Raiden kurutma tekniğinin nasıl kullanılması gerektiğini öğrenmiş canavarı yemek için ağzını açmıştı gördüğü manzaraysa şok uyandıracak cinstendi ölü olan canavardan geriye sadece enerji çekirdeği kalmıştı. Bu iyiydi en azından çekirdekler satılabilirdi zaten ne yaparsa yapsın çekirdeği özümseyemiyordu.
1 tane seviye 2 canavardan 1 enerji almıştı. Karşısındaki canavar bu günün son seviye 2 canavarıydı. Günlük 1 milyon canavar doğuyordu ve her bir canavar seviyesinden 100bin tane vardı ve her biri saniyede 4 canavar kesiyorlardı yani toplamda saniyede 16 canavar kesiyorlardı. 7 saatte bu canavarların 400 binlik kısmını kesmişlerdi hava karanlıktı geldikleri zamana göre 100 bini acemi 1 seviyesindeydi. Raiden ruhların gösterdiği alana gittiğinde.
"Etrafı koruyun. Kurutma" dedi ve 399 binlik canavarın farklı enerjisi Raiden'e akın etmeye başladı acaba ne kadar enerji gerekiyordu.49999 acemi 2 canavarı yuttu ve acemi 3 olmuştu. Şu andaki seviye için gereken enerji 75 bindi. 75 bin acemi 3 canavarı yuttu artık acemi 4 oldı. 100 bin acemi 4 enerji canavarıyla Acemi 5 oldu. Enerjisi 125 bine çıktı. Artık acemi 1den enerji almayacaktı ve acemi 5, 6 ve 7inci seviyelerini kesebilirlerdi. Tekrar ruhları etrafa gönderdi ve canavarları kesmeye başladılar. 5 saat sonra 300bin canavar daha kestikleri için 1 bilinçli ruh daha eklenmişti ve eskisine göre daha güçlü olduğu için daha çok canavar kesebiliyorlardı.
***
Ertesi günü
12-13 saat sonra 700 bin canavarı kestiler ve dün ve bu günün toplamı 200bini acemi 5, 200bini acemi 6, 200bini de acemi 7 canavar vardı toplamda diğerleri acemi 5den düşük olanlar. Kurutma tekniği ile 125bin acemi 5 enerji canavarını kuruttu ve acemi 6 oldu. 150bin acemi 6 canavarı kuruttu ve acemi 7 oldu. 175bin acemi 7 canavar enerjisiyle acemi 8 oldu. Artık acemi 8 olduğu için 200binlik depolama alanı vardı ve tüm acemi canavarları kesebilecek güçteydi. Kalan 300bin canavarı da kestiler ve yarını beklemeye başladılar.***
Buraya gelmesinden bu yana 3 gün olmuştu. Dün kestikleri toplam 300 bin acemi 8-9 ve 10 canavarlar vardı ama bunun yalnızca acemi 8 olanını kurutup seviye atlayabilirdi diğer 2 seviye için 1-2 gün daha beklemesi gerekecekti.
Enerji çekirdeklerinde de enerji vardı. %50 enerji çekiyordu sonuçta daha ne olsun. 4 ruh da 2milyon 700bin canavarın ruhunu yakalamıştı. Yani 9 bilinçli ruh toplamışlardı. Kendisinde Touya hariç 3 bilinçli ruh daha vardı. Toplamda 12 bilinçli ruh yapıyordu. Acemi 8 canavarları da kurutunca, acemi 9 seviyesine yükseldi.
"Rin benim özelliklerim"
Rin
"Adı: Raiden Gin
Alem: Acemi 9
Alem Güç/Savunma: 9ton
Yıldırım seviyesi: 21(kırmızı)
Yıldırım aktif: 200km/sn, silah, zırh
Yıldırım pasif: 36 iyileşme süresi
Yıldırım güç/savunma: 640kg
Bedensel Gelişim: seviye 9
Bedensel gelişim: -%50 süre toplam iyileşme 18
Bedensel Gelişim güç/sav: 1ton
Bedensel aktif: x2 hız, 900m içerisinde duyma, görme (yetenek aktifken açıkla denirse kişi hakkında bilgi verir), koklama,Kurutma, uçma
Ruh çağıran savaşçı güç/sav: 1ton
Yetenek: ruh çağırma, zırh, silah
Ruh: 12/500
Seviye için olan enerji:0/225000"Raiden gerçekten şaşırmıştı özelliklerini öğrendiğinde ama önceden iyileşmeyi yüzde olarak görüyordu ama şimdi süre olarak vermişti büyük ihtimalle alem seviyesi ilerlediği için tam olarak görüyordu. Hazırda kimse de yokken gözlerini kapatıp iyileşme hakkında bilgi edinmeye başladı. Çizilmeler 18 saniye, derin kesikler 18dk, parmak, el, ayak kopmaları 18 saat, kol ve bacak kopmaları 18 gün sürüyormuş. Bu iyi mi yoksa kötü mü bilmiyordu sonuçta kimse elinin, ayağının kopmasını istemezdi. Hazır gözleri de kapalıyken uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...