Bölüm 124 (2724 yıldan sonra???)

1.7K 177 6
                                    

Kara Ormanda meditasyona başlayan Raiden'in durumunu izleyen Laila şaşkın bir şekilde Raiden'e bakıyordu.
İçinden
"Daha dün başladı ama Kan Elementine bu kadar.... Uzak olmasını beklemiyordum, daha ilk seviyeye bile geçemedi, Ana Kan'ın yüz karası %25 yakın olanlar bile Kan Elementinin ilk seviyesine yakınlaşmıştı ve 1 hafta sonrasında 1inci seviyeye geçerdi. Ki bu %25 olan bir ailenin ortalama gelişimi, sen %75 yakınsın. Berbat ötesi bir şey bu. Vücudundaki kanın hala tek bir damlasını hissedemediğine inanamıyorum. Sanırım başka çarem kalmadı." demiş yüzündeki maskeyi çıkartmış, ağzını hafif açmış kanını diş etlerinden dışarı çıkarmış ve üst 2 köpek dişini kanla sivriltmişti.

"Raiden sakın gözlerini açma." demiş Raiden'e yakınlaşmış, Raiden'i şah damarından ısırmış ve
"BEDEN KOPYALAMA" demiş ve Laila'dan ufak bir kan damlası Raiden'in vücuduna girdiği anda hızla ki merkezine doğru ilerlemeye başlamıştı.

Raiden birden gözlerini açmış ve Laila'yı iterek kendinden uzaklaştırmıştı, o anda Laila'nın kapşonu da çıkmış ve beyaz saçı etrafta dalgalanmaya başlamıştı, kızıl gözleriyle çok farklı görünüyordu. Birkaç saniye sonra kızıl gözleri yerini siyaha bırakmıştı.

Raiden sadece yutkunmuştu, yüzü kapalı olduğu için gözleri dışarda olsa da kapşonun yaptığı gölgeden göz rengini görememişti. Aynı şekilde onun çirkin olduğunu düşünüyordu yoksa neden sürekli yüzünde bir maskeyle gezsin derken daha önce hiç bu kadar güzel bir kız görmemişti, pürüzsüz bir ten, beyaz, düz ve uzun saçlar, siyah gözler, kendisiyle resmen aynı özelliklerdi saç ve göz konusunda. Tabi ki de onun aklından geçen şey bu değildi. Raiden'in aklından geçen tek şey karşısındaki kızın güzelliğinden büyülenmiş olmasıydı. O kadar kendini kızın güzelliğine kaptırmıştı ki, Laila'nın aktardığı kanın ki merkezinden başlayarak bütün vücuduna yayılan acısını hissetmiyordu bile, vücudundaki kol kasları, bacak kasları, yüz kasları vücudundaki her bir kas, kasılır ve seğirirken sanki her yanında kalp atıyormuş gibiydi ve Raiden sanki bir bedene sahip değilmiş gibi öylece durmuş Laila'nın yüzüne bakmaya devam ediyordu.

Laila da şok içerisinde yerde kalakalmıştı, Raiden'den böyle bir tepki beklememişti. Neden itmişti ki? Onunda dışında kimse kendisiyle birkaç saniyeden fazla göz teması kurmamıştı, hepsi kendisinin korkutucu olduğunu söylemişti, öfkenlendiğinde kızaran göz rengi ve değişen yüz şekliyle hepsi onu şeytana benzetmişti. Bu sebeple kimse onu kızdırmaya ve soğuk bakışları sebebiyle yaklaşmaya cesaret edemiyordu. Aslında yaklaşmamalarının bir diğer sebebi de yaklaşan herkesi cezalandırmış olmasıydı. Yine de arkadaş olmak için yaklaşan biri erkek ve diğeri kız olan 2 arkadaşa sahipti. Buna rağmen soğuk bakışlarından kızıl gözlerinden etkilenmeden ona bakıyordu.

Kendine biraz geldiğinde Kızcağız ikinci bir şok yaşadı Raiden'in acı çekmesi gereken yerde hiçbir şey olmuyormuş gibi sadece kendisine bakıyordu.

Raiden'in kas kasılmaları kesilince kendisine gelmiş ve Laila ile birlikte eski soğuk bakışlarına geri dönmüşlerdi. Laila tam maske ve kapşonu takacakken
Raiden
"Onları takmasan olmaz mı? Sadece görev süreleri içerisinde tak, şu anda görevde değilsin. En azından ben öyle yapıyorum."

Laila Raiden'i dinlememiş ve maskeyi takarken,

Raiden
"Çirkin olduğunu sananlardan mısın?" demesiyle bir kızın dış görünüş tabusuyla oynamış olmasından kaynaklı olsa gerek Laila etrafa ölüm arzusu saçmaya başlamış, gözlerinin beyazı kızarmış, bembeyaz saçları dalgalanmaya başlamıştı, Raiden için fazlasıyla yavaş olsada başkası için birden Raiden'in karşısında belirmiş ve
"NE DEDİN SEN?" derken Raiden'in yaptığı kalkan bile titremişti.
Raiden de sakin bir şekilde
"Aslında onu kötü niyetle söylemedim, o kadar güzelsin ki, şu andaki görüntün bile onu gölgelendiremedi." demiş ve elini öfkeyle dalgalanan saçların arasına daldırmıştı. Laila da bu sözlerin üzerine az da olsa sakinleşse de tanımadığı birinin saçlarına dokunmuş olması yüzünden öfkesi tekrar tavan yapmış ve saçlarına uzanan Raiden'in bileğinden yakalamış
"ÇEK O ELİNİ. YOKSA O ELİNİ YOK EDERİM." demişti.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin