Raiden ve Alvin bayağı bir şaşırmıştı. Çünkü Alvin'in gizlenme yeteneği çok ama çok iyiydi. Bunu kendisi de denemişti ve şu anda Raiden'i herhangi bir tehlikeden korumak için bileğinde yılan şeklindeydi ve aynı bilekliğe benziyordu ve Raiden'in bileğine bakmadan onun orada olduğunu anlayamazdın ki Raiden uzun kollu giyinmişti. Alvin hala hareket etmiyordu durup durumu incelemeliydi. Sonuçta enerjisini de gizlemiş ve dışarıdan bakan birisi kendisine bakarak ruh hissini kullanmadığı sürece hissedemeyecekti. Sonuçta gizlilik ve zehir mantikor için en önemli şeydi. Ama gerçekten de hissetmiş olma ihtimali de vardı. Yalnız şöyle bir durum vardı kendisini hissedebiliyorsa ilk önce Touya'yı hissetmesi gerekirdi.
Raiden
"Usta Astor benim evcil hayvanımın bir Mantikor olduğunu nasıl biliyorsunuz?"Usta Astor
"Sence çok basit bir soru değil mi? Senin hangi ustalardan 100 puan aldığını söyleyebiliyorken, sence senin hangi ödülleri aldığını bilemez miyim? Taşınabilir dükkan ve ev, karanlık bölge tekniği, şekilli element fırlatma tekniği, kokoro yayı ve yıldırım dokunuşu.Buların hepsi karanlık bölge dışında hepsi çöp denecek şeyler, sence düşmanına 10 saniye boyunca dokunabileceğini düşünüyor musun? İlerde pek çok kişi seninle aynı hıza sahip olacak, bu kaçınılmaz bir durum. Kokoro yayını almışsın ama ok 11binkm/sn hızla düz giden birşey ve oklarda yıldırım kullandığın sürece düz gitmeye devam edecek ama normal kullanırsanda hiçbir etki göstermeyecek. Şekilli element fırlatma bu tekniği almana bile gerek yoktu hatta bu bir teknik bile değil çünkü sen seviye 3 ten beri elementine şekil verebilecek konumdasın yani geriye sadece fırlatmak kalıyor bunun için de elementini hala senin bir parçan ama hem de sana ait olmayan bir madde gibi düşünmen gerekiyor ve bunu başarınca da geriye sadece fırlatmak kalıyor sence senin kapasitendeki biri bunu yapamaz mı? Şahsen ben derinlemesine düşünmeden sadece sonuçlarına bakarak teknikleri aldığını görüyorum."
Raiden tam anlamıyla ne diyeceğini bilmiyordu, bunları düşünmemişti, bir savaşta bir kişiye 10 saniye boyunca dokunup onu uyuşturmak yerine o 10 saniye içinde o bulduğu açıktan saldırabilirdi. Çünkü düşman 10 saniye boyunca mal gibi beklemeyecekti ama kokoro yayı hala iyiydi gözünde ama buna rağmen her sözünde usta Astor haklıydı.
"Raiden Karanlık bölge tekniğini sadece karanlık element kullanıcıları kullanabilir, eğer karanlık element kullanıcısı değilsen bu teknik de senin için çöp oluyor ama bu kadar kolay bir bilgiyi bildiğini var sayıyor ve ona göre aldığını düşünüyorum eğer öyle ise göster bakalım tekniği ne kadar iyi kavramışsın."
Raiden biraz tuhaf bakıyordu usta Astor'a
"Bunu anlaman çok da zor değil gözlerime bak ve karanlık bölgeyi uygula merak etme elimde bir kozum olmasa bu tekniği uygula demem ama yinede bana zarar vermemeye dikkat et."
Raiden biraz duraksadı sonuçta ne kadar kozu olsa da zarar almayacağı anlamına gelmiyordu sonuçta yüksek seviyeli bir teknikti. Raiden gözlerini kapadı ve sağ gözü kızıl bir şekilde açıldı. Usta Astor bu duruma oldukça şaşırmıştı çünkü normal karanlık kullanıcıları bu tekniği uyguladığında son seviyede olsa bile gözlerinin beyazı siyah, iris renkleri kendi göz renkleri olurdu ama Raiden'de bunun yerine sağ gözünün iris rengi değişmişti siyah değil, kızıldı aynı şekilde gözlerinin beyazı da değişmemişti. Hemen ardından Raiden tekrar gözlerini kapatmıştı ve tekrar açtığında normaldi.
"Bu kadar mı?"
Raiden
"Hayır Usta Astor dışarı bakmanızı istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...