Raiden dışarı çıktıktan sonra yaşlı adamın aklına ona söylemeyi unuttuğu önemli birşey olduğunu hatırladı o önemli konu da onun nerede kalması gerektiğiydi. Yaşlı adam dışarı çıkınca Raiden'in son sürat koştuğunu gördü ve yetişemeyeceği mesafedeydi ve her saniyede daha da uzaklaşıyordu
"Yıldırımda bayağı ilerlemiş. Onun yaşındaki başka bir yıldırım kullanıcısı olsa daha ayaklarında bile toplayamazdı. Ama hatalı toplamış gitmesi gereken yere vardığında ciddi derecede yorulacak." demişti ve haklıydı da Raiden öğrenci yurduna vardığında gerçekten yorgun düşmüş ve fazlasıyla hızlı nefes alıp veriyordu sanki saatlerdir nefes almıyormuş gibiydi. Bunun sebebiyse havayı direk vücuduyla yarmasından kaynaklıydı hem sürtünme hızını azaltıyor, hem fiziksel hem de enerji olarak yoruyorken ayrıca Raiden koşarken farketmese de nefes alması için gereken alan ciddi derecede azalıyordu. Sonuçta Raiden bu eksikliklerini öğrenmek için okuldaydı ve kendi elementini daha iyi tanıyacaktı. Şu anda karşısında öğrenci yurdu vardı ve oldukça büyüktü.
Raiden binanın haritasını istedi ve 3 boyutlu olarak binayı göstermeye başladı odalar kişiye özel olduğu için sadece temel duvarlar görülüyordu yani odalar kare ve bomboştu sadece orada oda olduğunu belirtmişti yan yana ön yüzde 50, arka yüzde 50 oda vardı yani tek katta 100 oda vardı ve bina 22 katlıydı ve 2 bin kişi için odalar da vardı. 22. kat yemekhaneydi, masalar ve sandalyeler 21. katta da devam ediyordu.
Raiden
"Rin yemekhane neden en üst katta"Rin
"Derin bilgiler için beni yükseltmen gerek ben sadece yer söylerim senin kaybolan bir eşyanı bulabilirim yada okul hakkında temel bilgileri gösterebilirim ama senin sorduğun soruyu okul müdürüne sormam gerek" dedi ve ses kesildi birkaç dakika sonra Rin"Sorduğun soruyu müdüre danıştım ve gizlenilmesi gereken bir cevabı yokmuş yani bu bilgiyi sana ücretsiz olarak verebilirim. Sorunun cevabına gelirsek yemekhanenin en üst katta olmasının sebebi yangın çıkarsa diğer katlara yayılmasını engellemek için, Su büyücüleri gelene kadar yanan tek kat 22. kat oluyor yani, yine de güvenlik açısından bina boşaltılıyor."
Raiden anladım dedikten sonra
"Rin sana bir sorum daha var benim odam nerede bana ait olan şeyleri gösterebileceğini söylemiştin ama bu 22 katın tamamında da detaylı bir oda yok eğer benimse içini görebiliyor olmam gerekmez mi."Rin'den cevap gecikmemişti.
"Doğru söylüyorsun Raiden sana ait olan eşyaları detaylı olarak gösterebilirim ama senin odan burada değil ki" dedi.Raiden
"Nasıl odam burada değil? Buraya neden geldik"Rin
"Buraya gelmemizi sen söyledin öğrenci yurdu gibi birşey var mı dedin bende buraya yönlendirdim. Bana odam nerede diye sormadın ki" Rin haklıydı ona odasını sorsaydı oraya götürecekti. Raiden daha sormadan Rin ona bir harita çıkarmıştı zihninde görünüyordu ve çok uzakta değildi. Yürüme mesafesindeydi soluna doğru ilerlemeye başladı ve burası sanki okul değil şehir gibiydi kocamandı bir çok dükkan, market ve han vardı. Raiden haritadaki işaretli alana yaklaştıkça dükkanlar azalmaya başladı ve evlerde artış oldu ilerledikçe evler artıyordu tek katlı evler ve 3, 4 katlı evler de vardı ilerlemeye devam ediyorken tek katlı tahtadan yapılma ortalama bir ev vardı ve ufak da bahçesi sonuçta tek kalacaktı ona yeterliydi 7 yaşında olduğu için o ev ona kocaman sayılırdı eve doğru ilerlemeye başladı.Rin
"Dur ne yapıyorsun orası değil arkandaki bina" demişti Rin. Raiden arkasını döndüğünde gözleri fal taşı gibi açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasiaBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...