Bölüm 47 İzin istemek

2.8K 239 17
                                    

1 hafta boyunca gelen ve giden aileler Atsushi'nin kral olmasını kutluyorlardı. Gelmeyen tek aile Anka ailesiydi. Çünkü zamanında onlara boyun eğen birine boyun eğmek istemiyorlardı. Raiden de 1 hafta boyunca tanışmalar arasındaydı. Bilmiyordu ki bu 1 hafta sadece başlangıçtı. Onlara yanaşmak isteyen pek çok kişi olacaktı. Artık az da olsa rahat nefes alabilmişlerdi 1 haftadan sonra.

Raiden de meditasyona gireceğini söylemiş ve odasına çekilmişti sonuçta imparator da aynı görüşteydi. Raiden kırmızı yıldırım konusunda meditasyon yapmaya başlamıştı. Meditasyonu artık kendi isteğiyle durdurabiliyordu. Üstelik meditasyon zamanını da dünyadaki zamana göre uzatabiliyordu yani meditasyonda 1 dakika gerçekte 1 saniyeye eşitti. 1 gün geçmiş ve meditasyonda 60 gün geçirmişti ve 22inci yıldırım seviyesindeydi.

Bu şekilde 5 gün daha geçirmiş ve toplamda 6 gün olmuştu şu andaki geçirdiği zaman gerçek dünya zamanıyla kıyaslandığında hemen hemen 1 yıla eşitti ve seviyesi 23 olmuştu ve vücudunda da değişiklikler oluyordu, elbet ister istemez. Az da olsa kaslı bir vücuda sahip olmuştu üstelik önceki haline göre daha çok hafiflemişti. Tahminince bir 6-7 gün daha bu şekilde meditasyon yapsa 28inci seviyeye gelebilirdi. Yapsamıydı acaba yapmalıydı tabiki de bir 6 gün daha geçirdi bu şekilde, ama tahmin ettiği gibi olmadı ancak 26ıncı seviye olabilmişti, bir 8 gün daha geçti 27inci seviye oldu ve bir 16 gün daha metitasyon yaptı ve ancak 29uncu seviye olabilmişti.

Bir 19 gün daha meditasyon yapınca artık 30uncu seviyeye gelmişti yani gerçek dünyada geçen 55 gün meditasyonda 9 yıla eşitti aslında hızlı gelişmiş gibi görülse de 9 yıl az bir zaman değildi. Artık kırmızı yıldırımın harcadığı enerji 2ydi ve hızı 10000km/saniyeydi ve x2 fiziksel hız tekniğiyle bu hız 20000kmye çıkmalıydı düşüncesi bu yöndeydi. Bütün bedenini yıldırımla kaplasa bile harcadığı enerji dakikada 14 olacaktı ve kendisi dakikada 120 enerji yeniliyordu.

Canavar gezegenine gidip hızlı bir şekilde alem atlamak istiyordu ama önce ruhlarını 500e tamamlamalıydı şu anda Touya hariç 25 bilinçli ruha sahipti. Touya seviye 5 zırhlı ruh olarak geçiyormuş yani 30 milyon ruhun birleşiminden 1 tane zırhlı ruh oluyormuş. Bu da ruh çağıranların neden katliam yaptıklarını ortaya çıkartan bir sebep oluyor.

Raiden ailesinin yanına gidince etrafındaki herkes ona şaşkın bir şekilde bakıyordu. Sebebiyse 55 gündür odasından çıkmamış olması ve 14 yaşındaki bir çocuğun saçlarının 55 günde beline kadar uzamış olmasıydı.

Chou'nun ilk farkettiği o olmuştu.
"Raiden saçın uzamış"

Raiden
"Uzun mu? Kısa diye biliyordum?" demesiyle saçın uzun kısımları yıldırım tarafından kesilip havaya karıştı ve tekrar omuz hizasındaydı. Atsushi ve Chou da bu duruma epey şaşırmışlardı. Raiden seviye 30 olduğu için artık kendi vücudundaki fiziksel elektrikleri de hissettiğini farketti yani saç, tırnak kısımlarının uzunluklarıyla oynayabilirdi.

Daha açık olursak saç köklerine yıldırım göndererek daha hızlı uzamasını sağlayabilirdi. Chou ve Atsushi artık şaşırmamaya çalışıyorlardı Raiden konusunda. Akıllarında tek bir düşünce vardı reankarne olma ihtimali Chou ve Atsushi de bundan şüphelenmeye başlamışlardı. Seviyeler arası felaket gelse de beklenen asıl felaket daha gelmemişti. Çünkü her gelen felaket daha az kayıp oluyordu ama daha ağır bir yara bırakıyordu onlarca yıl toparlanamıyordun.

Raiden
"Anne, dede ben canavar gezegenine gideceğim. Alem atlamam ve ruhlarımı güçlendirmem gerek." dedi şaşırmamaya çalışsalarda yine de şaşırmışlardı 14 yaşında canavar gezegeni mi? Atsushi çırak 6 seviyesine ancak gelebilmişti. Şu andaki ömrü önceki yaşam ömrüne göre oldukça düşüktü 530 yıllık ömrü vardı yani suikaste gitmezse. 50 yılı zaten geride bırakmıştı. Kendisi bile canavar gezegeninde zorlanıyordu Raiden son gördüklerinde acemi 1 seviyesindeydi yani hiç tecrübesi yoktu ki üstelik 15 yaşından önce canavar gezegenine gidilmesine okullar izin vermiyordu.

Chou
"Daha 15 yaşına gelmedin oğlum canavar gezegenine gidemiyor olman lazım okulun buna nasıl izin verdi ki. Sonuçta yıldırımın 3. veya 4. seviyesinde olman lazım ki acemi 1 veya 2 seviyeyi rahatlıkla öldürebilesin." Chou şu anda çok ciddi bir konuşma yapıyordu onun anlattıkları herkesin gelişim şekliydi kural da buydu gerçek gelişim hızı da buydu. Tabi Raiden sanki bu dünyadan değilmiş gibi uçuşa geçmişti. Chou gerçekten ciddi bir ifadeye sahipti yüzündeki hem endişeli, hem de sert ifade vardı.

Raiden artık tutamamış kendisini gülmeye başlamıştı. Tabi bu duruma oldukça sinirlenen 2 kişi vardı biri Atsushi diğeri Chou'ydu. Dayanamayıp çıkan Touya
"Efendim bu tür durumlarda gülmemeniz gerek sonuçta ciddi bir ortamdasınız ve prenses anneniz sizin iyiliğinizi düşünerek konuşuyor ama siz gülüyorsunuz, bu durum karşı tarafın sizi yanlış anlamasına sebep olacaktır. Bu durumda karşınızda Prenses Anneniz değil de İmparator Eiji olsaydı ona gülüp alay ettiğinizi düşüneceği için sizi öldürebilirdi efendim."

Raiden Touya'ya bakıp
"Son söylediğinle tüm bu ortamı mahfettiğini farkettin değil mi? Çünkü haklısın, gülmeme engel olmalıydım o kadar eğitimi boşa almadım sonuçta aile ortamı burası, burada gülmezsem nerede gülecem. Tamam kabul ediyorum gelmenin zamanı ve yeri değildi hatalıydım vurabilirsin." dedi Touya da bunu bekliyordu o kadar eğitimi el bebek gül bebek vermemişti sonuçta yaptığı hatada çok ufak bir yumruk yiyordu tabi bu zihinsel ortamda yaşanıyordu anlaşma böyleydi, sonuçta Raiden izin vermezse Touya nefes bile alamazdı. Ama ilk kez Raiden, Touya'dan gerçek bir şekilde vurmasını istemişti. İkilinin arasında geçen konuşmaları dinleyen Chou ve Atsushi hiçbir şeye anlam veremiyorlardı.

Touya
"Bu yumruğu Prensese saygısızlık yaptığın ve gülmemen gereken bir yerde güldüğün için atıyorum hazırlanın efendim" dedi ve yumruğun gücünü 10tona kadar düşürdü sonuçta efendisini öldürmek istemezdi efendisi en az 12tonluk bir güce dayanabilir haldeydi zırh da kuşanırsa 13ton ve yıldırım zırhı kuşanırsa da artık 30uncu seviye olduğu için o da 1ton savunma ve güç verecekti ve toplamda 14 tonluk güce dayanabilirdi. Buna rağmen 10 tonluk yumruk gücüyle vuracaktı Touya, Raiden de her şeyi kabullenmişçesine vurmasını bekledi ve

"Vurabilirsin bekliyorum" dedi (Y.N. saçlarımdan tut önce yerlerde sürükle.... Vur banaaağğğ vur vur). Atsushi ve Chou ikilinin konuşmalarını anladıklarında ikisi de durdurmak için hareketlenmiş ama geç kalmışlardı, çünkü Touya Raiden'in yıldırım hızını da kullanarak öyle bir yumruk atmıştı ki 10tonluk yumruk 14tonluk yumruğa bedeldi yumruğun hızı görülmemişti bile yumruk Raiden'e vurduktan sonra Raiden gözden kaybolmuştu yani en az 350metre/sn hızdaydı ve yumruk Raiden'e değdikten sonra aynı şekilde duvardan yüksek bir ses çıkmıştı ve aynı zamanda duvardan çıkan tozların arasından
"Ah, ah, ah bu acıttı işte. Öncekiler gibi değildi, bu gerçekten hissettirdi 2 zırhımı da aktifleştirmek zorunda kaldım ama zırhın pek işe yaradığını söyleyemem hahahaha" dedi ve arkasını döndü "Duvarı da yaptırmak gerek desene, her yeri çatlamış" dedi üstündeki tozları silkelerken.

Tozlar ortadan kalktığında duvarda Raiden'in şekli vardı ve dairesel çatlaklar olmuştu. Atsushi düşüncelere daldı o yumruk 14ton güç taşıyordu ve kendisine gelmiş olsaydı 1-2 yumruktan sıkıntı olmazdı ama arka arkaya 6-8 yumruk onu zorlayabilirdi.

Duvardaki durumla Raiden karşılaştırılmış ve iki şaşkın surat şu anda Raiden'e bakıyordu ve hiç hasar almamış gibi rahat bir şekilde konuşmuş, gülmüş ve espiri yapmaya çalışmıştı.

"Anne canavar gezegenine gidiyorum kendimi ve ruhlarımı güçlendirmem gerek bu sefer itiraz istemem ama önce ben size yıldırım seviyemi söylemiş miydim? Şu anda beynim sarsılmış durumda da tam olarak düşünemiyorum."

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin