Bölüm 77 Akarsu

2.1K 198 18
                                    

Raiden ve Alysia ormanın güney doğu kısmına düz bir şekilde ilerlemeye başlamışlardı. İlerledikçe bitkiler biraz daha sıklaşıyor sonra tekrar açılıyordu. Ne kadar ilerlediklerini bilmiyorlardı ama buradan sanki daha önce geçmiş gibi hissediyorlardı ama her ilerledikleri alana düz gitselerde işaret çiziyorlardı ve o işaretle tekrar karşılaşmıyorlardı yani düz ilerlediklerinden emindiler. Raiden etrafına bakındığında Alysia'yı göremiyordu ama arkasından geldiğini biliyordu.

Raiden
"Alysiaaa nerdesin? peşimden ayrılma demiştim. Alysiaaaa Nerdesin?"

Raiden bağırsa da sanki sesi çıkmıyormuş gibiydi. Hemen ardından bir soğuk rüzgar esmeye başladı anlayamadığı bir serinlik vardı ve yanaklarında anlamsız bir ısınma.
*****

Alysia
"Ahhhh onca sorun varken bir de seni taşıdım uyan artık uyan, kafayı yedirdin bana bide hala beni takip et diyor. Zaten seni takip ettiğim için ben kurtuldum."

Alvin
"Alysia neyseki o zehirli gazların ardında bir akarsu çıktı karşımıda ve şansımıza dua etmeliyiz ki akarsu çılgınlar gibi akmak yerine durgun bir akıntısı var."

Alysia Alvine bakarak
"Senin için karadan konuşmak kolay ikimiz suyun içindeyiz" demişti Raiden baygın olduğu için su onu kaldırmış Alysia da Raiden'in başını sağ koluna yaslamıştı sol eliyle de Raiden'i uyandırmak için tokat atıyordu yani bu da Raiden'in yanaklarında hissettiği anlamsız ısının sebebiydi.

Alysia
"Alvin onun bu şekilde uyanacağından emin misin? Bence daha kötü oluyormuş gibi geldi de"

Alvin
"Tabiki de.... Emin değilim! hayvansal bir zehir almış olsaydı panzehir hazırlardım ama bitkisel bir zehir aldı. Yani ne zaman uyanacağını bilmiyorum."

Alysia
"Madem bilmiyorsun onun durumunu daha da tehlikeye soktun, vücut ısısı da düşmeye başladı." konuşurken bir yandan da Raiden'i kucağına almış karaya çıkartıyordu.
Alysia düşünceli bir ifadeyle
"Ben şimdi onun sağlığının iyi olması için kıyafetlerini çıkarmam gerek ama o bir ERKEK."

Alvin
"Kıyafetleri bir şekilde çıkarsan bile yanında kuru bir kıyafetin var mı? Ayrıca o kolundaki çizikler nasıl oldu?"

Alysia kollarına baktığında sol kolunda sıkıntı yoktu ama sağ kolu çiziklerle kaplıydı ve aynı şekilde soğuk suyun altında kalan koluydu bu yüzden hissetmemişti. Akarsuyun kenarında az önce durduğu yere baktığında küçük dikenli otların geçtiğini gördü. "O zaman Raiden'in sırtında yada boyun kısmında da aynı çiziklerden olması lazım bu onun durumunu daha da kötüleştirir. Yaranın mikrop kapması kaçınılmaz olur." dedi ve Raiden'e doğru hızlı bir şekilde ilerledi. Hemen ardından onu yan çevirip sırtına baktı ve gördüğü şey karşısında şok oldu.

"Alvin buraya bir gelir misin? Ben yanlış görmüyorum değil mi?"

Alvin de merklı bir şekilde Alysia'nın yanına gitmiş ama o da şok içerisindeydi.

Alysia
"Kısıtlayıcının içindeyiz değil mi?" dedi ve elementini kullanmayı denedi ve kullanamadı yani seviyesi sıfırdı.
"Peki Alvin, kısıtlayıcı kişinin tüm element seviyelerini sıfırlıyorsa ki buna pasifler de dahil, kısıtlayıcılar 40 seviye yani miras element alan kişilerin element ve yeteneklerini de sıfırlayacak güçteyken. Onun yeteneği neden sıfırlanmadı."

Alvin içinden
"Şimdi çözdüm olayı Raiden zaten iyileşme seviyelerini altüst etmiş sınır denilen duvarı ayaklarının altına alıp, ezip geçmiş ve 4 salisede kopan bir kolunu, bacağını yenileyecek güçteydi ama bu gücünü elementlerinden ve tekniklerinden aldığını düşünüyordum ama test etmem gerek" dedi ve sırtına derin bir yara açtı ve Alysia onu durduramamıştı.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin