Ertesi günü Raiden uzun zamanın ardından yazın dikenli sandalyede, kışın kızgın kömürde uyumuştu, bu ikisinin dışında rahat bir yatakta uyanınca kendisini biraz garip hissetti. Alışmıştı desek yanlış olmazdı. Yadırgamıştı rahat yatağını. 3 yıl az bir zaman değildi. Evinden dışarı çıkınca tekrar ufak haline getirdi ve depolama yüzüğüne koydu. Diğer alan öğrencileri şaşkındı. Öyleki Alan ustası öğrencilerine o bölgeden uzak olmalarını o evdeki kişiyi rahatsız etmemelerini söylemişti. Şaşkın olmalarındaki sebep kendileriyle aynı yaşta yada daha küçük birisi evden çıkmıştı. Ama öğrenciler o evde gezgin bir elderin olabileceği düşüncesiydi.
Raiden hiç birisini önemsemedi. İlerlemeye devam etti arkasından da tatlılık abidesi Alvin takip ediyordu. Artık teknik seçme vaktiydi. 100 puanı vardı acaba bu puanla ne alabilirdi ki. Klanın marketine doğru yola koyuldu. Kapıyı açıp içeri girince
"100 puanın var bu puanla 1 kutsal, 2 efsanevi, 4 ender, 5 nadir, 10 sıradan teknik yada silah alabilirsin. Hangisini seçeceğin sana kalmış."Bu ses zihninde yankılanmıştı ve biraz garip hissetmişti.
Etrafa bakınmaya başladı. Sıradan tekniklere göz gezdirdi.
Ateş Nefesi : Gerekli element ateş. Ağzından ateş püskürtebilme özelliği veriyor. Gücü yatkınlık seviyesi ve alem seviyesine göre değişiklik gösterir.
Ateş yumruğu: ateşi elde toplamayı kolaylaştırır verilen hasarı arttırır.
Raiden
"İyi de bu teknikler zaten yatkınlık seviyesiyle beraber gelen şeyler. Acaba yıldırım nefesi varmı? Yatkınlıkla gelenler kişisel şeyler vücudundan ayıramıyorsun ama kendini yada başkasını destekleyebiliyorsun."Yıldırım dokunuşu : elinde topladığın yıldırımla birine dokunduğunda kişiyi 1 saniye boyunca uyuşturur ileriki aşamalarda 10 saniye boyunca uyuşturur.
Raiden şaşıramadığı için yazar onun için şaşırdım kelimesini koydu.
"Bu çok iyiymiş ama bu teknik neden sıradan kısmında duruyor ki."Tekniğin alt kısımlarını okuduğunda Gerekli Yatkınlık seviyesi 15 olma zorunluluğu koymuştu.
"Benim birisini uyuşturmaya pek ihtiyacım yok aslında ama benim gibi birçok bedensel gelişim alanlar olduysa onlar da benimle aynı hıza sahip olacaklar o zaman geriye teknikler ve fiziksel güç kalacak. Bunu almalıyım o zaman. Ama önce diğerlerine de bakmam lazım sonuçta buradan çıkmadığım sürece teknik almış sayılmayacağım."
Kutsal seviye Yıldırım adımı: Usta alemine geçen herkes +100m/sn hız kazanır her seviye atlandığında bu hız artar. Bu teknik de her seviye atlanışında +200m/sn hız veriyor. Bu tekniğin dez avantajı, var olan hız tekniklerini yok etmesi ve bu tekniğe çalışmaya başladıktan sonra alem seviyelerinden hız kazandırmaması. Bu teknik 100 aşamadır. Son aşamada 10bin km/sn hıza ulaşacaksınız her aşamada 100m/sn hız kazanacaksınız.
Raiden
"Teknik güzelmiş ama buna ihtiyacım yok ben zaten 10bin kilometrelik hıza ulaştım. Başka kutsal seviye bir şey yokmu ya?"Etrafa bakınıyordu başka bir tane daha gözüne çarptı efsanevi teknikti.
Cehennemin gözleri: göz rengini kızıl bir renk haline getirir. Zihinsel bir saldırırdır. Kendi seviyenle eşit veya düşük olanlara bu teknik uygulandığında en çok korktuğu şeyleri gösterir. Tekniği uygulayan kişi işkence bile edebilir. Zayıf yanı kişide korku olmaması yada bu tekniği kullanan başka birinde etkisiz kalacaktır. Daha fazla negatif yan bulunduğunda teknik yenilenecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...