Bütün evren gece uykuya dalmıştı, bu öyle bir zaman dilimiydi ki 20 bin yılda bir sadece 5 dakikalığına oluşan bir durumdu ve bu da yetmezmiş gibi 11 yarı ölümsüzün elinde ölümsüzlerin başı vardı ve artık yeni ölümsüzler onlardı içlerinden birisi tahta oturdu diğer 10 ölümsüz de diğer 90 ölümsüz gibi karşısına geçti ve karşısındaki 100 ölümsüzle konuşmaya başladı
"Gezegen katliamlarının önüne geçmek için canavar gezegenleri oluşturulsun, canavar gezegenlerine geçiş için her kişiye portallar verilsin, yapay zekalar artık belli alanda değil tüm evreni kaplasın alışverişler oradan yapılsın, yaş olarak her alem seviyesi atlayana 30 yıl eklenecek, tüm element yatkınlık seviyesi 9 dan 30a çıkarılsın aşamalar kaldırılsın, enerji çekim miktarı her element ve yetenek için 5bin, 5bin artarak devam edecek, tüm kitaplardaki bilgiler şu andaki sistemi göstersin, yeniden doğmayı bekleyenleri ölüme gönderin arada kalmalarına gerek yok. Aydınlık tarikat hala Karanlık tarikatla savaş istiyorsanız farketmez bu durum ikinizi de daha da güçlendiriyor. Eklemek istediğiniz bir şey var mı?"
Aydınlık tarikattan birisi el kaldırdı
"Efendim sizin isteğiniz üzerine savaşmak bizim için onurdur, hangi boyutlarda savaş istersiniz. Bu boyut hariç hepsinde savaş isteyebilirim. Ayrıca hükümdar setleri hala bulunabilir değil mi? Artı olarak gezegen boyutlarını 10.000 kat büyültürsek fena olmaz çünkü fiziksel güçle gitmek istediğimiz yerlere çabucak gitmek sıkıcı olmaya başladı."Tahtta konuşulanı dinleyen ölümsüz
"Ekleme cesarati gösterdiğin için söylediğin eklemelerin hepsini yapacağım, ayrıca hükümdar setleri hala gezgenlerde gizemini koruyor merak etme o zaman herşey tamamsa" dedi ve hareketlilik yoktu"BEN BOYUT ÖLÜMSÜZÜ VE 20 BİN YILDA BİR GERÇEKLEŞEN SON SÖZÜM BUNLARDIR" dedi ve bütün herkes dağıldı söylediği herşey bütün evrende birer birer gerçekleşmeye başladı gezegenlerin ne kadar büyüdüğüne gelirsek de yer yüzüyle atmosfer arasındaki mesafe atık 1bin km değil 10 milyon kilometreydi ve gezegenler arasındaki mesafe de doğal olarak 10 bin kat artmıştı yani tüm evren 10 bin kat büyüdü demek yanlış olmazdı sadece gezegenin içindeki bitkiler, canlılar ve canlı yapımı olan şeylerin boyutu aynı kalmıştı ve bütün bilgiler değiştirilmişti.
***
DünyadaHerkes uykusundan uyandığında büyük bir farklılık hissediyorlardı sanki eskisi kadar güçlü değillermiş gibi kendilerini kontrol etmek istediklerinde yapamadılar, yenekleri aynıydı ama seviyesi sıfırlanmıştı, element seviyeleri sıfırlanmıştı, alem seviyelerinde büyük bir düşüş vardı şu anda en yüksek seviye çırak 8. Seviyeydi herşey bir anda uçmuştu altınlarda öyle, hiçbir yerde altın yoktu ve baş uçlarına bırakılmış üstünde YZ yazan tuhaf bir yüzük vardı yüzüğü takan kişilerin zihninde konuşan birşey vardı daha önce yapay zekayla tanışanlarda sıkıntı yoktu ama tanışmayanlar biraz ürkmüşlerdi artık yapay zekalar belli bir alana değil tüm evrene bağlıydı elebetteki kısıtlamalar mevcuttu sadece bulundukları gezegeni gösteriyordu yapay zeka tabi o kadar da gelişmiş değil sadece harita ve alışveriş için tasarlanmıştı yani oturduğun yerden istediğin eşyayı alabiliyordun tabi yapay zeka eşyayı gerçek değerinde satışa çıkarıyordu bu bazen yüksek bazen de düşük fiyat olabiliyor.
***
Gelelim kitabın ana kahramanı olan Raiden'e bakalım o bu felaketten nasıl etkilenmiş
***
Raiden de diğer herkes gibi güne çok güzel başlamıştı uyanınca aklına ilk gelen saatin kaç olduğuydu yanına saat almadığı için Rin'e sormaya karar verdi ama ne kadar seslense de hiçbir şekilde cevap alamadı yanındaki komodin de bir yüzük gördü üstünde YZ(yapay zeka) yazıyordu yüzüğü taktığında
Rin
"Merhaba Raiden yeni sisteme hoş geldin yetenekler, element seviyeleri herşey felaket yüzünden sıfırlanmıştır, ayrıca depolama yüzüğündeki altınlar YZ ye aktarılmıştır kazanılan altınlar doğruca YZ altın deposuna alınır hiçbir şekilde gerçek hayata çıkartılamazlar. dükkandan bir eşya aldın hiçbir para ödemeden çıkarsan YZ deposundan altın otomatik olarak Dükkan sahibine gönderilir. Eğer ki eşyaya paran yetmiyorsa alacağın eşya kağıt bile olsa yerinden milim oynatamazsın. Ayrıca YZ marketi açılmıştır yani dükkanlara gitmek yerine oturduğun yerden yiyecek, içecek, silah, zırh, aksesuarlar ve ev eşyaları satın alabileceksin. Ev satın almak istersen harita satılık evleri göster demen yeterli YZ altın deposundaki miktara göre ev listesi çıkartabilirim tek bir sorun var evi oturduğun yerden satın alamıyorsun yani eve gitmen gerekli. Ayrıca herhangi bir canavar gezegenine gitmek istersen sana acemi seviyeyi listeleyebilirim bunun için CANAVAR GEZEGENİ LİSTELE demen gerekli ardından seviye 1-10 arasında seçim yaparsan seni oraya ışınlayabilirim. Kendi bilgilerini görmek istersen BİLGİLERİMİ GÖSTER demen yeterli."Raiden fazlasıyla şaşırmıştı ve herşey sıfırlanmışmıydı bu nasıl oldu ki felaket de neydi
"Rin bilgilerimi göster"Rin
"Özümsenen enerji 0/E(enerji). Özümsenmesi gereken enerji miktarı 10000/E(enerji). Element kavrayışı kırmızı 30 seviye. Element Seviyesi 1. Öğrenebileceği element: Ses. Öğrenebileceği yetenek: Ruh savaşçısı, ruh çağıran, ölü yiyen, ölü çağıran."Raiden az öncekine kıyasla gerçekten şaşkındı.
"Baştan mı başlayacağım şimdi?. Yatkınlık seviyesi için 3 yılımı vermiştim. Ayrıca teknik de öğrenmem gerek"Rin
"Seviyenize uygun teknik bulundu Bedensel Gelişim teknik hakkında hiçbir bilgi yok toplam tutar 10 bakır."Raiden tamam demişti sonuçta annesinin verdiği 10 gümüş vardı ve dün 10 bakırlık kahvaltı etmişti. Yani 10 bakır pek de fazla değildi.
Rin
"YZP güncellendi 9G(Gümüş)9.980B(Bakır) kitabı yüzükten alabilirsiniz"Raiden elini YZ yazan yüzüğün üstüne getirdi ve kitap elinde belirdi kitap yeni yazılmış gibiydi kitabın üstünde Bedensel Gelişim yazıyordu kitabın kapağını açınca içinde Ki enerjisini ki merkezine değil direk bedenine aldığın yazıyordu avantajı fiziksel özellikleri arttırmasıymış yani hız, güç, iyileşme, görme, duyma, koklama ve hiçbir yan etkisi yokmuş. Ruhsal gelişimde ise bir ki merkezinin olması zorunluymuş aslında ki merkezi olmayan kişilerin öldürülmesinin önüne de geçilmiş oluyor bu şekilde ama bedensel gelişim için kitaba ihtiyacın varmış. Raiden kitabı okumaya devam ederken arka sayfada bir el konması gereken bir yer vardı. Üstünde de bedensel gelişimi seçmek istiyorsanız elinizi işarete koyup Bedensel Gelişim demeniz yeterli yazıyordu.
"BEDENSEL GELİŞİM" dedi. Şu anda ki merkezinde yada bedeninde ki enerjisi olmadığı için değişen hiçbir şey yoktu. Kitabı açıp tekrar sesli okuyunca
"Pasif yetenekler ki merkezi oluşturma, x2 iyileşme, +1ton güç. Aktif yetenekler 100m içerisinde herşeyi duyma, koklama, görme, kısıtlamasız aktif yetenek x2 hız. Her biri için gereken enerji 1. Teknik alem atladıkça gelişiyor ve hepsi sabit kalıyorken 100 metrelik alan kısıtlaması artıyor ve her seviye için +100 metre." Raiden kitabı okumayı bitirdikten sonra bilmediği şey ise yapay zekanın kitabın değerini öğrenmesiydi ve 1 dakika içerisinde kitap değerlenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...