Bölüm 130 Kara Gül Loncasına Tekrar Uğramak

2K 180 10
                                    

Ertesi günü uyanan Laila, farklı bir yerde olduğunu anlaması uzun sürmemişti, üstündeki örtüyü kaldırıp kendisine bakmış, kıyafetlerinin üstünde olmasına sevinmişti. Odada kimse yoktu, yatağın kenarına oturduğu gibi ayağı bir şeye çarpmıştı onlara baktığında kendi ayakkabıları olduğunu farketti.
"Neredeyim acaba, sadece ayakkabımı çıkaracak ve yatağa yatırıp üstümü örtüp gidecek, bizim ailede öyle biri yok, burası tanıdık da geliyor. derken kapı çalmıştı.

Laila ayakkabısını giyinip, saçını biraz düzelttikten sonra odanın kapısını açmıştı, bir hizmetçi duruyordu karşısında.
Hizmetçi
"Uyanıp, uyanmadığınızı kontrol etmek için gelmiştim." dedi. Hemen arkasından bir erkek sesi gelmiş ve hizmetçiyi korkutmuştu.
"Günaydın Laila."

Laila biraz değil baya şaşırmıştı
"Günaydın Raiden. Ben neden buradayım?"

Raiden hizmetçiye çekilebilirsin dedikten sonra
"Neden burdasın güzel soru, Kara Gül Loncasının lideri Eric seni baygın bir halde buraya getirdi, neden baygın olduğunu bilmiyorum." demişti

Laila birkaç şey hatırlamış ve
"Raiden sen Silah Kralı Jigme'nin öğrencisi misin?"

Raiden şok olmuştu
"Sen bunu nerden öğrendin?"

Laila Raiden'in tepkisini görünce şoka uğramıştı
"Yani gerçekten onun öğrencisisin, bu müthiş birşey. Demek sen de onun gibi olacaksın bu daha da müthiş bir şey. Senin arkadaşın nasıl diyenlere Benim arkadaşım çok güçlü diyebilicem." demişti gözleri heyecandan parlarken.

Raiden ne diyeceğini bilmiyordu
"Yani biz arkadaş mıyız?"

Laila dudak bükmüş
"Yoksa değil miyiz?"

Raiden şok içerisindeydi
"Laila bu sen misin? Seni ne zaman görsem soğuktun."

Laila
"Bu benim normal halim, suikastçi halim değil. Sen hep suikastçi halime denk geldin, bir de öfkeli halime, bu arada neden kapı eşiğinde konuşuyoruz?"

Raiden de onaylamıştı
"Anladım ve güzel soru hadi gel yemek odasına geçelim biraz kahvaltı yaparız, sonra da imparatoru ziyaret edeceğim, pek çok çekirdek bulduğunu söyledi bu yüzden gidip bir uğrayacağım sen de gelmek ister misin?"

Laila başını eğmiş düşüncelere dalmıştı.

Raiden
"Bu kadar derin düşünmene gerek yok, sen de gelirsin." demiş ve yemek odasına doğru ilerlemeye başlamışlardı.

****

Yemek faslı bitmişti. Raiden Laila'nın omzuna dokunmuş ve kaybolmuşlardı. Bu arada Alvin ne yapıyordu ne yapsın o da yatıyordu yapacağı başka ne vardı ki? Onu soran kimse de yoktu, Raiden de yeni bir arkadaş edinmişti diyecek Alvin ama diyemiyordu çünkü Raiden'in, Liala'yı sevdiğini biliyordu bu yüzden de onları yalnız bırakıyordu.

***

Raiden ve Laila İmparatorluğa varmış içeri girip, Taht odasına dalmışlardı, evet dalmışlardı izin isteme vesaire birşey yoktu. Kendi odalarına giriyorlardı sanki. Eiji her zamanki gibi taht odasındaydı, ayağa kalkıp Raiden'i selamlamış sonrasında tekrar tahta oturmamıştı.

Bunu gören Raiden
"İmparator Eiji tahtına geri geç, sen imparatorsun onu boş bırakma, neyse bulduğun taşlar nerede?"

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin