Jigme, Klaus ve Diana Hana doğru ilerliyorlardı.
Jigme zihinsel mesaj olarak
"Raiden ben hana doğru geçiyorum sen arenadan ayrıl hana doğru gel bir kaç misafir geldi. Seni onlarla tanıştırayım."Raiden de sıkıntıdan element konusunda meditasyon yapıyordu Ustası birden gittiği için burada beklemeyi seçmişti. Raiden de Usta Jigme'ye zihinsel olarak
"Peki Usta" demişti.Arenanın çıkışına doğru ilerlemeye başlamıştı. Alvin de izleyici koktuklarından birinde Raiden'i izliyordu ve bariyer olduğu için sahaya inemiyordu. Raiden'in kalktığını görünce o da onu gözünde kaybetmeyecek şekilde onunla ilerlemeye başladı.
Tam kapıya birkaç adım kala kapıların hepsi kapanmıştı.
4 kapıdan da 1 kişi çıkmıştı ve etrafı sarıldı desek yanlış olmazdı. Alvin kaplan bedenindeydi ve bütün tüyleri diken diken olmuş uyarı alarmları veriyordu bu durum kendisi için değil Raiden içindi. Onun tehlikede olduğu hissediyordu ve 4 kişi de kendini göstermişti. Bunlar arenada dövüşen kişilerden değildi. Çünkü Usta Jigme hepsinin enerji kimliklerini Alvin'e vermişti ve bunu sadece Alvin'in alnına dokunarak yapmıştı. Herhangi bir ihtimale karşı yapmıştı bunu.
Sahadan bir ses
"Sen Jigme'nin birinci sınıf öğrencisi olmalısın. Ne biliyorsa sana öğretiyor olmalı."Alvin şok olmuştu bunu bilerek Raiden'in etrafını sarmışlardı.
Raiden soğuk bir şekilde
"Doğru ben Usta Jigme'nin birinci sınıf öğrencisiyim. Görünüşe göre buradan rahat bir şekilde çıkamayacakmışım gibi."Yine aynı ses
"Doğru buradan mümkünse hiç çıkamayacaksın. SALDIRIN!" dediği anda diğer 3 kişi de Raiden'e doğru harekete geçmişti. Raiden hakkında bildikleri Usta 1 aleminde olmasıydı ve şu anda maksimum usta 10 aleminde olmalıydı. 4 kişi bıçaklarını çekmiş hızlıca Raiden'e saldırıyorlardı. Raiden sadece fiziksel refleksleriyle 4 kişinin saldırılarından kıl payıyla kaçınıyordu.****
Alvin endişeli bir şekilde zihinsel mesaj yolladı
"Usta Jigme senin öğrencin olduğunu biliyor olmalarına rağmen Raiden arenada saldırıya uğradı."***
Handa
Usta Jigme kardeşleriyle gülüşürken
"Öğrencim birazdan gelir. Gerçekten çok şaşıracaksınız." dedikten sonra Alvinden bir mesaj almış hışımla ayağa kalkarken koca masayı ve oturduğu sandalyeyi devirmişti.
"NE DEDİN SEN?"
Öyle bir öfkeyle cevap vermişti ki bütün han sallanmış, çoğu kişi oluşan ağırlık nedeniyle yere kapaklanmıştı. 2 kardeşin de yüzlerinde her şeye hazır bir ifadesi belirmiş elleri doğruca silahlarına gitmişti.Usta Jigme daha fazla beklememiş ve son hızda arenaya doğru ilerlemişti. Gördüğü manzara karşısında şok olmuştu.
Raiden yerde yatıyordu yanında 4 ölüyle birlikte ve kahkaha atıyordu.
Raiden
"Gerçekten beni bu güçle öldüreceklerine inanmışlar. Yazık, gerçekten yazık." diyordu.Jigme'nin arkasındaki 2 kardeşi de bu sözleri duymuştu.
Raiden
"Daha mutlu olamazdım galiba, bu duyguyu ne zamandır bastırıyorum haberleri bile yok. Ufak bir kısmını serbest bıraktım ve Hahahahaha."Usta Jigme Alvine doğru ilerliyordu hemen ardından Diana ve Klaus'ta takip ettiler.
Usta Jigme Alvine yaklaştıkça yüzündeki şaşkınlık daha da artmaya başladı.
"Alvin ne oldu burada böyle? Senin bu halin ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
خيال (فانتازيا)Bir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...