Usta Alberto'nun başka güvenli bir yer bulalım demesiyle anında yola koyulmuşlardı. Usta Alberto baygın olan Alysia'yı taşıyordu. Alvin de daha dinlenme fırsatı bulamamışken Raiden'i taşıyarak Usta Alberto'yu takip ediyordu. Doğal olarak buradaki en yorgun kişi Alvindi ve biran önce dinlenmesi gerekiyordu.
İlerledikleri yönde bir şehir görülmeye başlandı.
Usta Alberto
"İlerdeki şehirde bir han var o hanın sahibi benim arkadaşım ama genellikle birkaç saatlik kalırdım orada ve 1-2 saatlik birşey için benden bakır, gümüş almazdı ama bu sefer günler sürecek gibi ve bu durum benim içinde ilk olacak. Benim işim gizlilik üzerine olduğu için hiçbir yerde 2 saatten belki de 1 saatten uzun süre kalmadım." dese de ilerlemeye devam ediyorlardı Alvin de enerjisini koruyabilmek için konuşmuyordu. Raiden de enerji yönünden birden düşüş yaşamasından dolayı hem bedensel, hem de zihinsel olarak bitkindi. Az önce her ne kadar konuşmuş olsa da o da Alvin gibiydi ve 2 elementi ve 1 yeteneği birden elinden alınmış ve yerine 1 element gelmişti kim olsa yorgun ve bitkin düşerdi. Ama bedensel gelişimi sayesinde az da olsa onu dinç tutuyordu.İlerlemeye devam etmişler artık şehir tam olarak görünür olmuştu. Kocaman bir şehirdi. Sanki devler için inşa edilmiş gibi görünüyordu. Sur 10 adam kalınlığındaydı ve kendi malikanesinin duvar sağlamlığına benziyordu ama o kadar da sağlam değildi. Bu durumu da Alan ustalığı sırasında içinde Yapı türünüde barındırmasından dolayı istemeden de olsa öğrenmişti ve bu duvar 7inci seviye bir duvardı yani imparator aleminde olan kişiler ancak bu duvarı çatlatabilirdi. Aynı şekilde surun kalın yapısı da eklenince sağlamlığı daha da artmış oluyor.
Çok geçmeden Sur Nöbetçilerinin gazabına uğramışlardı.
"Durun kişi başı 1 gümüş geçiş ücreti vardır. Şuradaki evcil hayvan da dahil toplam 4 Gümüş."Usta Alberto arkasına bakmış sonra tekrar nöbetçilere dönerek
"Gerçekten benim dostumdan gümüş mü alacaksın?"Nöbetçi
"Buna mecburum evcil hayvanın boyutu çok büyük olduğu için onun için de ücret almam gerek."Usta Alberto eliyle Alvin'i göstererek
"Tekrar bakarmısın? Bu dostum mu kocaman? o küçücük bir kedi."Nöbetçi biraz şaşırmıştı
"O evcil hayvan boyutunu değiştirebiliyor mu? Ozaman geçiş ücreti 5 gümüş oldu. Hatta hiç içeri girmesin. Bir bina kadar büyürse şehre zarar verebilir."Alvin
"Bana bir kez daha hayvan dersen ikinizin de leşini kralınızın önüne götürürüm. Bizden geçiş ücreti almak istediler derim. Normalde geçiş ücretleri yasaklanalı uzunca bir süre oldu. Sen Kızıl Kralın emrine karşı mı geliyorsun? Normalde sesimi çıkarmayacaktım velet ama beni içeri almamak istiyorsun ve ikinci kez Kralın emrine karşı geliyorsun gelen her kişiyi kontrol ettikten sonra içeri almaya zorunlusun. Biz arananlar listesinde olmadığımıza göre bizi daha fazla oylama. Senin görevin bizim yüzümüzü arananlar listesinde aramak o kadar geçiş ücreti almak değil ve sen eğer para alıp aranan birini şehir içine aldıysan 3üncü kez kralın emrine karşı geliyorsun demektir. Eğer bizi daha fazla burada tutarsan görünüş itibariyle senin idamınla sonuçlanacak. Bunun içinde buradan Kralınızın Adını anarak konuşmaya başlarsam direk olarak bizi dinlemeye başlayacaktır."Nöbetçiler şok içerisindeydi karşılarındaki basit bir hayvan tarafından düştükleri konum sürekli ölümle sonuçlanıyordu ve o evcil hayvan her harfinde haklıydı. Aynı şekilde insan dilini de konuşabiliyorsa gücü hafife alınabilecek bir hayvan değildi. En düşük imparator alemi oluyordu ve kendileri daha gök alemindeydi arada koca bir alem vardı. İçlerinde yükselen korkuyla ve alınlarından yavaşça düşen terlerle birlikte.
"Geçebilirsiniz efendim sizi rahatsız ettiğimiz ve beklettiğimiz için hatta özellikle size Kara Kaplan hakaret ettiğimiz için üzgünüz."Usta Alberto, kucağında Alysia'yla birlikte Alvin de sırtında Raiden'le birlikte şehir surlarından içeri geçmişti üstlik hiçbir ücret vermeden Usta Alberto bu durumun şokunu yaşıyordu. Kendisinin normalde Alvinden daha fazla şey bilmesi gerekiyordu sonuçta bilgi güçtü ve gizli bilgileri elde edebilmek için gizliden de gizli olması gerekiyordu ve olurda yakalanma ihtimaline karşı da bıçak kullanmaya başlamış ve zamanla bıçaktan hançere, hançerden kısa kılıca, kısa kılıçtan normal kılıca, uzun kılıca ve son olarak ağır kılıca geçişler yaparak zamanla kılıç ustası olarak ilk 3e tırmanmayı başarmıştı. Ama birinci kişi sadece kılıç türlerinde değil bütün silaharda ustalaşmış bir isimdi yani mızrak, yay, baryoz, balta gibi silahlar da dahildi buna ve o direk Silah Ustası olarak anılıyor bir diğer yanıda o adamın kılıç eğitimi konusunda Alberto'nun ustası olmasıydı.
Bu sebeple de asla o adamı yenemeyecekti. Ondan daha iyi olabilmesi için onun gibi düşünmesi gerekiyordu ama o dövüşürken hiçbir şey düşünmüyordu, vuracağı noktaya bakmıyordu sağ yumruğu yüze doğru savurmuşken hiç anlaşılmayan bir şekilde o yumruk karın bölgesine ya da herhangi bir savunmasız noktaya gidebiliyordu. Sürekli söylediği cümle de "Beni yenebilmek için, Benim gibi düşün." diyordu.
Sonunda Hana gelmişlerdi. İçeri girmişler ve tüm masalar doludu. Ve bir ekek sesi
"Küçük Alberto. Uzun zamandır uğramıyorsun ve bir kızın ve bir oğlun mu oldu?"Alberto
"Hayır bu ikisi benim öğrencilerim, daha doğrusu kucağımda taşıdığım kardeşim Astorun kızı Alysia ve o da öğrencim Raiden, gördüğün siyah kaplan da onun evcil yoldaşı Alvin."Ses
"Demek hayvan kelimesinden pek haz etmiyor. Sonuçta onun türünün bir adı var. Ama Alberto, Alberto, küçük Alberto bu öğrencin Raiden ruhsal ve elementsel anlamda yüksek çaplı bir çöküş yaşamış ve element damarlarına zarar gelmiş gibi ama sonradan iyileşmiş, bunun iki farklı açıklaması var ya kendisinden çok fazla yüksek bir elementin gücüne maruz kalmış ya da vücudundaki element zorla alınmış. Aynı şekilde Alvin enerjisiz kalmış olsa da fiziksel gücünü kullanarak buraya kadar gelmiş ve kaslarında orantısız gerginlikler var ve biraz daha zorlarsa yırtılacaklar. Aynı şekilde Alysia hmmm o sadece bayılmış gibi görülse de zihinsel olarak darbesi ağır ve görünüşe göre benden 2 oda istiyorsunuz. Raiden ve sen beraber kalacaksınız, Alvin ve Alysia da beraber kalacak. Umarım benim sözümün üstüne söz söylemezsiniz."Usta Alberto
"Tabi ki de hayır Usta Jigme. Söylediklerinize bakılırsa 1 hafta burada kalacakmışız gibi duruyor."Usta Jigme
"Bana az önce usta mı dedin sen? Durum o kadar kötü yani, normalde yaşlı bunak gibi birşey söyleniyordun. Tamam tamam 1 haftalık ücret 4bin gümüş kişi başı 1000 gümüş. Ama bu 3 kişinin durumu hatrına bu sefelik ücret almayacağım. Aynı şekilde bana usta diyecek kadar kötü bir durumda olmanda var tabi, buyur anahtarlar odanız 3üncü katta yan yana." demişti.Alberto ve diğerleri 3üncü kata çıkmış ve odalarına geçmişlerdi. Odaları büyüktü 1 çift kişilik ve 1 de tek kişilik yatak vardı. 2 de kırmızı 2 kişilik koltuk arasında sehpa ve bir de köşede çalışma masası vardı aynı şekilde diğer köşede de banyo vardı. Küçültülmüş bir ev gibiydi. Neden kişi başı 1000 gümüş istediği de ortaya çıkmıştı. Usta Alberto çift kişilik yatağı Raiden'e bırakmıştı rahat bir şekilde olması daha hızlı uyanmasını sağlayacaktı. Aynı şey Alvin ve Alysia içinde geçerliydi Alysia çift kişilik yataktaydı ve Alvin de yılan formuna geçip boyutunu bileklik boyuna getirmiş ve tek kişilik yatağı kral yatağına çevirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...