Bölüm 87 Antrenman Tahtası

2.1K 168 6
                                    

Raiden ve Usta Jigme, gece hana geri gelmişlerdi. Raiden doğal olarak bedensel olarak yorulmuştu. Sonuçta şu ana kadar yıldırım elementinden destek alarak pek çok yol gitmişti ve en az binlerce kilometrelik yollardı. Ama kara yıldırım elementini daha tam olarak hissedememeşti aynı şekilde kara yıldırım elementinin bedenine daha tam olarak uyum sağlamamasından dolayı fiziksel olarak enerji tüketiyordu. Raiden uykudan uyanmış ve baş ucunda Usta Alberto'nun ona uzattığı tahta bir bıçağı görmüştü.
"Günaydın usta Alberto." demiş ve kalkarken de tahta bıçağı almıştı.

Usta Alberto
"Unutma Raiden ben sana bıçak kullanmayı öğreteceğim. Hadi kalk da beni takip et." dedi ve Raiden de onu takip etmeye başladı. Handan dışarıya çıktılar ve Usta Jigme'nin getirdiği arenaya girdiler bu sefer adam, Usta Alberto'yu ve Raiden'i gördüğü gibi ayakta karşılamış arena kapısını direk onlara açmıştı. Raiden de usta Alberto'yu takip ederek arenanın düz dövüş alanına çıkmışlardı. Tam ortada bir tahta adam vardı. Bu adamlar antranman için kullanılıyordu. Belli ki Usta Alberto ona vurmasını isteyecekti.

Usta Alberto
"Raiden git vur bakalım o antrenman için kullanılan Tahta Adama, belki anlamışsındır ama ben buraya daha önce geldim ve bu ortamı oluşturdum. Hadi git bakalım." demişti.

Raiden ilerleyip tahta adama vurmuştu, sonra bir kez daha bir kez daha derken dönüp Usta Alberto'ya baktı.

Usta Alberto
"Devam et Raiden bir kez daha vur." Arkasındaki şeytani bir gülümsemeyle, tabi ki Raiden bu gülümsemeyi görmemişti.

Raiden bir kez daha tahta adama vurduğunda bütün vücudu uyuştu ve elindeki tahta bıçak dövüş alanının diğer ucuna fırlamıştı.

Usta Alberto
"Hahaha nasıl buldun tahta adamı. Çok iyi değil mi? üzerinde yansıtma büyüsü var. Ne yazık ki bu yansıtma büyüsü sadece yakın dövüş antrenman malzemelerine veriliyor. Yani onları kuşanamasın sadece onlara vurabilirsin. Bu büyüyü yapan boyut ölümsüzünün bir kuralı ve asla değiştirilemez diye ikinci bir kuralı da var. İkinci dileğinden sonra ne yazıkki sonu 1000 yıl acılar çekerek ölüm oldu. O günden sonra kimse asla değiştirilemez kuralını koymadı daha doğrusu buna kimse cesaret edemedi. Daha da garip kısmı antrenman aletlerinin arkasına geçen bir insan olduğunda yada ağaç adam, golem gibi insan benzeri bir madde olduğunda antrenman malzemesinin yansıtma büyüsü iptal oluyor ve özüne dönüyor. Taa ki o madde arkasından çekilene dek." demişti ve yansıtma büyüsünün açıklamasını da yapınca Raiden'in hayalleri yıkılmıştı çünkü bu büyüyle yakın dövüşte yenilmez olurdun.

Usta Alberto
"Hadi Raiden vücudunun uyuşukluğu daha geçmedi mi? Hadi al bıçağı da tekrar vur bakalım şu tahta adama daha 99 kez daha vuracaksın 1 tanesini zaten vurdun bakalım 100 yapabilecek misin?" demişti.

Raiden daha ilk vuruşta tüm kolu uyuşmuştu, peki ikinci vuruşta ne olacaktı azalacak mıydı? yoksa artacak mıydı?. Bir kez daha vurdu bıçak yine arenanın diğer ucuna fırladı ve Raiden'in belden üstü uyuşmuştu ve aynı şekilde kas katı kesilmişti yani gittikçe artıyordu ve şöyle bir bakınca 10 yapabileceğini bile düşünmüyordu. Kendisine gelince bıçağı alıp tekrar vurdu bıçak yine diğer uca fırladı ve Raiden'in bütün vücudu kas katı kesilmişti. 1 dakika sonra ancak kendisine gelebilmişti. Bıçağı alıp tekrar vurdu bu sefer bıçak yine fırlasa da bütün vücudu 1 metre geriye itilmişti ve kendisine gelmesi yine 1 dakika sürmüştü. Gidip bıçağı aldı ve tahta adama tekrar vurdu bu sefer 2 metre geriye itilmiş bıçak yine arenanın diğer tarafına fırlamıştı. Sıra 6ncı vuruştaydı bıçağı alıp tekrar vurduğunda 3 metre geriye uçmuştu bu sefer itilmemişti bıçak yine arenanın diğer ucundaydı. Bu şekilde vurarak uçmalarına devam etmiş 49uncu vuruşta 46 metre geriye uçmuştu. Sıra 50inci vuruşu yaptığında ne bıçak uçmuş ne de kendisi uçmuştu bıçak ve tüm sağ kolu paramparça olmuştu. Yani yıldırım elementinin olmayışı da eklenince 21 saat bu kolunun iyileşmesini bekleyecekti.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin