Bölüm 53 Ryuu Ailesi

2.9K 231 12
                                    

Raiden üstündeki zırhı hala çıkarmamıştı. Çünkü üzerinde ruhların görebildiği imparator amblemi vardı amblemde 2 tacın üstünde 1 taç daha vardı. Yani 3 taç vardı amblemde. Doğal olarak bir renge sahip değildi. Ruhlar diyarında en güçlü ruh da onu kabul ederse doğal olarak bütün ruhların haberi olacak ve korkudan değil saygıdan eğileceklerdi. Eğer Raiden Ruhlara gücüyle boyun eğdirirse ve gücü düşerse bir darbe de onlar vuruyordu ama saygıdan dolayı boyun eğerlerse gücün düşse bile ruhların yardımıyla tekrar ayağa kalkıyordun.

Ryuu ailesini de ziyaret ettikten sonra belki Usta seviyesine yükselmeyi deneyebilirdi. Bunu bir kenera yazmıştı. Şimdi ruhlarından Ryuu ailesinin yerini öğrenmişti. Doğruca oraya doğru ilerlemişti. Burası fazlasıyla büyüktü resmen bir malikaneydi belki ondan da büyüktü. Bahçesi kocamandı. Kapıda bekleyen korumaları bile vardı malikanede.

Malikaneye doğru ilerleyince korumalardan birisi durdurmuş ve bilgilerini kontrol etmiş ve anında diz çökmüştü diğeri de aptal aptal bakıyordu derken diğer korumada zorla onu diz çöktürmüştü.
"Prens Raiden Hoş geldiniz. Size eşlik edelim." demişti diğer koruma adamın Prens olduğunu öğrenince şarşırmıştı. İçeriye doğru 2 korumayla ilerlemeye başlamıştı Raiden. İlk önce 1 koruma içeriye girmiş. Yüksek bir sesle
"Prens Raiden teşrif ettiler." demişti normalde bu tür durumlarda önceden aileye haber verilirdi. Hazırlanırlardı ve ona layık bir şeyler sunarlardı. Tabi bu duruma oldukça sinirlenen Nina Ryuu, Anzu'nun annesiydi. Sonuçta her şeyin bir düzeni vardı. Habersiz hiçbir yere gidilmezdi. Raiden de doğal olarak onları dinliyordu.

Kızmıyor aksine kızmak için hiçbir sebep bulamıyordu çünkü onlar haklıydı gerçekten gelmeden önce haber vermeliydi. Alışmıştı tek girdiği yer evi ve okuldu başka bir yere gitmiyordu. Yani ilk kez yabancı bir ailenin evine gelmişti ve şu anda onların gözünde değerinin düştüğünü anlamıştı. Şimdi giderse daha da kötü olacaktı.

Aklına o anda bir fikir geldi onların kalbini kırmıştı şimdi hiç kimsenin yapmadığı bir şeyi yapıp onların kalbini az da olsa kazanabilirdi. 6 saniye de batıdan doğuya 4 saniyede kuzeyden, güneye gidebilecek hıza sahipti. Gin krallığında yeni kurulan Alma Caleste Dükkanından birkaç tatlı yiyecek çeşitlerinden yani kurabiye, kek, pasta almıştı yerine de bir not bırakmıştı
"Kurabiyeden 100 tane, kekten 10 tane tek kişik, pasta 1 tane 5 kişilik olandan aldım ne kadar tuttu bilmiyorum o yüzden bu bir kese enerji çekirdeği senin, içinde 5 tane çırak 1. seviye taş var. Keseden benim kim olduğumu anlarsın." Yazmış ve tekrar Ryuu ailesinin evine dönmüştü. Daha yansıması bile kaybolmamıştı. Tekrar aynı şekilde durmuş ama elinde koca bir paket duruyordu.

Artık hazır olduğuna göre yıldırımı kapatmış ve herşey normal hızına dönmüştü. Korumalardan birisi şaşkınlık içerisinde bakıyorlardı. Çünkü 1 saniye önce elinde hiçbir şey olamayan birisi, şimdi elinde paket vardı üstelik o dükkanı bilmeyen kimse yoktu imparatorluğun en meşhur dükkanıydı tatlılar konusunda ama fiyatları da aynı derecede meşhurdu, sadece belli aileler gidebiliyordu buna rağmen Prens Raiden oradan alışveriş yapmış üstelik 1 aileye yetecek kadar. 1 kişi bile sadece 1 dilim pastaya en az 10 gümüş veriyordu.
***
Dükkanda karşısında not olan bir kese duruyordu. Kesenin üstündekileri okuyunca kesenin içini açtı taşlardan hiçbir enerji hissetmiyordu kesenin üstünde de Gin yazıyordu. Kral alışveriş yapmıştı bu artık onun reklam panosu olacaktı bir kral üstelik son zamanlarda çok konuşulan bir aile alışveriş yapmıştı bu bile ona fazlasıyla kazanç getirebilecekken bir de üstüne 5 tane çırak 1 seviyesinde taş bırakmıştı üstelik bu taş en çok ihtiyaç duyulan taştı herkes çırak 2 olmak için uğraştığından ve canavarların doğmamasından kaynaklı çekirdek fiyatlarında artış meydana gelmişti. 1 çekirdek 500 gümüştü ve şu anda elinde 2500 gümüş tutuyordu ve reklam yaparak daha çok müşteri çekip ek olarak yüzlerce gümüş daha kazanacaktı. Adam anında bağırarak herkese yaymaya başlamış inanmayanlara da keseyi göstermişti tabi ki içindekileri almıştı. Dükkan anında dolup taşmaya başlamıştı.
"Bu iyiliğini unutmayacağım Gin Ailesi" demişti.
***

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin