Bölüm 118 Savaşın Sonu

1.7K 180 6
                                    

Raiden'in 3 kral için tebrik ve teşekkürlerini sunacağını duyan bütün herkes şok ve öfke karışık bir durum içerisine girmişti. Bu da yetmezmiş gibi bu tebriği herkesin önünde yapıp onların gücünü kabul ettiği anlamına da getirecekti. En çok şaşıran Eiji ve Chou oldu. Ama tam o anda 3 kral da gök yüzünde belirmişti.

Kuzey Kralı
"Bize tebrik ve teşekkürlerini sunacağını işittik. Senin gibi güçlü ve Batı Kralını yenen birinin teklifini geri çeviremezdik. Şimdi diz çöküp başını yere koyarsan bizim kudretli gücümüzü kabul etmiş olacaksın."

Raiden
"Hmm sadece bu kadar mı? Başka bir şey yok mu? Birini yada birilerini öldürmek gibi."

Kuzey Kralı
"Doğru var. Eiji Longu öldürmen gerekecek ve annen Chou onu da öldürmeni isterdim bize baş kaldırdığı için ama senin annen olduğundan dolayı affediyorum ama Batı Kralına yaptığın gibi cezalandırılmalı."

Raiden
"Anladım, Alvin annemi Eijinin yanına götürüp orada bekle, ben teşekkürlerimi ve tebriğimi sunduktan sonra cezalandırmaya başlayacağım."

Alvin
"Peki Raiden." demişti kısa ve öz bir şekilde Chou ile birlikte Eijinin yanına gitmiş
"Demek sen İmparatorsun Raiden'in annesini tutabilir misin?" demiş ve Eiji öfkeyle Chouyu almıştı.

Raiden sadece sol elini karnına koymuş sağ elini de beline atmış ve hafif bir şekilde öne doğru belden eğilmiş ve
"Yüce olan Kuzey Kralı öncelikle İmparator alemine ulaştığınız için size tebriklerimi sunuyorum. Ben buraya geldiğimde en yüksek su alemi olduğunu düşünmüştüm. Demek en yüksek İmparator Alemiymiş demek bu kadar güçlüsünüz."

Bütün herkes ve 3 kral da şaşkındı gerçekten de tebrik ve teşekkürünü sunmuştu.

Kuzey Kralı
"Raiden 4 yıl önce gezegenin en güçlüsü olarak gitmiştin. Dahi olarak anıldın şimdi en güçsüzü olarak geri döndün ama öldürmen ve cezalandırman gereken 2 kişi var."

Raiden
"Gerçekten de ben bu gezegenden giderken en güçlü olarak gitmiştim ama şu anda en güçsüz olarak döndüğüm kısmı hatalı."

Kuzey kralı şaşkın bir şekilde
"Nasıl yani?"

Raiden dik durmuş ve doğruca 3 Krala bakıyordu yerden ayakları kesilmiş ve yavaş yavaş yükselmeye devam ederken
"Nasılı şu. Size teşekkürlerimi sunmadım şimdi İmparator aleminde olan size teşekkür ediyorum, çünkü artık gücümü su alemine kadar kısıtlamama gerek kalmadı." derken artık havadaki 3 Krala tepeden bakmaya başlamıştı.

Bütün herkes şok içerisindeydi gücünü su alemine kadar kısıtlamak mı? Bütün herkes şu anda bunu düşünüyordu.

Raiden
"ALVİN 3 KRAL DIŞINDA BÜTÜN HERKESİ KORUMA ALTINA AL. UFAK BİR GÜÇ TESTİ YAPACAĞIM. GEZEGENE GİRMEDEN ÖNCE BİR ARAŞTIRMA YAPMIŞTIK VE ORTALAMA GÜCÜN SU ALEMİ OLDUĞUNU ÖĞRENMİŞTİK."

Alvin
"Haha tamam bütün herkes bende, o 3 kişi dışında. İstediğini yapmakta özgürsün." demiş ve aurasını etrafa yayarak bir kalkan oluşturmuştu.

Alvin
"İzleyin eğlence başlıyor." demişti.

Raiden de sol bileğindeki bilekliği çıkartmış ve Alvinin oluşturduğu kalkan kısa süreli titredikten sonra 3 Kral da birden kendilerini yerde bulmuştu.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin