Bu gün Büyük Turnuvanın ilk turunun son günüydü. Bütün herkes arenadaki koltuklarında yerlerini almıştı ve 262bin144 katılımcı arasından 211bin400 kişi dövüşmüş ve 105bin700 kişi galip ve mağlup ayrılmıştı bütün herkes son 50bin744 kişinin dövüşünü merak ediyordu. Çünkü dünyaca ünlü usta veya öğretmenlerin öğrencileri bu gün içerisinde çarpışacaktı. En çok merak ettikleri de Usta Jigme'nin yanına oturttuğu Raiden isimli öğrencisiydi. O da bu gün içerisinde dövüşecekti.
Kızıl Kral Darren İlk Turun son gününün dövüşlerini başlatmıştı hızla katılımcılar dövüş odalarına çekilmişti.
Usta Chris'in öğrencisi de izleyici koltuğunda dövüşleri izlemeye başlamıştı. Pek de heyecanlandığı söylenemezdi. Ta ki Usta Chrisin diğer öğrencisi olan Livinum dövüş odasına çekilene kadar.
***
Livinum da mavi bir cübbe giyiniyordu. Rakibi de yeşil bir cübbe giyinmişti. Tuhaf bir şekilde silahı mızraktı. Livinum da sadece yumruklarını sıkmıştı.
Yeşil cübbeli genç mızrağını sıkıca kavramış ve saldırıya geçmişti. O kadar da hızlı olduğu söylenemezdi, sanki rakibini ölçmek istiyormuş gibiydi.
Livinum da her mızrak sallamasından kaçınıyordu çünkü rakibi fazlasıyla yavaş savuruyordu mızrağı.
Yeşil cübbeli genç, mızrak hızını arttırmış artık ardıl görüntüler oluşturmaya başlamıştı. Bu duruma Livinum da oldukça şaşırmıştı. Mızrakları artık gözüyle takip edemiyordu. Vücudunda bazı çizikler meydana gelmeye başlamıştı.
Anında enerji duvarı oluşturmuş olsa da, mızrağın delici özelliğinden kaçamamış, oluşturduğu enerji duvarları daha oluşturduğu anda parçalanmaya başlamıştı.
Livinum
"Adın ne?"Yeşil cübbeli genç
"Adım mı? Leung" bunu söylerken bile dikkatini bir an olsun dağıtmamış, durmak bilmeyen saldırılarına devam ediyor ve rakibi sadece savunmaya zorluyordu.Livinum mızrakları takip edemiyor, saldırılardan kaçamıyor ve vücudunda oluşan yaralanmalar ve kan kaybı gittikçe artıyordu.
***
Mavi cübbeli genç
"Hahaha dövüş daha mızrak çıktığı anda bitti zavallı Livinum yenildin. Bana ulaşmana daha çok var. Herkes seni as öğrenci sansa da o ben gelmeden önceydi. Hahahaha. Raiden ne zaman dövüşeceksin. Hadi çık dövüşe."Livinum gerçekten de Mavi cübbeli gencin dediği gibi yenilmişti. Bu herkes için beklenmedik olsa da Mavi cübbeli genç ve Usta Chris için beklenen bir sonuçtu.
***
O anda Usta Sehun'un öprencisi Xiao dövüş odasına çekilmişti karşısında kızıl cübbeli bir kız vardı. Bu iki kızın çarpışmasıydı. Ama Xiao oldukça yukarıdan bakıyırdu rakibine.
Kızıl cübbeli kız anında saldırıya geçmişti üstelik silahsız bir şekilde saldırıyordu. Tabi Xiao da silah çıkarmamıştı onu silahsız yenebileceğine oldukça emindi.
İki kızın yumruklaşması sanki birbirlerini test ediyorlar gibiydi. Ama buna rağmen oldukça hızlılardı.
İkisi de enerji duvarıyla korunduğu için hasar alan yoktu. Tuhaf olansa dövüş başladığından beridir kızıl cübbeli kız pek çok kez geriye itilmiş ama Xiao hala aynı yerinde kalmaya devam etmişti. Sadece saldırının geldiği yöne doğru dönüyordu. Sanki bir usta ve öğrenci çarpışıyormuş gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Raiden
FantasyBir imparator'un ihanete uğraması. Bir efsanenin bitişi. Şimdi o efsanenin başka bir dünyada tekrar doğuşuna yükselişine, bu efsanenin tarihe altın harflerle yazılmasına şahitlik edeceksin. "Ya karanlığa giden yolda git yada aydınlığa doğru giden...