***5 ay sonra***
Anzu ile geçen 5 ayın ardından Den ve Deniyah'ta hiç bir değişiklik yokken Raiden'de büyük bir değişiklik vardı artık emekliyordu. Güneş dağların hizasını biraz geçmişken, Raiden'in acıkması sonucu her zaman ki gibi ağlayarak herkesi uyandırdı.
Den ve Deniyah birbirlerine bakarak
"Günaydın canım." dedi.
Mağaranın arkasına doğru bakarak
"Günaydın ejderha hanım." dediler
Anzu ise
"Günaydın insanlar" Anzu hala ismini söylememişti onlara, bu yüzden de hala onların ismini kullanmıyordu çünkü hala kendini üstün görüyordu ama o insan yavrusuna yardım etmeyi sevmişti, galiba bu durum dişi ejderha olmasından kaynaklıydı erkek olsaydı çoktan o üçünü ezmişti.
Deniyah Raiden'i emzire dursun, Den de dışarıya avlanmaya çıksın. Den'in bildiği Ejderha Hanım ona ışık büyüsünün saldırı amaçlı da kullanılabileceğini öğretmişti ama uygulamalı öğretememişti.
Den'in karısının ve kendisinin karnını doyurabilmesi için biraz yemek bulması gerekiyordu.
Den ilerledi şanslıydı ki bir tane 2 metrelik bir acemi alemde bir köstebek buldu yavaşça ona yaklaşmaya başladı ve ışık kullanarak ilk savaşı olacaktı ama bilmediği şeyse köstebeğin yerdeki titreşimleri hissedebilmesiydi ama acemi olduğu için 4 metrelik bir alanla kısıtlıydı, ilerlemeye devam etti 4 metrelik alana girince köstebek onu fark etti ama hareketsiz bekliyordu sonuçta köstebekler otçul hayvanlardı. Den ışığı sağ elinde topladı ilkin bir top şeklindeydi daha sonra Den Ejderha Hanımın söylediği gibi o topun bir kılıç olduğunu hayal etti, aslında bilindik bir şeydi ama savaş sırasında odağını sadece kılıca vermen gerekiyordu çünkü en ufak dikkatsizlik kılıcın kaybolmasına sebep oluyordu, toprak yada buz gibi kalıcı değildi. Toprak veya buz kılıcı kırılınca yok oluyordu yani ışıktan oluşturulmuş bir kılıç sürekli enerji harcıyordu o yüzden çabuk olması gerekiyordu, hızlıca köstebeğe doğru atıldı tam kılıcını salladığı zaman köstebek toprağa girdi ve Den'in karşısından gelen güneş gözlerini alınca kılıç kayboldu bunu fırsat bilen köstebek dışarı doğru tam Den'in bulunduğu yere doğru ilerliyordu, amacı Den'i düşürüp dışarı çıkınca da uzun tırnaklarıyla Den'i parçalamaktı ama beklemediği bir şey oldu ne güzel ilerliyordu ve Den'in ayağına çarptı Den ne olduğunu anlamadı ilk önce, ta ki ayağının altında oluşan kanları görene kadar elini toprağa daldırdı kafası yarılarak ölmüş bir köstebekle karşılaştı, e doğal olarak arada alem farkı vardı (acemi, çaylak) ama Den Işık kullanarak ilk kez gerçek bir savaşa girmişti, şu ana kadar ışık kullanıcıları 2 ye ayrılmış savaşçı ve doktor olarak. Savaşçı olanlarda bu şekilde değildi hem kendini iyileştiriyor hem de enerjisini kılıcına aktarıyordu ama kendisi doktor olarak uygun görülmüş ve o şekilde eğitim verilmişti buna nasıl karar verdiklerini kimse bilmiyor ama durum öyle değilmiş, Ejderha Hanımın söylediği gibiymiş hem doktor hem savaşçı olunabiliyormuş köstebeği de alarak mağaraya doğru yol tuttu mağaraya elinde köstebekle girince Deniyah ayağındaki ayakkabıyı çıkarıp Den' e fırlattı"Den sana bir soru köstebek yenir mi?"
Den
"Köstebek yenmez mi?" soruya soruyla karşılık vermişti
Bu duruma ise Ejderha Hanım(Anzu) mağaranın derinliklerinde gülüyordu.
"Siz insanlar yiyemeyebilirsiniz ama ben yerim" dedi
Den ve Deniyah
"Tamam alabilirsin" dedi.
Anzu tek lokmada köstebeği yemişti. Den ve Deniyah köstebeğin birden kaybolmasına şaşırdılar yani 5 aydır buna nasıl alışamadılar ki garip.
Ve 7 ay daha geçmiş öğle sonralarıydı artık Raiden 1 yaşına basmıştı yani sadece emeklemiyor tutunarak da olsa yürüyebiliyordu ve ön dişleri çıkmıştı şimdi de Den ve Deniyah peşinde fır dönüyor ve ilk kelimesini ne zaman söyleyeceği için pür dikkat bekliyordu artık ki merkezi var mı? yok mu? umursamıyorlardı sadece ilk söyleyeceği kelimeyi merak ediyorlardı anne yada baba sürekli peşinde koşuşturup bunları söylüyorlardı
Den
"Babba"
Deniyah
"Aanne"
Deyip duruyorlardı çocuk yürümek istiyor ama buna engel oluyorlardı, Den ve Deniyah hiç değişmemişti bu yılda değişmemişlerdi, ölümsüzler mübarekler sadece yaşları 26 olmuştu.
En sonunda yoruldukları için birbirlerinin sırtına yaslanıp oturmuşlardı. Raiden ise mağaranın içinde yürüyüp kendi aleminde gülüyordu çocuk işte ne yapsın bazen düşüyor sonra kalkıp tekrar yürüyerek gülüyordu yorulunca da Deniyah ve Den'in aralarına gidip yatıyordu. Raiden uyuyunca da Den ve Daniyah birbirleriyle savaş yaparak antrenman yapıyorlardı bu şekilde 1 yıl içinde çaylak 10. seviyeye gelmişlerdi tabi bunda Ejderha Hanımında katkısı büyüktü bazen enerji taşları veriyordu onlara ve şu anda en uzun yaşam süreleri 400 yıldı en azından bir aksilik çıkmazsa başlarda gelişim hızı yüksekti ama alem seviyeleri arttıkça gelişim hızı düşüyordu ama şimdi Raiden'in ki merkezi var mı yok mu tam olarak emin olmak gerekiyordu çok güçlü olduğu için soru işaretleri görülüyorsa taşların enerjisini çekecekti ama yoksa taşın enerjisi kalacaktı şimdi etrafta yürüyüp gülen Raiden'in uyumasını beklemek kalmıştı ama bir türlü ne yoruluyor ne de sıkılıyordu.
Den ve Deniyah birbirlerine bakı
"Kime çekti bu çocuk biz bile yorulduk" dediler. Bu şekilde 1 saat, 2 saat derken artık yorulmuş esneyerek yürümeye devam ediyordu
Den ve Deniyah'ta
"Bu ne azim böyle, ki merkezi oluşursa tam bir savaşçı azmi var." dediler. Sonunda yorulan Raiden annesinin ve babasının aralarına geçip uyudu. Hepsi biz ağızdan
"Sonunda uyudu." dediler.
Ejderha Hanım (Anzu) Raiden’in taştaki enerjiyi çekip çekmediğini kontrol ediyordu artık 1 yıl geçtiği için taştaki enerjinin (%50) yüzde ellisi kaybolmuştu ama bir sebepten ötürü Ejderha Hanım (Anzu) dondu kaldı.
****
Yazar Notu:
Öncelikle 2018'in herkese sağlıklı, mutlu, huzurlu bir şekilde nice yılları görmek nasip olsun. normalde bölümleri haftada bir atıyordum. Kitabımı okuyan ve oy veren bütün herkese teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...