Dün yaşanan merak ve gerginlik hala tam atlatılabilmiş değildi. Birinin bir öğrenciyi yakıp kül etmesi merak edilmiyor ama başka birinin bir kişiyi tek darbede yenmesi merak uyandırıyor. Bu gerçekten enteresan bir durum. Bir kişiyi yakarak kül eden öğrenci değil, birini tek yumrukta yere seren kişi öldürülmek isteniyordu. Bu daha da garip bir durumdu.
Neyse bu gün Büyük Turnuvanın Üçüncü Turu düzenlenecekti. Dövüşmeyi bekleyen 65bin536 kişi vardı. Herkes heyecanlıydı.
Mavi cübbeli genç bir kişiyi daha küle çevirmiş, Xiao da yıldırım elementini kullanarak bir kişiyi daha hızlı bir şekilde etkisiz hale getirmişti. Herkesin merak ettiği konu mavi cübbelinin kimin öğrencisi olduğu konusuydu. Raiden de başka bir öğrenciye fazla zarar vermeden etkisiz hale getirmişti ama bu seferki öğrenciyi 2 yumrukta yere serebilmişti. Yani gittikçe karşısına çıkan rakipler de güçleniyordu. Bitki elementi kullanıcısı olan Mavi gözlü kapşonlu genç de rakibini panzehiri olacak şekilde zehirlemiş ve etkisiz hale getirmişti.
Üçüncü turun sonunda 32bin768 kişi galip ayrılmıştı.
Ertesi günü Dördüncü Tura başlanmıştı. Herkes her geçen gün daha heyecanla seyrediyordu, çünkü dövüşçüler artık gizli tutmaya çalıştıkları güçlerinin bir kısmını göstermek zorunda kalıyorlardı. Ama 4 kişi hala tam güç gizemlerini koruyordu mavi cübbeli genç, mavi gözlü genç, Xiao ve en çok merak edilen ise Raiden'di.
Dövüşçüler dövüş odalarına hızla girmişlerdi. Bütün hepsi dövüşmüş olmasına rağmen o 4 kişiden elenen olmamıştı.
Ertesi günü Beşinci Tura geçilmiş ve 16bin384 kişi hızla dövüş odalarındaki yerlerini almış ve uzun süren dövüşlerin ardından son bulmuştu.
Ertesi günü Altıncı Tura geçilmişti ve dövüşmeyi bekleyen 8bin192 kişi vardı. Çoğu kişi Yedinci tura geçebilmek için son kozlarını da ortaya koymuş olmalarına rağmen 4 kişi tam olarak son kozlarını koymuş gibi değillerdi. Hatta tam güçelrini bile kullandıkları söylenemezlerdi. Bu kişiler hala birer sırdan ibaretti.
Yedinci Tur, Sekizinci Tur, Dokuzuncusu Tur, Onuncu Tur, Onbirinci Tur derken Onikinci Tura geçilmiş ve dövüşmeyi bekleyen 128 kişi vardı. 4 kişiden elenen hala olmamıştı. Hala gizemlerini korudukları söylenebilirdi ama gördükleri kadarıyla Bitki elementi kullanan Mavi Gözlü genç tüm kartlarını açmış gibiydi. Hiç yeni bir teknik veya güç göstermiyordu.
Elder konuşmaya başlamıştı
"Turnuva başladığından beridir kurallar değişmedi ama artık kurallar değişiyor. ÖLDÜRMEK YASAK. Bunun sebebine gelirsek her zaman ilk 128 kişiyi gençler arasında en güçlüler listesine aldık herkes adının o listede görünmesini istediği için siz 128 kişi o listedeki yerlerinizi garantilediniz. Ama hangi sırasında olmak istediğinizi siz belirleyeceksiniz. Şimdi gelelim öldürmek yasaksa ve ölüm olursa ne olacağına,1 yıl boyunca kısıtlayıcıda işkence gördükten sonra 1 yıl boyunca da sadece yaşayacak şekilde yemek verilecek ve bir deri, bir kemik kaldığı anda sokakta ibret olsun diye gezdirilecek ve sonrasında 1 yıl boyunca gün ışığı ve bir insan dahi göremeyecek şekilde zindana kapatılacak ve yemek veya su verilmeyecek zindanda çürüyerek ölmesi beklenecek. Aynı şekilde sürekli olarak malının ve gelirinin yarısına el konulacak yeni bina inşa ederlerse o binanın yarısı krallığındır. Gelirlerini mi arttırdılar o gelirin yarısı krallığındır.
Bu senenin kuralları çok çok ağırdı. Birini öldüren kişi resmen yarı ölü hale getirilip daha sonra öldürülüyordu. Bu gerçekten korkunçtu. Tek kelimeyle ancak bu şekilde açıklanabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...