Bölüm 71 Birinin İhaneti ve Yeni Bir Tanışma

2.3K 202 12
                                    

Raiden ve Alvin konuşmaları bitmiş dışarı çıkmışlardı ilk olarak ineko klanındaki elderin yanına gidecekti.

Sonuçta bu dünya hakkındaki bilgileri o elderden başka kimden alabilirdi ki, diğer sorduğu kişiler kesinlikle doğru yanıt vermeyecekti. Üstelik onun dış saha öğrencisi olmuştu ve seviye atlaması da gerekiyordu. Sonuçta mührü kırmak için usta 10 olması gerekiyordu. Canavarların nerede olduğu da önemliydi ve alemleri de öğrenmeliydi. Yoksa alemler sadece güç, savunma ve hız mı veriyordu? Ama hızı alemlerle almak yerine tekniklerle alıp alemlerin verdiği hızı iptal edebiliyorlardı.

Bu şekilde sadece güç, savunma ve enerji hissetme kapasitesi artıyordu ama bir sonraki seviyeye geçiş de bir hayli zor oluyordu. Eğer canavar avlamaksa günlük ne kadar doğduklarına bakarak seviye atlamayı hızlandırabilirdi sonuçta ruhlarıyla beraber keserse doğal olarak tek kesmekten daha hızlı oluyordu.

Bu tür bilgileri de ancak Astor ustadan yada Ken'den öğrenebilirdi. Raiden evini yüzüğüne alıp, kaplan görünümünde pufuduk olan Alvin ile ineko klanına doğru yola koyuldular.

Tabi ki de normal insan gibi yürüyerek gidiyorlardı hızını kullanmamıştı yani. Onlar yürürken etraftaki pek çok kişi onlara garip ifadelerle bakıyorlardı.  Garip bakmalarının sebebi daha önce beyaz saçlı genç bir kişi görmemiş olmaları. Diğer bir sebepse evcil hayvanı güneş, sahibini de kutuplara benzetiyorlardı biri o kadar sıcak kendine yaklaştırıyor, diğeri o kadar soğuk kendinden uzaklaştırıyordu.

Acaba Anzu ne yapıyordu sonuçta onun ruhuna bakıp onun 14 yaşına kadarlık kısmını görse de kendilerine arkadaş demek için bile ne kadar süre geçmişti, sonuçta o bir ejderhaydı ve geçmişte illaki bir atası bir ruh imparatoruyla karşılaşmıştır ve ruh görüşü tekniğine çözüm bulmuşlardır sonuçta ejderhalar sıradan varlıklar değiller boşuna onlara bilge denmiyor pek çok yenilmez teknik onlar tarafından yapılmışken ve normal canlılardan daha derin bir düşünce yapılarına sahipken ruh görüşü tekniğinin açığını bulamazlar mı?

O açık da ortadaydı bir ejderha bilgelik konusunda kendisinden üstündü ve ruh görüşünde gördüğü şeyleri değiştirmiş olma ihtimali vardı yani gerçekten de yanında çıkar amaçlı duruyordu. Peki ya ona verdiği karanlık elemente dair kavramayı arttıran kitap ne kadar doğruydu yanlış yola sürüklediği için altıncı seviyeyi geçemeyecek şekilde yazmıştı ve bu kitabı karanlık lord ünvanını kullanarak yazmıştı her bir harfini yani kendisi hakkında negatif bir düşünce ve duyguya sahipse onu çıkmaza sokacaktı ve bu çıkmazdan her ne kadar ejderha soyundan gelse de Raiden'in kendisi veya daha üst rütbedekiler el atmadan da kurtulamazdı.
****
Ejder dünyası
Nina
"Shin Anzu'ya ne oldu anlayamıyoruz tam olarak 3 yıldır aynı şekilde. Sadece nefes alıyor."

Shin
"Bilmiyorum Nina, bilmiyorum. Daha önce böyle birşey görmedim, elinde bir kitapla gelmişti ve Ruhlar diyarına gitmediklerini söylemişti. Odasına girdi ve o zamandan beri bu halde."
**
3yıl önce ejder dünyasında Anzu'nun odası.

Klik sesiyle beraber kapının kilitlendiği duyulmuştu. Anzu yüzü gülen bir ifadeyle kitabı açmış
"Seviye 30'a kadar yükselebileceğim ve karanlığın kraliçesi olucam. Kimseye ihtiyacım kalmayacak. Hihihihi."

Kitabı okumaya başladı ilk başlarda bir sorun yoktu ama ilerledikçe bazı kelimeler bulanıklaşmaya başlamıştı, zor da olsa okunabiliyordy ama o anda kitapla kendisi arasında ilizyon olarak Raiden karşısına gelmişti. Anzu ise kitabı kapatıp tekrar açtığında ilizyonun orda olmadığını görmüştü.
"Ben seviye 30 olduktan sonra karşıma kim çıkarsa böyle ezilecek. Hep biz ezildik sıra başkalarında." Bu sözün arkasına kitap tekrar aynı şekilde ilizyonu göstermişti ve Anzu tekrar aynı şeyi yapmıştı. Tekrar tekrar derken hala gülüyordu ve sıkılmamıştı
"Aradan çıkta kaldığım yerden devam edeyim" demişti. Sonuçta ilizyon yüzünden okuyamıyordu.

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin