Bölüm 111 Açık Arttırma Binası

1.8K 170 4
                                    

Raiden'in kısıtlayıcıyı araştırma isteğine karşılık, ödül olarak da 2 hap vereceğini söylemişti.

Han ve Hani yerde diz çökmüş vaziyettelerdi. Ama Han söze girdi
"Yaptığınız haplar, şüphesiz en iyileri ama ne yazık ki kısıtlayıcıyı araştırmanıza izin veremeyiz."

Raiden
"Anlıyorum bu açık arttırma alanından bir geliriniz var mı?"

Hani
"Bu açık arttırma alanının yöneticisi biz olsak da bina bize ait değil ve satılan eşyanın yalnızca bin de birini alabiliyoruz yani 1 beyaz altına satılan eşyadan 10 altınlık gelirimiz oluyor. Efendimiz burayı gelir elde etmek amaçlı kullanmıyor. Efendinin daha çok kazandığı bir yer var ve tek bir yerden günlük 5 yeşil altın kazanıyor ve bunun gibi 1000 tane daha yere sahip, her gezegende 2 tane yeri var ve toplamda 500 gezegende bu yerlerden var."

Raiden şaşırmış olsa da bunu dışarıdan belli etmedi, günlük 5bin yeşil altın kazanmak bu nasıl bir zenginlikti.

Raiden
"Peki efendiniz bu kadar geliri nasıl elde ediyor?"

Han
"Bunu söylememizde sakınca yok, sonuçta bilmeyen kişi sayısı çok az, Arena Dövüşlerinden elde ediyor, genellikle dövüşen kişiler kölelerdir ama kimse ölümüne dövüşmüyor bu iyi gibi görülse de aslında daha kanlı bir dövüş ortaya çıkıyor. İnsanlarda bu dövüşleri izlemeye geliyor ve kan görmek için 1 beyaz altını rahatlıkla gözden çıkarıyorlar."

Raiden
"Anlıyorum, madem buradan fazla gelir elde edemiyorsunuz ve mutsuzsunuz efendinizden burayı bana satmasını isteyeceğim, bana bu açık arttırma alanının fiyatını öğrenebilir misiniz?"

Han, Hani ve bütün hekes şoktaydı, Alvin de dahil.

Hani kendisine gelmiş ve bir kağıda mesaj yazıp, anlaşılmayan kelimeler fısıldamış ve kağıt kaybolmuştu. Birkaç dakika sonra başka bir kağıt gelmişti.

Han ve Hani kağıdı okurken öfkeden dişlerini sıkmışlardı.
"30 mavi altın istiyor. Hiç umursamadığı bir yer için bile böyle yüksek bir fiyat istemek."

Raiden
"Yapacak bir şey yok." demiş yıldırım elementini aktifleştirip hapı küreye koymuş ve elindeki bütün hapları imzalamıştı. Daha sonra küreyi tekrar depolama yüzüğüne koyup, yıldırım elementini kapatmıştı.

Raiden
"Şu hapın yapay zeka sisteminde taratırmısın fiyatı nedir?"

Hani hapı almış ve yapay zekaya taratmıştı
"türü: iyileştirme hapı
Özellikleri: çizilmeler 1 saniye, kesikler 1 dakika, kırılmalar 1 saat.
İmza RG
Evrensel Fiyat: 5 bin yeşil altın."

Han ve Hani şok içerisindeydi, Han
"Hapın gerçek fiyatı, tahninlerimizin de ötesinde çıktı. Sadece bir imzanın bir hapın fiyatını bu kadar değiştirmesi gerçekten inanılması güç."

Raiden
"Sebebi aslında çok basit, iyileştirme hapı olarak satarsan ama biri ölürse ölümsüzler imzayı takip ederek hapı yapan kişiyi cezalandırabiliyorlar. Bu yüzden zehirli haplar hep anonim olarak yapılır. Şimdi şu 59 hapı da alın ve size verdiğim 1 hapla birlikte 60 hapı yapay zeka sisteminde satın. Alvin bana Jay'i çağırabilir misin?" demişti Alvin ortadan kaybolmuş ve Jay ile beraber geri gelmişlerdi.

Hani de 60 hapı yapay zeka sistemine koyduğu anda hemen alınmıştı.

Jay
"Beni neden çağırdınız efendim."

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin