Raiden geçen gördüğü işkencelerle 3 yıl geçirmiş arda sırada Arenalara çıkmış ve zorla sayıca üstün kişilerle dövüştürülmüştü ve silah kullanması yasaktı eline silah aldığı anda bilmediği bir sebepten acı çekiyordu yani her saldırıyı vücuduyla karşılamıştı, ve 3 yıl boyunca toplam 300bin kişi öldürmüştü ve bu 3 yılın ardından artık 17 yaşındaydı.
Vücudu o kadar işkenceden ve dövüşlerden sonra hem daha dayanıklı hem de öncekine kıyasla daha hızlı iyileşiyordu ve saniyede yada dakikada iyileşen yara veya uzuvların kopması için atılan kılıç kesikleri daha kılıç kolu keserken iyileşmeye başlıyordu. Yani kılıçta 1 damla kan bile olmuyordu. Sanki hayaleti kesmeye çalıyormuşsun gibiydi hiçbir şekilde yanmıyor, hiçbir uvzu kopmuyor, hiçbir şekilde yara almıyordu. Aynı şekilde acı da hissetmiyordu.
Yani ölümsüz olan biri bile gelse Raiden'i öldüremeyecekti. Şu anda sadece vücuduyla usta 5inci seviye birisiyle kapışabilirdi. Acıya alıştığı için artık kısıtlayıcıdan kurtulabilirdi etrafta kimse de yokken bunu yapmalıydı. Bu kısıtlayıcıdan kurtulunca usta 6 seviyesinin altındaki kimse rakibi olamayacaktı ama önce karnını doyurmalıydı ve parmaklarını katır kutur yemeye başladı sürekli yenisi çıkıyordu zaten ve 3 yıldır bunu yapmaya alışmıştı.
Bunu yapması bile onun artık ne denli duygusuz biri olduğunu gösteriyordu. Daha sonra da kısıtlayıcıyı iki taraftan tutup çekiştirerek diğer yandan elementini kullanarak her çekiştirmede elementin seviyesi arttığı için kolayca kırılmıştı normal şartlarda bunu başkası yapsa şu anda acıdan bayılması gerekecekti yada ölmesi.
Hem psikolojik hem de fiziksel acılar çekmişti bu 3 yıl içerisinde. Artık Touya bile Raiden'in ne düşündüğünü yada nasıl biri olduğunu anlayamıyordu. Sıra o 5 kişiyi beklemeye kalmıştı 3 yılın acısını onlardan çıkarmanın vaktiydi. Kapı açılıp içeriye o 5 kişinin girdiğini gördüğü anda mor yıldırımı kullanarak 10bin km/sn hıza ulaştı zaman durdu desek yanlış olmazdı o kadar ağırdı herşey. Havada duran toz tanecikleri bile gözle görülür durumdaydı onlardan siyah kıyafetli gencin tüm kıyafetlerini çıkartıp kendisi giyindi tam olmuştu üstüne. Dökülen saçları yıldırımla beline kadar tekrar uzadı renginin beyaz olduğunu görmesi uzun sürmedi ve hafif bir parlaklığa da sahipti.
Bütün hepsinin üzerindeki kıyafetleri çıkardı aralarında 1 tane de kız vardı kendisini buraya getiren ve çeşit çeşit işkence fikirlerini sunan kişiydi bunun bedelini ödeyecekti. Her birini bir işkence aletinin üstüne koydu, kızı dikenli koltuğa oturttu, erkeği kızgın kömüre gömdü, birini kazığa oturttu, diğerinin ayaklarını ve ellerini giyotine yerleştirdi. Sonuncusunu da dikenli kırbaca sarıp yukarıdan aşağı sarkıttı.
Raiden yıldırımı kapatınca zaman normal akışına geri döndü ama birden 5 kişide tarifi olmayan bir çığlık yükseldi ve aralarından sadece 1 kişi gülüyordu o da Raiden. Kömürlerin içindeki genç, giyotindeki genç, kazıktaki genç çok geçmeden sırasıyla öldüler. Dikenlere sarılı genç te acıdan bayılmış ve boynunu kesen diken yüzünden ölmüştü. Canlı olup da çığlık atmaya devam eden sadece kız kalmıştı.
Ona da dikenli kırbaçla vurmaya başladı ama ama bu hiç eğlenceli değildi, onlar 3 yıl boyunca nasıl eğlenmişlerdi ki?. Tekrar hızını aktifleştirmiş dikenli sandalyeyle beraber kızı kızgın kömüre gömmüştü yani merhametli davranmıştı zaman normal akışına dönmüş ve acı dolu çığlıklar eşliğinde ölümünü izlemişti. Artık gitme vaktiydi.
Touya da şok içerisinde bunu izlemişti artık bildiği Raiden değildi. Kız saçını düzenlesin dediğinde yüzü kızaran kişi değildi. Kıza dokununca bile utanan kişi değildi. Her zamanki o güler yüzü yoktu. Kızın biri baksa yüzü utanan kişi değildi. Gözleri normal birinin gözleri değidi hatta bir katilde bile bu gözleri göremezdiniz 3 yıl boyunca o 5 kişiyi öldürmek isteyerek geçirmişti sürekli tahminince gün sayarak geçirmiş ve öldürme arzusu da bu şekilde ortaya çıkmıştı boynundaki kısıtlayıcı da bu arzuyu bastıran tek şeydi artık o da yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...