Bölüm 57 Sarayda 1 gün

2.8K 212 7
                                    

Ertesi günü Raiden kocaman bir yatakta uyanmıştı, kocaman bir oda ve anlatılamayacak kadar güzel olan manzarasıyla birlikte güneşin ilk ışıkları vurmuştu yüzüne güneşi ilk gören oydu, yani zamanla yükseliyor ve tüm şehri kaplıyordu. Raiden odasının terasında güneş tam doğana kadar izlemişti bu manzarayı. Sürekli burada kalıp ruhlarına emirler verebilirdi ama bu ona göre değildi. İmparator olduğu için illaki emirler verecekti eskisi gibi olmayacaktı güvenecekti, ama güvenliği elden bırakmayacaktı.

Sonuçta Anzu da önceki yardımcısı hatta krallığın kraliçesi konumuna getirdiği Anya gibi ihanet edebilirdi. Anzu'yu daha fazla tanımalıydı karakterini, nelerden hoşlanıp nelerden nefret ettiğini, tabi ki de direk sormayacaktı zamanla öğrenecekti. Anya hakkında pek bir bilgiye sahip değildi ama hızlı güçlenmiş dikkatini çekmiş ve yardımlarda bulunarak yüksek konumlara getirmişti sonu ne olmuştu ihanet. Anzu'nun gücüne bakmayacaktı ruhuna bakacaktı. Sonuçta bedene kişiliğini veren ruhtu. Ruhlar sayesinde bunu anlamıştı. Kimin gerçek arkadaş kimin çıkarcı arkadaş olduğunu anlamalıydı. Bunun için de ruh görüşüne sahipti ve nasıl biri olduğunu da anlıyordu dost mu? düşman mı? ne amaçla yaklaşıyor anlıyordu baktığı kişinin geçmişini görerek, tabiki de sınır vardı baktığı kişinin geçmişinde kendisiyle alakalı bir olay olmalıydı. Ama bunu Anzu da kullanmayacaktı onun nasıl birisi olduğunu ondan duymalıydı. Sonuçta çıkar için de yaklaşıyor olabilirdi bundan korkuyordu.

Düşüncelerden kurtulup terasta yaslandığı korkuluktan çekildi ve odasına girdi dolabını açıp yeni kıyafetler giyindi siyah rengi seviyordu. Tişörtü giyinirken sıkıntılar çekmişti beline kadar inen saçları sayesinde, şu ana kadar hep gömlek giyinmişti artık biraz rahat hareket etmek istiyordu ama saçları kurtarmak biraz zorlamıştı.
"Pratik bir yolu yok mu? Acaba."

Touya
"Tişört giyinirken saçlarını toplayabilirsin, saçlarını tişörtün yakasından geçirdikten sonra da giyinebilirsin, uçup baş aşağı durarak giyinebilirsin saçların aşağı doğru sarkacak sonuçta ve tişörtün yakasından geçecek yada saçlarını kes ve tişört yada gömlek giyindikten sonra tekrar yıldırımla uzatırsın, bunları yapmaya üşeniyorsan bir ruh yada öhöm Anzu'yu çağır saçlarını tişörtten veya gömlekten kurtarsın. O iyi birisine benziyor."

Raiden doğal olarak kızarmıştı sonuçta kişisel bir şey için onu çağırmak mı? Touya aklı giden Raiden'e gülüyordu
"Hey hey sakin ol erkek ben sadece fikir verdim." Sonuçta zamanında o da canlıydı gökten inen mor yıldırımla ölene dek işte böyle başlamıştı imparatorluğu bir önceki imparator seçmişti kendisini ve imparator olduğunu öldükten sonra öğrenmişti. Raiden de ölmüştü aslında ama %100 iyileştirme vermişti ona yoksa onun da sonu kendisi gibi olacaktı.

Raiden kendisine geldiğinde odasının kapısını açınca karşısında Anzu'yu gördü o da kapıyı çalmaya hazırlanmış eli havada kalmıştı.

Anzu havadaki elini indirip
"Günaydın Raiden"

Raiden
"Günaydın Anzu erkencisin saat daha yeni 6 oldu"

Anzu
"Ben de sana aynısını söyleyecektim." Saatler tabi ki de büyülüydü.

Raiden
"Touya mutfak yada yemek odası ne tarafta"

Touya
"Mutafak?? Yemek odası???? Efendim biz ruhlar yiyip içmediğimiz için bunlar yapılmadı ama odalar var ikisini söylediğiniz şeylere çevirebiliriz."

Raiden ve Anzu başta şaşırmıştı ama Touya devamında söyledikleri doğruydu ve mantıklıydı.

Raiden
"Tamam sadece 2 odayı mutfak ve yemek odası haline getirelim karşı karşıya olursa Ruhlar yada biz de zorlanmayız herşey çabucak halledilir." dedi ve Touya dışarı çıkıp birkaç ruh seçti

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin