Bölüm 31 Ruh Çağıran Savaşçı

3.3K 274 5
                                    

Raiden artık seçimini yapmıştı ve RUH ÇAĞIRAN SAVAŞÇI demişti ama Ruhlar onu seçecekmiydi insan görünümünde 2 ruh bütün öğretmenlerin arasında dolanıyordu. O 2 ruh herkesi küçük gördüğü belliydi çünkü yüzlerinde alaycı bir ifade vardı. Bütün öğretmenleri kontrol ettiler ve Hana da dahil hepsine bakıp güldüler.

2. Ruh
"Bu sefer bizi kim çağırdı ki. Önceki çağıran güçsüz olduğu için onun ruhunu almıştık. Bizi çağıran bunlardan biriyse Ruhlarını almaya bile değmezler. Şuna baksana ölü çağıran 40 yaşında küçük bir çocuk"

1. Ruh
"Asıl sen şuna bak kendisine Ruh çağıran diyen küçük kız çocuğu var. Onu seçen ruhlar kesin karıncanın ruhudur."

İkisi de bunun üzerine gülmeye başlamışardı. Etraflarına baktıklarında hiç birinin ellerinde kitap yoktu yani onlar çağırmamıştı. Ama yataktaki küçük çocuğa hiç dikkat etmediklerinden dolayı elindeki kitabı da görmediler. İçeriye 3. Bir ruh daha girdi ve 1. Ruhun karşısında diz çöküp.

"Efendim bizi çağıran kişinin enerjisi tüm okulu sarmış durumda yerini bulamıyoruz."

Hemen ardından 4. Bir ruh gelip 1. Ruhun karşısında diz çöktü

"Efendim okulun dışına baktım ve çağıran kişi okulun içinde bir yerde kaynak noktası ise bu odada efendim"

4. Ruh etrafa göz gezdirince
"Efendim kaynak noktası işte bu çocukmuş"

Bu duruma en çok şaşıran 1inci ve 2nci ruh olmuştu düşünebildikleri tek şey nasıl olduğuydu. 1inci ruh Raiden'e doğru ilerliyordu. Diğer bütün öğretmenler ise şaşkınlıkla izliyordu özellikle Hana, çünkü kendisinin çağırdığı ilk ruh bilince sahipti ufak bir testten sonra ruh onu kabul etmiş ailesi de okulu ona vermişti. Diğer ruhlar da düşünemeyen ruhlardı sadece çağıran kişinin gücüne göre itaat ediyordu. Raiden ise bilince sahip ruh olarak 1 değil 4 ruh çağırmıştı.

1. Ruh Raiden'e doğru ilerlerken
"Bizi sen mi çağırdın ufak ço...." dedi ama cümlenin sonunu getirememişti. Raiden'in gözlerine bakakalmıştı. Çünkü Raiden'in gözlerinde ruhunu görmüştü. Bu da ruhların testiydi kişinin Ruh gücünü gözlerine bakarak anlıyordu. Eline kılıcını alınca bütün herkes ruhun Raiden'i öldüreceğini düşünüyordu ve ruh güçleri Raiden'e kıyasla oldukça fazlaydı sonuçta yüzlerce yıl yaşamış, ruhlarını eğitmiş güçlendirmişlerdi. 1incş ruh kılıcın keskin tarafını Raiden'e doru tutmasına rağmen Raiden'in sakin kaldığını gördü. Raiden'in gözünden bakacak olursak 4 ruhtan da tehlike hissetmiyordu. 1inci ruha baktı
"Hoş geldin" dedi.

Bu duruma en çok şaşıranlar 4 ruh olmuştu çünkü o çocuğu efendisi olarak seçmemişti ama reddetmemişlerdi de. Ama Raiden'in hoş geldin demesi 2 seçeneğe kapı açmıştı

ilk seçenekte ruhların reddetme kapısı kapanmıştı ya Raiden'i öldürüp serbest kalacaklar yada Raiden'i efendileri olarak seçeceklerdi.

İkinci seçenek ise küçümsemeydi yani siz beni seçmeye layık değilsiniz anlamı taşıyordu. Sonuçta hoş geldin kelimesini kullanan her zaman ruhlar olmuştu.

1. Ruh kılıcını yan çevirip Raiden'in boğazına dayadı ve başını biraz daha yaklaştırıp Raiden'in gözlerinin içine girecekmiş gibi bakıyordu. Etraftaki bütün herkes Hana da dahil Raiden'in öleceğine emin gözüyle bakıyorlardı öyle ki diğer 3 ruh enerjisiyle baskı kurmaya çalışmış ama yapamayınca silahlarını çekmişlerdi sonuçta efendi seçimi yapmadıkları için vücutlarından enerji çıkaramıyorlardı ama güçlerini kullanarak saldırabilirlerdi.

1. Ruh Raiden de ruh taraması yapıyordu ama ta ki Raiden'in gözlerinin içinde çarpan mor yıldırımı görene kadar.

****

RaidenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin