Bölüm 86 İlk Eğitim

2.1K 170 4
                                    

Raiden zaman hızlı geçsin diye odasına çıkmış ama kanapeye geçmişti. Şu anda saat gece 10du. Yani daha sabah olmasına daha zaman vardı. Gözlerini kapadı ama uyumadı sadece uzanıyordu.

Zaman ilerledi ve Raiden tekrar saate baktığında saat 00 olmuştu yani o kadar uzanmasına rağmen zaman hala yavaş ilerliyordu. Çünkü merak vardı içinde nasıl bir eğitim vereceklerine dair.

Tam o anda içeriye Usta Jigme girdi.

"Uyan uykucu 1 haftadır zaten uyuyorsun. Bana göre zaten yeterinden fazla dinlendin. Kalk eğitime başlıyoruz."

Raiden
"Bu saatte mi usta Jigme?"

Usta Jigme biraz keskin gözlerle bakıp
"Ne varmış saatte sana yarın sabah demiş olsam da bu saat senin için en uygun saatler. Karanlık elementini ve bedenini güçlendirmek için en uygun saatler. Hadi çabuk beni takip et." dedi ve Raiden de Usta Jigmeyi takip etmeye başladı. Handan dışarı çıkmışlar ve Raiden hala Usta Jigmeyi takip ediyordu. Soru sormak istede de sormuyordu. Çünkü Raiden onun bu halini daha önce hiç görmemişti.

Usta Jigme duraksamadan ilerlemeye devam ediyor aynı zamanda her adımında biraz daha hızlanıyordu. Raiden de hızlanmaya başlasa da hızı bir yere kadardı. En sonunda hızı belli bir noktada sabit kalsa da en son hızı buydu. Yürüyor olmalarına rağmen şu anda hızları saniyede 5 metreydi. Usta Jigme'de onunla aynı hızada ilerliyordu her ne kadar önden ilerlese de bir gözü Raiden'in üzerindeydi.
"Hızı gerçekten düşmüş. Fiziksel olarak gerçekten berbat bir durumda ama iyileşmesi gerçekten ne denli hızlı. Alberto bana 21 demişti. Denemek lazım ama önce ilerlemeye devam etmeliyim bakalım bana ne zaman soru soracak. Alberto olsaydı şimdiye 10 kez soru sormuştu." demişti içinden ve ilerleyişini hiç kesmemişti. Raiden de hiç soru sormamış Usta Jigmeyi takip etmeye devam etmişti.

Bir arenanın önüne geldiler.
"İşte Raiden geleceğimiz yer burasıydı. Burada benimle karşılaşacaksın. Benim ikinci elementim hava ve bana karanlık elementini kullandıracak konuma gelmen gerek, senin amacın bu olacak. Tabi bende durumunu değerlendirip seni ona göre eğitim kampına sokacağım. Bıçak kullanmaya gelirsek benim bu eğitimimden sonra sadece tutmayı bilsen yeterli olacaktır. Diğer her şeyi vücudunun dayanıklılığı ve bazen de reflekslerinle halledebilecek konuma geleceksin. Unutma en büyük silah insanın kendisidir. Diğer silahlar sadece yardımcı araçlardır."

Raiden biraz daha dikkatle dinliyordu ve bu durum usta Jigme'nin gözünden kaçmamıştı.

"Raiden umarım beni dinlerkenki dikkatini sana vereceğim eğitimlere de verirsin."dedi Raiden de başıyla onaylamıştı.

Arenadan içeriye girdiler. İçeride masanın arkasında ne genç ne yaşlı görünümünde 40 yaşlarında bir adam vardı, başının üstü kel ama yanlarında saçlar vardı.
"Hoş geldiniz. Bu saatte dövüşlerimiz yoktur, bahis için yarını beklemeniz gerek. Eğer dövüşmek için kayıt yaptırmaya geldiyseniz kayıtlarımız vardır ancak yarın dövüşeceksiniz."

Usta Jigme ilerlemiş ve adama bakmıştı
"Sen şimdi bana yarın mı dövüşeceksin dedin? Yoksa yanlış mı duydum? Eğer buradan beni eli boş gönderirsen şu anda rakibin olurum" demiş ve ilerlemeye devam etmişti.

Arenada kayıtlarla ilgilenen adam
"Üstat Jigme, silah ustası Jigme efendim affedin. Siz istersiniz de arenanın kapılarını açmazmıyım? Lakin size rakip olabilecek kimse yok. Terar affınıza sığınıyorum sizi uzaktan tanıyamadım efendim yaşlılık işte gözlerim bazen seçemiyor." demiş ve arenanın dövüş kapılarını açmıştı.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin