Bölüm 116 İlk Görev

1.8K 180 9
                                    

Raiden ve Alvin, Erici takip ederek onun odasına gitmişti, odası geniş ve ferahtı. Eric 2 tane sandalyeyi göstererek oturmalarını istemişti. Raiden ve Alvin de sandalyelerine oturmuşlardı. Eric de masanın arkadına geçmiş ve sandalyesine oturmuştu.

Eric
"Raden ve Alvin, ikinize de güzel bir hoş geldin diyemedim. Bunun için kendimi üzgün hissediyorum. Raiden sana şunu söyleyeceğim, etrafta harita aradığını farkettim, bu da aklıma senin cezalandırılmış olduğunu ve yapay zeka sisteminin kısıtlanmış olduğunu aklıma getirdi. Bu durumda yalnızca alış veriş için kullanabilirsin."

Raiden ve Alvin şaşırmıştı bu yalnızca 3 kişinin bildiği bir bilgiydi, kendisi, Alvin ve Usta Astor başka kimse bilmiyordu ama bir ara harita aradığı doğruydu.

Eric
"Şimdi sana söyleyeceğim şey için gerçekten mutlu olabilirsin. Bizim loncamız pek çok gezegende var olan bir lonca ve Loncanın asıl ve gerçek sahibi bir Yarı Ölümsüz ve Ölümsüzü tehdit edebilecek durumda bu sebeple Loncamıza ait bir üye olduğun için cezan kalkmış oluyor. Yani yapay zeka sistemine bağlanabilir ve harita veya başka bir gezegene hiçbir bedel ödemeden gidebilirsin. Sonuçta sen artık Kara Gül Suikastçilerinin bir üyesisin ve görevlerini yapay zeka sisteminden alacaksın, bunun için Kara Gül Suikastçileri demen yeterli sana belli sekmeler söyleyecek bunlar, görevler, üyeler, gizli kapılardır." demişti.

Raiden şu anda nerede olduğunu merak ediyordu.
"Rin bana nerede olduğumuzu söyleyebilir misin?"

Rin
"Efendim artık gezegenin haritasına erişebiliyorum ama şu anda nerede olduğunuzu bulamıyorum." demişti.

Eric
"Raiden sanıyorum ki şu anda nerede olduğunu merak ediyorsundur. Bu bilgiyi ben de dahil olmak üzere Yarı Ölümsüz kişinin dışında kimse bilmiyor. Her gezegende 1 tane böyle yer altı binaları mevcut. Dolambaçlı yollardan geçirdiği için kimse tam olarak yerini bulamıyor. Bu binaların yerini ancak parmağındaki yüzük bulabilir. Aynı şekilde Kara Gül Suikastçilerinin üyelerini parmaklarındaki yüzükle tanıyabilirsin.  Asıl üyelerin yüzükleri Kırmızı renk üzerine kara gül resmidir. Yardımcı üyelerin de mavi renk üzerine kara gül resmidir. Şu anda başka bir gezegene gidemezsin. Çünkü Kara Gül loncasının bir üyesi olsan da bir suikastçi değilsin. Sana ilk görevini veriyorum.

Bu gezegende Duman Krallığı diye bir yer var oraya git ve Kehan Şehrini yöneten bir baron var. Baranun adı Lin Kehan. Sabaha karşı saat 4.30 civarında evinde bulunur ve saat 5 de yatağına uyumaya gider ve saat 6 da derin bir uykuda olur ve saat 9 olduğunda uyanır.

Odası binaya giriş kattan giriyorsan 2 tane merdivenle karşılaşacaksın biri mavi halılı diğeri kırmızı kırmızı halılı bu iki merdivende binanın farklı bir yerine çıkar. Sen mavi halılı olan merdivenden yukarıya çıkacaksın. Yukarıya çıktığında ilk kapı değil ikinci kapıdan içeriye gireceksin. Yalnız bu noktada dikkatli olman gerekiyor. Her 5 dakikada bir bir koruma baron Lin'i kontrol etmeye gelir.

Baron her ihtimale karşı yastığının altında bir bıçak taşır. Bunun sebebi uyku sırasında 10 darbelik bir kalkan eşyası taşıyor olması. Yani onu ya uyuyacağı sırada ya da uyanacağı zaman öldürmen gerekir. Bu üstündeki kalkanın en güçsüz olduğu zaman olacak.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin