Bölüm 88 Kara Yıldırım Kavrama

2.1K 188 11
                                    

Raiden handaki odada kalırken bir yandan da koluna bakıyordu önceki iyileşme hızıyla karşılaştırıldığında 21 saat gerçekten uzun bir süreydi. Element konusunda meditasyon yapabilirse, hiç olmadı en azından elementini seviye 2 yapabilmeliydi. Tabi daha öncesinde her ne kadar elementini elinde toplayabilse de onu tam olarak kavrayamamıştı.

Meditasyon pozisyanonunda oturmuş ve nefesini düzene sokmuştu tek bir eksik vardı sağ kolu. O da yavaş yavaş uzuyordu. Kara yıldırımı düşünerek meditasyona girdi.

***

Her yer karanlıktı zifiri bir karanlık içeride en ufak bir ışık kaynağı dahi yoktu. Gözünde yıldırım şekli canlandırmak istese de karanlık yıldırımın nasıl bir şekli vardı ki? Her yer siyah olduğu gibi elementde siyahtı. Yada normal bir yıldırım gibi etrafa ışık saçıyor muydu? Hiç bilmiyordu. İşte tam o anda bir ses duyuldu.

"Raiden görüyorum ki benim elementime dair bir kavrama çalışması içine girmişsin ve göremediğin ve hissedemediğin bir elementi de kavraması bir hayli zordur. Bu aynı hüküm ve boşluk elementi gibidir. Hüküm elementi sadece 2  İmparator tarafından neredeyse sınırsız kullanılabilir bunlar da karanlık ve aydınlık İmparatordur. Boşluk elementi de daha önce görmüş olduğun bir yere anında gidebilmeni sağlar."

Raiden bu sesi tanımıştı
"Peki Anka Atası boşluk elementiyle hüküm elementini bana neden söylüyorsun?"

Anka Atası
"Neden mi söylüyorum? Çünkü elementimde boşluk elementi var ama hüküm dediğim gibi sadece 2 İmparatora özel bir element her şeye hüküm verebiliyorlar zamana bile hüküm verebiliyorlar tabi sadece durdurmak için bu yüzden neredeyse sınırsızdır. Hüküm elementinide göremediğin için bir örnek vermek istedim. Boşluk elementi hakkında konuşmaya gelirsek bu elementde ki gibi daha önce gördüğün bir yere gidemezsin ama görüş alanı içerisinde her yere gidebilirsin. Tek zayıf noktası kapalı bir kutu içerisine kapatılırsan o kutudan boşluk elementindeki gibi kurtulamazsın, çünkü görüş alanın o kutuyla sınırlı kalacaktır ve portal büyüsüne benzetebilirsin zaten bu büyünün de, depolalama eşyalarının da temeli boşluk elementidir. Bu kadar sınıra rağmen aslında 3 elementin birleşiminden oluşuyor yıldırım, karanlık ve boşluk. Sen yıldırımı ve karanlığı geçici olarak hissettin ve daha önce hiç boşluk elementine dair bir kavrayışın olmadığı için geçici bile olsa hissedemedin. Bunu benim için anlamak oldukça basitti eğer anlamasaydım senin element konusunda nasıl eğitmenin olabilirdim. Kara Yıldırım adı verdiğim element yanlış yönlendirmeye yer vermeyen bir element. Şimdi boşluk elementini hissedebilmen için kendini boşlukta hissetmen gerekir bu az da olsa boşluk elementini hissetmeni kolaylaştıracaktır. Bunun için de gözlerini kapat ve bir düzlükte yürüdüğünü düşün ve yer birden bastığın yerin yok olduğunu ve sırt üstü uçsuz bucaksız bir yere doğru düştüğünü hayal et hatta o düşüşü gerçekten hisset. Normal şartlarda boşluk elementi kişiye doğuştan verilir bu yüzden bir elin parmak sayısını geçmezler. Ne yazık ki sonradan öğrenilemez ve öğrenilmek istense de kendisini boşlukta hissetmesi istenir ama kavrayışı diğer elementlere göre çok daha zor olduğu için kavrayamıyorlar. Hadi bakalım dediklerimi yap ama bu sadece kavrayışını arttıracak ama seviyeni pek etkilemeyecek. Hadi başla bakalım."

Raiden Anka Atasını dinlemiş ve başını aşağı yukarı oynatarak onaylamış ve o karanlık bölgede yürümeye başlamış ve yer birden yok olmuş ve Raiden'in yerle bağlantısı kopmuş havada sırt üstü asılı kalmış hemen ardından ağır bir hareketle aşağı doğru iniyordu. Dakikada 6 santim aşağı iniyordu. Her ne kadar bu iniş yavaş olsa da Raiden'in gözleri kapalı olduğu için süratle düşüyormuş hissini yaşatacaktı. Tuhaftır ki birden durmuş havada asılı kalmıştı. Bu durum Anka Atasının garibine gitmişti.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin