Boş yemyeşil arazide oturan, kızıl parlak gözleriyle simsiyah bedeniyle Karanlık İmparator ve karşısında oturan omuzlarına kadar inen beyaz saçı ve siyah gözleriyle, uzun kollu siyah giysisiyle Raiden ve hemen yanında oturan beline kadar inen beyaz saçlarıyla, siyah gözleriyle ve siyah uzun kollu giysisiyle Laila oturuyordu.
Karanlık İmparator içinden
"Bunlar aynı ikiz gibiler, aynı kıyafet, aynı saç, aynı göz, Raiden ortalama yakışıklılıkta ne çirkin ne de yakışıklı, Laila da ortalama güzellikte, ne çok güzel, ne de çok çirkin, bu kadar da olmaz ama ya, kardeş gibi görünseler de kan bağları yok. Eğer öyle olsaydı siz kardeşsiniz derdim, aynı şeyleri de seviyorlarsa artık yuh derim. Ruh eşleri bile böyle bir karşılaşma yaşamıyorlar. Yine de Lordumun 2724 yıldan sonra sevmeyi öğrenmesi güzel. Neyse konudan sapmayayım ikisi de heyecanla benim yerdeki 7 para hakkında konuşmamı bekliyor."
İçinden konuşmayı bırakmış ve ikiliye
"Öhöm şimdi bu yerdeki 7 paradan eğer benimle karşılaşmamış olsaydınız en az 1 tane seçmekte zorunluydunuz ama benimle karşılaştığınız için seçmeme hakkına sahipsiniz."Raiden ve Laila
"Nasıl yani?"Karanlık İmparator içinden bunlar gerçekten aynılar dese de
"Şöyle ki bu paraların ön yüzleri her zaman dönük olarak başkalarına sunulur ve ön yüzlerinde zenginlik, sevgi, yaşam, pozitiflik, şans ve iki yüzü de aynı olan sır ve eşitlik parası bunlar her zaman sunulan kişinin dikkatini çekmek ve onları sonsuza dek lanetlemek için kullanılır."Raiden ve Laila
"Sonsuza dek lanetlenmek mi?"Karanlık İmparator
"Evet lanetlenmek, bu paralara çiftlerin paraları denilir ve bu parayı 1 kişi görürse sıkıntı olmaz ama aynı anda 2 kişi görürse 2nci kişi eş olarak kabul edilir ve parayı hanginiz alırsa diğeri de bundan etkilenecek. Kısaca birbirinizden asla ayrılamayacaksınız ve hep beraber yaşamak zorunda kalacaksınız buna çiftlerin parası denmesinin bir diğer sebebi de bu."Laila şok olmuştu
"Bunlardan birini seçseydik hiç ayrılamicakmıyız?"Karanlık İmparator ona bakmış ve
"Aynen öyle şimdi size bu paraların açıklamasını yapayım seçmek ve seçmemek size kalacak, önce şunu söyleyeyim paranın ön yüzü bir eşi seçer ve arka yüzü diğer eşi seçer bu her gece yarısında seçilen eş değişir. Bu ikiniz arasında sürekli bir döngü olur.Zenginlik parasının arka yüzü fakirliktir. Yani biriniz zengin olurken diğeriniz fakir olacak, şöyle ki zengin olan eline hangi parayı alırsa alsın altın ve üstü olacaktır o dünyanın zenginlik şartlarına bağlı, fakir olan biri de eline hangi parayı alırsa alsın en yüksek gümüş olur o dünyanın fakirlik durumuna göre değişir. Eğer birbirinizden uzaklaşırssnız fakir olan para bulamaz hale gelir ve gün sonuna doğru açlıktan ölür. Gece olduğunda paranın fakirlik yüzü zengin olanla yer değiştirir ve gün sonunda o da açlıktan ölür, çünkü ona bakacak bir eşi yok.
Sevgi parasının arka yüzü nefrettir, yani biriniz birinizi daha çok severken diğeriniz ondan nefret edecek ve bunun sonu gün geçtikçe duygu karmaşası yaşamanızı ve birinizin ölmesiyle sonuçlanacak, ya seven nefret ettiğini öldürecek sadece onun olması için yada nefret eden sevdiğini öldürecek ondan uzak olması için.
Şans parası arka yüzü şanssızlıktır, üzerinde şanssızlık olan kişi üzerinde şans olan kişiden ne kadar uzaklaşırsa başına o kadar kötü şeyler gelir ve sonu şanssız olan kişinin ölümüyle sonuçlanabilir. Sonuçta hep beraber olamazlar ayrılmak istedikleri zaman elbet olacak, yani ihtiyaç giderirken bile partnerin yanında olmak zorunda. Eğer ayrılırsa üzerinde şanssızlık yüzü olanın başına kötü bir şey gelir ve ölür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...