Raiden geniş alanda bayılmıştı ve 3 ruh ve bir kılıç ruh yüzüğünün içine girdi. Bir ruha isim vermenin gerçekten bir bedeli oluyordu. Hana, Akihiko ve diğer öğretmenler Raiden'e doğru koştular kontrol ettiklerinde acemi 2 olduğunu gördüler yani 900 canavarlık enerji daha almıştı onlara göre ama gerçek bambaşkaydı. Raiden 25000 canavarlık enerji almıştı bu da Raiden'in üstüne düşen yıldırımın gücünü gösteriyordu. Raiden hala yerdeydi bir kişide hadi taşıyalım demez mi?. Merak etmeyin dediler.
Akihiko
"Onu revire götürelim yada evine bırakabiliriz. Sonuçta sadece enerjisi yok 15 dakikada 2 enerji yenilediğini var sayarsak en az 5gün 10saat sonra ancak uyanır. Enerjisini tamamen tüketenler, enerjisi tamamen dolana kadar uyanamıyor. En iyisi odasına götürüp 5 gün boyunca dinlenmesine izin vermek."Herkesin görüşü aynıydı eğer Hana gene atılsaydı Raiden için artık diğer herkes bir tuhaflık olduğundan emin olacaklardı. Bu yüzden konuşmamış sadece izlemişti ve Akihiko'nun konuşmasını onaylamıştı. Bir öğrenci şu anda resmen bir öğretmen kadar güçlüydü ama tecrübesi yoktu. Öğrencilerin hepsini öğretmenler dağıttıktan sonra. Akihiko, Hana ile beraber Raiden'i evine bırakmışlardı. Hana ile gitmelerinin sebebi evin yerini sadece Hana biliyor olmasıydı. Evden içeri girip Raiden'i yatağına yatırıp çıktılar. Sadece uyuyacağı için Raiden'in başında birinin olması gerekmiyordu. Eğer zorda kalırlarsa ruhlar yardım edecekti Raiden'e.
***
Raiden'in iç dünyasında"Neredeyim ben" derken birden karşısına Touya çıktı efendim burası sizin iç dünyanız şimdilik zifiri bir karanlık var üstelik burası bomboş bir düzlük. Yani bir teknik öğrenmek ve denemek için uygun bir alan. Dış dünyayla eşit zaman aralığında ama aktif hız yeteneklerinizi kullanarak kendi hızınızı arttırırsanız dış dünyaya göre buradaki zaman da artacaktır burada seviye 6 yatkınlık seviyenizle 1 dakika geçirseniz dış dünyada 1 saniye geçmiş olacak. Yani dış dünyada 1 dakika burada 1 saat oluyor. Ancak yatkınlığınız ilerledikçe bu durum da artacaktır.
Raiden Touya'ya baktı
"Ben senin kılıç halini görmedim bakabilir miyim?" dediTouya da kılıç formunu aldı uçarak Raiden'in karşısına geçti. Raiden kılıcı tutunca bilgileri zihnine akın etmeye başladı ve tablo şeklinde görüldü.
"Adı: Touya (ruh kılıcı)
Seviye: acemi 2
Aktif Yetenek: ağırlık arttırma, ????
Pasif Yetenek: efendisiyle eşit yükselme"Raiden biraz şaşırmıştı bir kılıçta böyle özellikler beklemiyordu.
"Touya ağırlık arttırma yeteneği hakkında bilgi verir misin? Bir de soru işareti olan yetenek ne?"
Touya Raiden'in zihninden cevap verdi
"Efendim tahmin ettiğiniz gibi kılıcın ağırlığını arttırabiliyorsunuz. Sizin gücünüze ek olarak +1000 kiloya kadar çıkabiliyor ve size bu ağırlığı hissettirmiyor bir ruh kılıcı olduğum için hafif olmam normal. Ayrıca ağır kılıçlardaki gibi ezmek yerine kesmeyi kolaylaştırıyor eğer ki beni başka birisi kullanmak isterse beni kaldıramayacaktır. Diğer soru işaretli olan da sizin mühürlü yeteneğiniz olabilir o yüzden tam bende bilmiyorum." dediRaiden
"Mührü nasıl bulabilirim bilgin var mı?"Touya
"Evet efendim ama gidişi çok ama çok zordur. Mührü bulmak ise çok karmaşıktır. Oda zifiri bir karanlık yani mühüre gidebilmek için pek çok kapılar olabilir yada belli bir rengi takip ederek bulunabilir. O renge doğru adım attığınız zaman direk mührün olduğu yere gideceksiniz ve yanınızda kimse olmayacak tek olacaksınız ama kapılı mühürlerde böyle durum yok. Sonuçta bende zamanında insandım ve bir mührüm vardı. Renk ise duyduğum bir mühür çeşidi basit görünse de, çok kapılı mühürlerden daha zordur mührü açmak. Çünkü çok kapılılarda her açılan kapıda gücün gelişiyor. Ama direk mühre gidildiğinde ne ile karşılaşacağını bilmiyorsun." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...