Bölüm 128 Eşim Olur musun?

1.9K 183 5
                                    

İkili taht odasında duruyordu. Laila şaşkınlığı dinmiş olsa da hala şaşkındı. Raiden'e dönmüş
"Sen Karanlık İmparatorla nasıl tanıştın? Üstelik aranızdaki yakınlık İmparatorla, Lord arasındaki bir yakınlık değil, siz daha yakınsınız, baba oğul gibi, dost gibi, arkadaş gibi."

Raiden
"Sen de vurdun öldürdün. Baba oğul kadar yakın olmak nedir ya? O kadar da yakın değiliz ama dost kadar yakın olmadığımızı söyleyemem."

Laila merakla
"Nasıl bu kadar yakın oldunuz birbirinize? Karanlık İmparatordan bahsediyoruz ya. Evrenin en güçlü 3üncü kişisi. 2inci zamanın Efendisi, 1inci de adını kimsenin bilmediği sadece soy adının bilindiği Ketsueki ailesinin kurucusu Kan Elementini ilk alan kişi. 4üncü sırada da Aydınlık İmparator var her ne kadar Karanlık İmparatorla eşit güçte olsalarda Karanlık İmparator kadar güç arzusunda değil o yüzden 4üncü sırada olmayı istemiş."

Raiden kafasını kaşırken
"Neyse bu konuyu geçelim mi? Karanlık İmparator bu konunun sır olarak kalmasını istiyor da."

Laila biraz somurtmuştu
"Karanlık İmparator böyle istiyorsa yapacak bir şey yok." asıl gerçekse bunu Karanlık İmparatorun değil Raiden'in anlatamıyor olmasıydı, çünkü hatırlamıyordu. Aradan kaçbin yıl geçmiş çocukluğunu mu hatırlasın?

Raiden
"Bir şey daha var, Karanlık İmparatoru gördüğünü kimseye söyleme, eğer kendini sana gösterdiyse sana güvendiği anlamına gelir."

Laila biraz mutlu olmuştu
"Tamam onu gördüğümü söyleyip de onun güvenini boşa çıkarmam. Neyse ben gidiyorum." demiş ve karanlıkta kaybolmuş ve ayrılmıştı desek de, Raiden onu görüyordu resmen çıkışa doğru koşarak gidiyordu.

Raiden
"Bu kız gerçekten çok yavaş, ama iyi gizleniyor. En azından diğer askerlere göre." demişti.

****

Louis zihinsel olarak.
"Laila, sen gelecekteki Moreno Ailesinin lideri olacaksın veya şansın varsa Sekketsui ailesinden istenebilirsin, sonuçta onlara layık bir gelin olacaksın."

Laila
"Ne demeye çalışıyorsun dede."

Louis
"Şunu diyorum, normalde öldürmen gereken birini öldürememekle kalmadın, onu buraya getirdin, yine de onun bizim ailemizle kan bağı var. Sense 6 gündür onunla vakit geçirdiğinin farkında mısın? Sadece onu eğiteceğin zaman onun yanına gitmen gerekiyor yada onu ayağına çağırman gerekiyor. Seninle buradaki kimse eşit değil ben bile,  sen ana kana %75 yakın olan birisin ve 6 gündür onun yanından çok az ayrıldığını farketmedin mi? Onun hakkında ne öğrendin bu 6 günde hiçbir cevabın olmayacak. Onun hakkında tek bildiğin şey, ailemizin bir parçası olması ve Karanlık Lord olduğunu biliyorsun. Onun hakkında başka ne biliyorsun?" demiş olsa da Laila sessiz kalmıştı sonuçta anlatılmaması gereken sırlar da vardı, o da kendisi gibi acı çekmiş, üstelik Karanlık İmparatorla normal bir şekilde konuşacak kadar yakın ve onun koruması altında, o da ana kana %75 yakın en azından kan bağını söyleyebilirdi. Laila tam konuşacakken
Louis söze girmiş
"Gördün mü? Onun hakkında hiçbir şey bilmiyorsun. Sense tanımadığın biriyle 6 gündür yakınsın, onu eğittin mi? Hayır, onunla konuştun mu? Hayır, sadece onu izledin ve ne söylediğini dinledin. 6 gündür onun yanına gittiğini herkes biliyor ve başka şeyler düşünmeye başladılar, onları susturuyor olsam da bu sürekli böyle devam etmez. En kısa sürede buraya gelmeni istiyorum." demiş ve zihinsel bağlantıyı koparmıştı. Laila sinirliydi çünkü tek kelime bile konuşmasına izin vermemişti ve sır olarak saklaması gereken şeyler vardı. Yine de gizli geçitten geçmiş ve Kara Gül Loncasının yolunu tutmuştu.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin