Bölüm 18 Şehre Gidiş

3.9K 308 7
                                    

3 yıl sonra

Raiden artık 7 yaşına basmıştı hala acemi 1 seviyedeydi bunun sebebiyse çocukların 7 yaşına kadar ki enerjisi çekmesi yasaktı, bunun da sebebiyse okula alımlarda herkesin eşit şartlarda okula başlamaları içindi bu şekilde sadece yatkınlıkla alınıyorlardı elemesi daha kolay oluyordu. Raiden 7 yaşında olduğu için okula başlaması gerekiyordu. Atsushi, Chou ve Raiden kendi bulundukları Kırmızı Anka şehrine doğru ilerliyorlardı bu gün büyük gündü okula alımlar başlıyordu daha 1 gün vardı ama geç kalmış ta sayılabilirlerdi çünkü haftalar öncesinden gidenler oluyor, hanlardaki odalar kapış kapış tutuluyordu, binlerce öğrenci geliyordu. Şehir girişine vardıklarında nöbetçi herkesi durduruyordu.

Kişi başı 1 gümüş giriş ücreti vardı bu da 10 bin bakır yapıyordu sırf bu yüzden aileler evlendikleri andan bu yana biriktirmeye başlıyorlardı. Okula giren öğrencilerin aileleri koruma altına alınıyordu tabi ki de askerler tam olarak korumuyor okul onlara üzerinde simge olan bir amblem veriyordu kişi tehlikede hissettiğinde amblemdeki simge kişiye kalkan oluyor şehir askerlerine sinyal gönderdikten sonra askerler oraya varana kadar kalkan kişiyi korumuş oluyor.

Artık Atsushi, Chou ve Raiden sur kapısına yaklaştıklarında iki nöbetçi diğerlerine yaptığı gibi onları da durdurdu.

“Şehre giriş ücreti kişi başı 1 gümüştür yanınızda o kadar yoksa ne yazık ki şehre giremezsiniz Nöbetçiler herkes için söyledikleri kelimeleri söylemiş ve saygıda kusur etmiyordu. Atsushi de esner gibi yapıp göğsündeki amblemi gösterdi. Tabi giyindiği cübbe yüzünden solundaki nöbetçi görmese de sağda duran nöbetçi net görmüştü. Soldaki nöbetçi bir adım atıp 1 gümüşü almak için gidecekken Sağdaki nöbetçi onu durdurdu. Bunun üzerine Atsushi sağ eliyle esneme hareketi nedeniyle ağzını kapatırken kısa süreli sus işareti de yapmıştı. Chou ya bakıp

“Arabada tam uyuyamamışım içeri girince bir handa oda tutalım olur mu?” dedi.

Chou da babasının ne zaman giriş ücretini vereceğini düşünürken

“Baba hele bir sen giriş ücretini ver de, içeri girdikten sonra han hakkında konuşuruz, oğlumun da uykusu var” dedi.

Sağdaki nöbetçi Atsushi'nin gizli mesajlarını bir bir alırken resmen yanımdakiler benimle demişti ama bunu neden doğrudan söylemediğini anlamamıştı nöbetçi.

Sağdaki nöbetçi Atsushi’ye ayak uydurup “Bu gün Whang Anka'nın emriyle bininci aileye ücretsiz geçiş hakkı verilmesini istemişti mutlu olduğu zamanlarda böyle bonkörlük yapıyor geçebilirsiniz” dedi. Solda bulunan nöbetçi ise şaşkın ifadeyle sağdaki nöbetçiye bakıyordu.

Atsushi Chou’ya bakıp sevinçli bir şekilde

“Bak bu gün şanslı günümüzdeymişiz ücretsiz geçebiliyormuşuz. Hahaha” Ardından Atsushi, Chou ve Raiden içeriye doğru ilerleyip gözden kaybolduklarında onların arkalarında bulunanlar kıskançlık içerisinde bakıyorlardı ama bir o kadar da onların ne kadar şanslı olduklarını düşünüyorlardı. Herkes içeriye geçtikten sonra iki nöbetçi konuşmaya başlamıştı soldaki nöbetçi söze girdi

“Neden onlara ücretsiz geçiş hakkı tanıdın ve bu da yetmezmiş gibi Whang Anka'nın emri olarak gösterdin Klan Lideri bunu öğrenirse vücudumuzun başsız yapamadığını öğreniriz”

Sağdaki nöbetçi

“Onun amblemini görseydin onun arkasındaki herkesi ücretsiz içeri alırdın, onun verdiği gizli mesajları almadın mı? Yanındaki kızının bile onun kim olduğundan haberi olduğunu sanmıyorum.”

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin