniye içerisinde kaç büyü yapabilecekti bunun az olmayacağı kesindi. Aynı şekilde rakibinden hızla uzaklaşadabilirdi.
Xiao bir asa çıkarmış ve yere vurmuştu ve vurduğu noktadan ses dalgaları yayılmaya başlamış ve Raidenle buluştuğu anda kan akışı düzensizleşmiş, kasları kasıldığı için kıpırdayamamış ve basit bir ses dalgası ile bütün düya bir sağa bir sola gidiyordu. Hiçbir şeyi net göremiyordu. Kısaca basit bir ses dalgasıyla bütün vücut fonksiyonlarını kaybetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...