Raiden ve Alysia ormanda mağaranın önünde yalnız başlarına duruyorlardı. Ustaları Alberto onlara eğitim vereceğini söylemiş ve yalnız bırakmış aynı şekilde o dönene kadar hayatta kalabilmelerini istemişti. Raiden de etrafına bakınmış alanı oluşturan karmaşık diyagramı çözmekle uğraşıyordu daha doğrusu çözebilip çözemediğini öğrenmekti. Eğer bu kadar geniş bir alana yayılan bir kısıtlayıcının diyagramını çözebilirse ileride gerçek bir düşmanın hazırladığı kısıtlayıcıya da hazırlık yapmış olacaktı.
"Bu kadar büyük bir alan için tek kısıtlayıcı yetersiz kalacaktır. Yani birden fazla kısıtlayıcı yerleştirilmiş olmalı ve bu ayrı olan kısıtlayıcılar birbirlerine belli bir doğrultuda bağlı olmalı aynı benim sekizgen şeklinde bıçakları yerleştirip her birine enerjimi aktarıp yıldırım alanı oluşturmam gibi ama kısıtlayıcı olan bir alan doğal enerjiyle birbirlerine bağlılar ve bu alanı oluşturan kişi enerjisini tanıtmalı ki kendisini de etkilemesin. Bunun içinde merkezi bulmak gerek ki her şey olabilir kemik, dal, yaprak, taş, toprak...."
Alysia
"Ne düşünüyorsun Önemsiz Biri"Raiden
"Alysia adımı öğrenmedin mi zaten?"Alysia
"Öğrendim mi? ustam adını söylese de ben sana adımı söylediğimde sen bana adını söylemedin o yüzden biz tanışıyor muyuz?"Raiden
"Adım Raiden Gin tanıştığımıza memnun oldum Alysia Mitsu."Alysia
"Bende memnun oldum Raiden Gin. Bak adını normal söylemek zor değilmiş. Daha önce neden adını söylemedin?"Raiden
"Aslına bakarsan Elder Astor'un öğrencisi olduğumu bildiğini düşündüm ve çıkar amaçlı benimle tanışmak istediğini zannetmiştim ama sonrasında bir daha hiç karşıma çıkmadın. Gel gör ki sen Elder Astor'un kızı çıktın ve Usta Alberto da senin amcan çıktı. Şimdi sen, benim sana çıkar amaçlı yaklaşacağımdan korkmuyor musun?"Alysia
"Aslında korkmuyorum çünkü bu dünyada çıkar üzerine olmayan bir şey mi kaldı? Hem sen neden çıkar amaçlı bana yaklaşasın ki. Zaten sen de bu 2 ustadan eğitim görmüyor musun? Biri babam ve diğeri de amcam olsa da bana yakınlaşıp arkadaş yada daha fazlası olmayı amaçlasan bile onlar için öğrenci olmaktan öteye gidemeyeceksin. Diğer yandan da çıkar amaçlı yaklaştığını düşündüğün kişiyle arkadaş olmaktan öteye gitmeyeceksin yani her şeye hazırlıklı olman gerekiyor. Neyse konuyu dağıtalım şimdi bir plan hazırlayalım ilk önce ne yapmalıyız."Raiden aldığı cevap karşısında biraz şaşırsa da kendini toparlamıştı.
"İlk önce senle beraber etrafı turlayacağız ve bu mağaraya yakın bir tehlikenin olup olmadığını kontrol edeceğiz daha sonra buraya en yakın su alanını arayacağız nehir, göl gibi."Alysia
"O zaman biz bunlara bakarken de bir yandan da çalı çırpı toplar bu iki seçeneği kesinleştirince de doğaya uygun bir barınak inşa ederiz. Sonuçta gizlilik önemli."Raiden
"Desene o zaman benim taşınabilir malikane işi yattı."Raiden Alysia'ya etrafa bakalım dese de öncelikli amacı düzeneği çözmekti bir tane kısıtlayıcıyı bulabilirse diğerlerini bulması zincirleme olarak gelecekti asıl mesele merkez noktayı bulmaktaydı çünkü bütün kısıtlayıcıları bir arada tutan o merkez nesneydi. İkili beraber ilerlemeye başlamış etrafı dikkatli bir şekilde gözlemliyorlardı. Tabi Raiden de bir yandan alanı çözmeye çalışıyordu. Ustası sadece alanı bozma demişti alanı çözme dememişti. Diğer yandan da bitkilere göz atıyor ve yenilebilir bitki ve meyvelere bakıyordu, ne yazık ki şu ana kadar gördüğü bitkilerin çoğu hayvanlar için kullanılan insanlar için geçici baygınlık, illüzyon, görme bozukluğu, yön duygusunu şaşırtma gibi etkileri olan bitkilerdi neyse ki hepsi geçiciydi ama yediğin miktara göre süreleri değişiklik gösteriyordu.
Alysia
"Raiden bak şu bir elma ağacı değil mi? Elmalar baya büyükmüş."Raiden hızla koşup Alysia'nın elini tutup elmalara dokunmasını engellemişti. Alysia da Raiden'e bakıyor açıklama bekler gibiydi.
"Alysia onlar elma değil onlar ağacın elma kurtlarını ve tatlı şeylerle ile beslenen böcekleri çekmek için hazırlamış olduğu bir tuzak yapraklara dikkatle bakarsan onların yaprak olmadıklarını etçil bitki olduğunu anlarsın yoksa neden elmalar yaprakların dışında değil de yaprakların arasında olsun. Ayrıca elmaya benzeyen tuzakta uyuşturucu bir sıvı var yani elin o elmaya değmiş olsaydı tek çözümü de sıvıya temas eden elini yıkamaktır anlayacağın hala bir su alanı bulamadık. Bu ormandaki asıl tehlike hayvanlar değil bitkiler. Yürümeye başladığımızdan beridir gördüğüm bütün bitkiler zehirliydi. Mümkünse benim adımlarımı izle ve hiçbir bitkiye temas etme."Alysia anladım der gibi başını aşağı yukarı oynatmıştı. Karşısında sanki bu konuda uzman birisi varmış gibi hissetmişti, kendisi yıllardır Alberto amcasından eğitim alsa da çoğu şey aklında kalmamıştı ama bir şekilde hep canlı çıkmayı başarmıştı başarısız olduğunda da amcasını hep yanı başında bulmuş bir ton azar işitmiş ve sonrasında da yine amcası "Hata yapmadan kimse bir şey öğrenemez" sözüyle hep teselli etse de azara kaldığı yerden devam ediyordu. Şimdi de Raiden durdurmasaydı su alanı bulunana kadar elini kullanamayacaktı.
İlerlemeye devam etseler de ormandaki yeşillik alan gittikçe sıklaşmaya başlamıştı dikenli bitkiler, kaşındıran sarmaşıklar, etçil bitkiler bu orman resmen buraya giren canlılardan besleniyorlardı ama iyi yanı en fazla bir el büyüklüğünde olan bir eti yiyebilecek olmalarıydı tabi kötü yanı da sayı avantajı bitkilerde olduğu için parça parça da olsa bir insanı yiyebilirlerdi. Artık bitkiler o kadar sıklaşmıştı ki ileriye doğru adım atılmıyordu. Bu yüzden en güvenli yere ilk geldikleri mağaraya doğru ilerlemeye başladılar oraya vardıktan sonra farklı bir düz yol izleyeceklerdi bu şekilde yapmalarının sebebi kaybolma ihtimalini en aza indirmekti eğer bulundukları yerden direk farklı bir konuma geçerlerse ağaçların arasında çok kolay bir şekilde yollarını kaybedebilirler veya yanlış bir adım atıp bitkilere yem olabilirlerdi. Mağaraya vardıklarında başka bir yön seçtiler bu sefer güney doğuya doğru ilerleyeceklerdi aynı şekilde de Alysia topladığı tahtaları depolama yüzüğünde topluyordu. Güney doğuya doğru ilerlemeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...